Skocz do zawartości

E34 KUPNO doradzcie!!!


BOSS881123

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc postanowiłem ze moim drugim bmw bedzie e34 2.0 i ocencie tą ,moze ją znacie? czy jest to silnik 150km planuje zakup tak do 11tys. co za tą sume można kupić musi byc koniecznie gaz i skora ZA ODPOWIEDZI DZIEKI http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1656636
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, to silnik 150 KM, 24 zawory (motor m50b20)... a wiec plastikowy kolektor czyli gaz tylko wtrysk sekwencja, wazne by o to zapytac, pozatym skora ladna, ale jazda z czarna skora bez klimatyzacji wiąże się z wiecznie mokrym tylkiem :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 11 tys PLN NIE KUPUJ silnika 24V, tylko 12V, jeszcze z metalowym kolektorem, jezeli chcesz miec instalacje LPG (i jednoczesnie nie chcesz pakowac 4-5 tys PLN na sekwencje).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego, ze II generacja kompletnie sie nie nadaje do silnika 24V, przede wszystkim ze wzgledu na plastikowy kolektor, przeplywomierz i przepustnice czula na 'strzaly', ale nie tylko. Po prostu to zamordowywanie tego silnika.

Starsza konstrukcja zniesie to troche lepiej.

A BLOS nie przejdzie Ci na przegladzie diagnostycznym.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bzdury !!!

 

jezdze 2.0 24v na gazie i nie ma najmniejszych problemow,

jak kupilem mialem gaz 1 generacji, teraz mam upgrade do 2 gen. spalanie jest okolo 14-15 gazu (automatyczna skrzynia) przepluwomierz jest tzw z goracym drutem, a nie klapkowy wiec jest wogole nie wrazliwy. wydaje mi sie ze jesli sa problemy z gazem w 24V to tylko i wylacznie wskutek wadliwego montazu gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy sa przede wszystkim wtedy, jezeli jest nawet niewielka niesprawnosc w ukladzie zaplonowym. Ewentualnie, jezeli mieszanka jest nieprawidlowo dobrana.

A ewentualny 'strzal' w tym silniku moze byc bardzo kosztowny, tak jak napisalem. Nie mowiac juz o sporej utracie mocy z powodu zwezki.

Po prostu gazowanie nowszych silnikow BMW instalacjami II generacji to juz jest 'wadliwy montaz gazu'.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idac dalej takim mysleniem zadnego auta nie warto przerabiac na gaz (2 gen) bo jest zwezka.albo chcesz jezdzic ostro i nie montujesz gazu, albo jezdzisz za 1/2 ceny, ale wolniej. chyba normalne. sekwencja tez ma swoje wady. nie jest tojniestety jeszcze idealne dopracowane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie odradzam ci e34 z 2.0 l motorem nawet jeśli ma to być 24V (150KM) 5' z tym motorem to porażka, jest zdecydowanie za słaby (co prawda moja była w touringu ale nie sądzę żeby sedan był sporo lepszy) Bierz minimum 2.5 l 24V tym bardziej że chcesz ją 'zagazować'

pozdrawiam

 

PS.

zgadzam się z przedmówcą, czarna skóra bez klimy to nienajlepszy pomysł :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.