Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Jestem nowy na forum więc sorki jeżeli już gdzieś post jest (nie znalazłem takiego jakoby)

BMW 318i 143km .

1.

Po odpaleniu i przygazowaniu do 4k rev, jak puszcze gaz słychać pierdzenie, a raczej strzelanie z tłumika jak na filmiku.Po jakiejś minucie na chodzie już zanika.

2.

Również słuchać jakby grzechotanie (jakby spod maski) czasem gdy bieg za wysoki i depne mu lub na trasie na wysokich obrotach (nie często) Stawiam na luźny bracket od tłumika, aczkolwiek pod samochodem wszystko sztywne, może blisko silnika?

3.

Ponad to czasem (czytaj 1 na 4) po dłuższym postoju kręci jakieś 3 sekundy tak jakby mocy brakowało (filmiku jeszcze nie mam, bo od 4 dni jest ok) (może wina taniego paliwa).

Moze to śmieszne problemy, ale wydałem 5.5k właśnie na auto, gwarancja tego raczej nie obejmie(wyraźnie napisane że pokrywa części które przestały działać, a nie które wypada wymienić) opcja mechanik, który będzie wymieniał jak popadnie też mi się nie uśmiecha.


Dzieki,

Edytowane przez Dbempe
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przecież tobie ledwo samochód odpala.. pompa wysokiego ciśnienia/wtryski. Szykuj się na dobrych kilka tysięcy

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Przecież tobie ledwo samochód odpala.. pompa wysokiego ciśnienia/wtryski. Szykuj się na dobrych kilka tysięcy

On tak tylko przy pierwszym odpaleniu. Czasem właśnie dłużej chwilę nawet.

Wtryski, cewki, świece miesiąc temu robione

Wydaje mi się ze jakiś błąd by pokazało gdyby ciśnienie z pompy szli nawet przez chwilę inne.

Opublikowano

Ewidentnie jest coś nie tak on chodzi głośniej od diesla przy tym cos wali jak schodzi z robotów bo to na strzelanie w wydech nie wygląda. Tu potrzeba mechanika co to rozbierze oceni bo forum na to ci nie pomorze.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Ewidentnie jest coś nie tak on chodzi głośniej od diesla przy tym cos wali jak schodzi z robotów bo to na strzelanie w wydech nie wygląda. Tu potrzeba mechanika co to rozbierze oceni bo forum na to ci nie pomorze.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Dzieki. Znajomy też stwierdzil że nie chodzi jak benzyna powinna. Jutro zabookuje do mechanika. Podejrzenia są.

Nox

Tłok -, zjechany

Coś tam wirujące od powietrza Zapomniałem nazwy że stresu.

Dobrze ze tylko 3 tygodnie go mam, to naprawę pokrywa komis lub zabierze go spowrotem.

Napisze co i jak, o ile ktoś ciekawy

Opublikowano

Tak więc,

Za wszystko odpowiedzialny nox sensor.

Kompresja sprawdzona ok. Czyli zawory spoko, a co za tym idzie obawa ze głowica zjechana odpada.

Sensor zamówiony. W. Przyszłym tygodniu montaż i powinni być cacy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie będzie cacy, bo zrobiłeś ultra błąd.. za chwilę konwersja kata nox spadnie poniżej progu, a kat nox to 8tys złotych, raczej go nie kupisz ;-) zamiast kupić NOXem z bimmerprofs.com (ulepszony nox, poprawione cewki i soft) który omija kata nox i bez względu na zasiarczenie odpala tryb uwarstwiony, koszt to 1700 to kupiłeś sondę OEM, która pewnie padnie za 20-30tys km.. u mnie padła 3 x w ciągu 30k km

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Nie będzie cacy, bo zrobiłeś ultra błąd.. za chwilę konwersja kata nox spadnie poniżej progu, a kat nox to 8tys złotych, raczej go nie kupisz ;-) zamiast kupić NOXem z bimmerprofs.com (ulepszony nox, poprawione cewki i soft) który omija kata nox i bez względu na zasiarczenie odpala tryb uwarstwiony, koszt to 1700 to kupiłeś sondę OEM, która pewnie padnie za 20-30tys km.. u mnie padła 3 x w ciągu 30k km

 

ty robiles noxem? tam idzie tez jakis soft oprocz samego czujnika?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszystko jest w sondzie już :-) tak, robiłem i żałuję, że zdecydowałem się na to dopiero po 6 latach, bo oszczędności w tym okresie były by potężne.. średnio wychodzi mi 7-8tys zł...

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano

Kupiłem nowy oryginalny nox sensor, o taki

https://www.ebay.co.uk/itm/163358426566

240 funtow. Zobaczymy, nie wiem o czym piszesz o konwersji noxa. Trochę jakbyś szukał dziury w całym, bo tobie coś nie pyklo.

Auto prześwietlone i oprócz sensora nic nie znaleźli, goście robią bmw od kilkunastu lat, więc zaufam im chyba.

Jeżeli padnie w przeciągu pół roku to napisze i Ci piwo wyślę że miałeś rację

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Więc szykuj już to piwo ;-) .....

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Nie sądzę by przy przebiegu 68k Cat nagle padł, ale pożyjemy zobaczymy. Ponoć żywotność sensora nox to około 50k a przy normalnej jeździe się nie zepsuje.
Opublikowano
Nie sądzę by przy przebiegu 68k Cat nagle padł, ale pożyjemy zobaczymy. Ponoć żywotność sensora nox to około 50k a przy normalnej jeździe się nie zepsuje.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po pierwsze co to jest normalna jazda.. po drugie 68tys? No spoko, ile lat auto w szopie stało rozbite? Ale ok ;-) po trzecie wątp dalej, ile masz ten samochód? Miesiąc, dwa? Ja mam 6lat ponad, brany jako dwu latek ze znikomym przebiegiem. Po czwarte - prawdziwe koszty dopiero przed tobą :-D spoko, jeszcze tu wrócisz.



Ps: kata nox przy złej mieszance paliwowo powietrznej można zabić w kilkadziesiąt tysięcy kilometrów

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Opublikowano
Po pierwsze co to jest normalna jazda.. po drugie 68tys? No spoko, ile lat auto w szopie stało rozbite? Ale ok ;-) po trzecie wątp dalej, ile masz ten samochód? Miesiąc, dwa? Ja mam 6lat ponad, brany jako dwu latek ze znikomym przebiegiem. Po czwarte - prawdziwe koszty dopiero przed tobą :-D spoko, jeszcze tu wrócisz.



Ps: kata nox przy złej mieszance paliwowo powietrznej można zabić w kilkadziesiąt tysięcy kilometrów

Normalna jazda to taka w której nie palisz gumy raz dziennie.

Auto stało 3 miechy może nie w szopie

Poza tym co ma czas posiadania auta do zużycia katalizatora lol.

Wiesz najpierw piszesz pompa hpfp i wtryski później się okazuje że

zupełnie nie z tej strony, więc średnie te diagnozy twoje.

Nie rozumiem dlaczego miałby się uwalić kat z nowym sensorem zaraz.

To że ty miałeś dużo problemów, nie znaczy że każdy musi i wcale nie trzeba innym życzyć tak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Widzę marny z ciebie konwersator, a i czytanie ze zrozumieniem jest sporym problemem, polecam powrót do szkoły podstawowej - tam tego uczyli ;-) żegnam

Diagnostyka silników N53 i N43

Możliwość zdalnej diagnostyki, szczegóły zapraszam na PRIV

6CiWSrm.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.