Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Taka sprawa. Wyjazd w Bieszczady i powrót bez problemu 1600 km. Autostrada czasem 200. Zmieniłem olej odstawiłem na kilka dni, dziś pojechałem po zakupy. Wracam przeglądam wszystko poziom oleju itd. A tu nie widzę poziomu płynu w zbiorniczku? Skamieniałym, myślałem ze pusty. Ponieważ trochę już stał ostrożnie odkręcam a tam płynu pod korek!!! Dlatego nie było paska widać. Zbiorniczek zintegrowany z chłodnica przed lifltem. Płyn czysty trochę ściągnąłem strzykawką. Ale skąd ten płyn? Zapowietrzył się? Cholera dwa lata było dobrze.
Pozdrawiam.
Opublikowano
Odpowietrzyłem, wycieku nie widzę jadę w trasę jutro może się rozleci, przesiądę się na pociąg bo będzie to moje pierwsze i ostatnie Bmw. Przepraszam ale nerwy mi puszczają. Do tego wszystkiego przy pierwszym ruszeniu korka odpowietrzającego urwał mi się. Chłodnica ma równo 3 lata około 25 tys przebiegu Hella Behr. Wiec pojechałem do sklepu, kupiłem śrubkę swaga wykręciłem po cudowanie z wykręceniem tego co zostało w zbiorniczku z oryginału, odpowietrzylem zrobiłem rundę i przy kolejnej próbie .....zaskoczenie! Zarówno swag jak każda śruba np, topran ma taki mały ciasny gwint - z numeru ori a w mojej chłodnicy hella jest gwint „normalny” jak śruba. Wiec wszystko spieprzyłem, gwinty rozj... Krew mnie zalewa. Sprawdziłem w hurtowni jeszcze dwie chłodnice vertaila i jakaś inna także maja gwint szeroki duży jak normalne śruby a korki odpowietrzającego jak się kupuje same, są tylko z gwintem ciasnym innym. To nie jest samochód dla normalnych ludzi. Syn ma lexusa jest moderatorem na forum i patrzy na mnie z politowaniem. Jaka procedura odpowietrzania? Nikt nie słyszał by lexus obojętnie is 200 300 gs czy ls 400 się zagotował. Kto to wymyślił? Jak miał pierwszego is 200 kupiłem chłodnice na Allegro za 200,- i nic się z tym nie działo a wstawił sobie turbo i zrobił ze 155km ponad 260. Reasumując teraz będę jeździł z testem 7 który nie chce mi się włączyć z laptopem pod pachą i Inpą. Wspaniałe.
Pozdrawiam.
Opublikowano
Reasumując śruba odpowietrzania 17 11 1 712 788 nie pasuje do wielu zamienników chłodnic. To tak dla dociekliwych.
Pozdrawiam.
Opublikowano

Ja wymieniałem w chłodnicy jak i w obudowie termostatu. Kupowałem jakieś w IC za 7zl i zawsze było ok.


A co do od powierzania to fakt. Upierdliwe i straszne zacofanie. Problemów nie miałem ale poświęcałem na to 2 dni. Jeden dzień wstępne odpowietrzenie i na drugi dzień sprawdzałem tylko a banka zawsze jakas była.


Teraz mam 5.7 hemi i tam mam na pompie wody. Zalewam plyn odkręcam odpowietrznik na pompie, niecała minuta zakręcam i gotowe. W bmw? Zapomnij.


No i oczywiście korek na stożku metalowy. Zero plastików

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.