Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przez 2 dni codziennie musialem dolac plyn chlodniczy bo wyciekal, co chwile krople spadaly na ziemie. Dzis mialem taka sytuacje, ze przed jazda dolalem, ale o dziwo kontrolka nie palila sie (jednakze troche i tak ubylo), wiec jakby nie wycieklo przez noc tyle co poprzedniego dnia, ale podczas jazdy temperatura wskoczyla na chwile na czerwone pole.


Pod maską mniej wiecej w tym miejscu po wylaczeniu silnika jeszcze widzialem, ze plyn chlodniczy kapie. Pod maska widac, ze wycieka sporo tego plynu.


a835a3c7a2e5eacaa84866958a011881.jpg


Jakis czas temu byla wymiana uszczelki przy kroccu bo tez co chwila trzeba bylo uzupelniac plyn chlodniczy, jednakze nie bylo przypadkow z wysoka temp.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Uzupełnij płyn na zimnym silniku, odpal, weź drugą osobę, która będzie dodawała gazu a Ty patrz skąd leci, usuń wyciek, odpowietrz układ i jeździj z uruchomionym testem 7.0 w ukrytym menu, ponieważ to co robisz prowadzi do zabicia silnika.

Popraw tytuł - dopisz oznaczenie (np. 318i m43).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.