Skocz do zawartości

[F11 2010 530d] Kilka usterek (Reg. Nawiewu, odpływy, biegi)


Turi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Niestety padł u mnie regulator dmuchawy, jako, że nie jest to jakaś bardzo skomplikowana czynność, wziąłem się za wymianę tego małego ustrojstwa.

Niestety jak to zwykle bywa napotkałem na problem.

Otóż moje auto jest wyprodukowane w 2010r. Zatem powinien być regulator (i taki jest) o nr oem:

9220847. - o tych nr sa regulatory do aut produkowane do 2011 - niestety obecnie jest problem z dostępnością tych regulatorów i pojawia się moje pytanie,

Czy dopasuje regulator produkowany do aut po 2011r.

O numerach 9220848, z tego co przyglądałem się na zdjęciach jest podobny, tylko ma gdzie indziej umiejscowioną wtyczkę od dmuchawy (najprawdopodobnie będzie trzeba przedłużyć kabel od dmuchawy. - Czy ktoś podejmował się już takiemu zabiegowi?


Kolejna sprawa, zbiera mi się woda w nogach pasażera, woda wchodzi od strony dmuchawy więc prawdopodobnie jeden otwór odprowadzający wodę jest zapchany (w okolicach dmuchawy było dużo syfu, który usunąłem, niestety nie mam pojęcia gdzie jest otwór spływowy. Chciałem to zrobić póki i tak mam zdemontowana dmuchawę.


Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Edytowane przez Turi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chodzi o regulator dmuchawy to jest kilka numerów części.....

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/64119220847


- paź '08 - maj '11 , wymienna retrospektywnie 64 11 9 153 807

- lis '09 - mar '10 , wymienna retrospektywnie

64 11 9 179 413

- lut '10 - .........wymienna retrospektywnie 64 11 9 203 323


Wpisując te numery , wyskakują aukcję z zamiennikami.



Jeśli chodzi o odpływ wody z grodzi......ja osobiście nalałbym ponownie wody i palcem szukał najbardziej miękkiego miejca.

Jeśli się znajdzie to należałoby go przepchać przy pomocy jakiegoś drutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedz @Burza1234

Regulator siedzi już nowy, niestety nie udało mi się znaleźć otworów odprowadzających wodę, w wolnym czasie przedmucham kompresorem, może coś się odetka.


Jedno naprawione, drugie się zepsuło, mianowicie:

Cały czas wyskakuje mi błąd gdy próbuje wrzucić bieg, o wciśnięciu przycisku unlock (który wciskam).

Jeżeli auto postoi 15min na wyłączonym silniku, to jak odpalę mogę wrzucić bieg D lub R, ale po wrzuceniu nie mogę już zmienić, (mogę tylko zrzucić na N). Gdy zgasze auto i poczekam x czasu mogę wrzucić bieg. (W czasie jazdy gdy się zatrzymam to mruga ramka od biegu na wyświetlaczu.

Był podobny wątek, ale został zamknięty bez wyjaśnienia co było przyczyną:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=103&t=357603

Napisałem priv do P. Arkadiusza, może uzyskam odpowiedz, to się z wami podzielę.


Pytanie do moderatorów: czy mogę zmienić nazwę wątku, by nie zakładać nowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.