Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Podczas odpalania auta po nocy lub dłuższym postoju telepie silnikiem. Jak już ruszę i przejadę się kawałek to objawy ustają. Jeżeli silnik jest w miarę ciepły to objawy nie występują. Podłączyłem auto do ISTA i mam cały czas błąd (po wykasowaniu i uruchomieniu silnika znów się pojawia) :


119208 - Fuel low-pressure sensor signal, fixed


Zamówiłem nowy, oryginalny i dziś chciałem go wymienić lecz nie wiem gdzie on jest :mad2: Zdjąłem osłonę silnika lecz nigdzie go nie widzę. Trzeba demontować kolektor? Wie ktoś może gdzie on się znajduje?

b72b536e244610f0med.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Diagnoza polega na monitorowaniu czujnika niskiego ciśnienia paliwa.

Warunki monitorowania

nieprawidłowego działania Błąd jest wykrywany, gdy napięcie czujnika niskiego ciśnienia nie zmieniło się o co najmniej 0 V.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Warunek wstępny napięcia

- Napięcie pojazdu od 9 V do 16 V

Warunek temperatury

- Brak

Warunek czasowy

-2 s / + 4 s po uruchomieniu silnika

Inne warunki wstępne

- Silnik włączony

Status

zacisku - Zacisk 15

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Usterka jest wprowadzana natychmiast.

Plan serwisowy

- Sprawdzić sygnał czujnika niskiego ciśnienia

- Sprawdzić wiązkę przewodów między DME a czujnikiem niskiego ciśnienia

- Wymienić czujnik ciśnienia paliwa

Wpływ na awarię

- Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

- Żaden

© 2020 - BMWFaultCodes




Wychodzi na to ,że jest to część nr. 6

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/528i-N53/L-N/2009/browse/fuel_preparation_system/high_pressure_pump_tubing/


B6125

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/SK2HOJP

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/XS5Pcgs


Warto by było sprawdzić czy w ogóle dochodzi tam napięcie...

Zakres pomiarowy ok. 0,5 - 4,5 wolta odpowiada ciśnieniu paliwa od 0,1 MPa (1 bar) do 1,1 MPa (11 bar).

Może się okazać ,że masz ogólny problem z przewodami elektrycznymi.


Schemat połączeń (SSP) Niskociśnieniowy układ paliwowy

Dotyczy: -2012/02

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/wiring-functional-info/power-train/fuel-supply/low-pressure-fuel-system-components/DjZtOacG

Schemat połączeń (SSP) Niskociśnieniowy układ paliwowy

Dotyczy: 2012/03 +

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/wiring-functional-info/power-train/fuel-supply/low-pressure-fuel-system-components/HTCTwZns

Opublikowano
Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Diagnoza polega na monitorowaniu czujnika niskiego ciśnienia paliwa.

Warunki monitorowania

nieprawidłowego działania Błąd jest wykrywany, gdy napięcie czujnika niskiego ciśnienia nie zmieniło się o co najmniej 0 V.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Warunek wstępny napięcia

- Napięcie pojazdu od 9 V do 16 V

Warunek temperatury

- Brak

Warunek czasowy

-2 s / + 4 s po uruchomieniu silnika

Inne warunki wstępne

- Silnik włączony

Status

zacisku - Zacisk 15

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Usterka jest wprowadzana natychmiast.

Plan serwisowy

- Sprawdzić sygnał czujnika niskiego ciśnienia

- Sprawdzić wiązkę przewodów między DME a czujnikiem niskiego ciśnienia

- Wymienić czujnik ciśnienia paliwa

Wpływ na awarię

- Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

- Żaden

© 2020 - BMWFaultCodes




Wychodzi na to ,że jest to część nr. 6

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/528i-N53/L-N/2009/browse/fuel_preparation_system/high_pressure_pump_tubing/


B6125

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/SK2HOJP

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/XS5Pcgs


Warto by było sprawdzić czy w ogóle dochodzi tam napięcie...

Zakres pomiarowy ok. 0,5 - 4,5 wolta odpowiada ciśnieniu paliwa od 0,1 MPa (1 bar) do 1,1 MPa (11 bar).

Może się okazać ,że masz ogólny problem z przewodami elektrycznymi.


Schemat połączeń (SSP) Niskociśnieniowy układ paliwowy

Dotyczy: -2012/02

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/wiring-functional-info/power-train/fuel-supply/low-pressure-fuel-system-components/DjZtOacG

Schemat połączeń (SSP) Niskociśnieniowy układ paliwowy

Dotyczy: 2012/03 +

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/wiring-functional-info/power-train/fuel-supply/low-pressure-fuel-system-components/HTCTwZns

 

Mi chodziło bardziej gdzie znajdę ten czujnik pod maską. Czujnik wg schematu ma numer 7 i jest niby gdzieś niżej listwy, więc chyba bez demontażu kolektora się nie obejdzie. Dodam, że nie mam kontrolki CHECK na desce. Błąd widnieje tylko w ISTA.

b72b536e244610f0med.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego za bardzo nie rozumiem Ciebie.

Oznaczenie numerów części....???...pozycja nr. 7 jest nieaktualna. Czujnik jest pod nr. 6.

Zobacz sobie opis części pod graficznym obrazkiem.

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/528i-N53/L-N/2009/browse/fuel_preparation_system/high_pressure_pump_tubing/.


Napisz czego nie rozumiesz?

Wszystko masz przedstawione jak na dłoni.

Chyba ,że chodzi ci o całkiem inny czujnik?



13 53 594 Wymiana czujnika niskiego ciśnienia paliwa (N53)

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/repair-manuals/13-fuel-preparation-control/13-51-injection-pump-control-section-mixture-control-unit/Cr4AowPa

Opublikowano
ja mam troche podobny problem w tym samym silniku,tylko ze komputer mi pokazuje blad wtrysku na 2cylindrze, a ten blad sam gasnie czy musisz zgasic i odpalic auto?
Opublikowano
Kolego za bardzo nie rozumiem Ciebie.

Oznaczenie numerów części....???...pozycja nr. 7 jest nieaktualna. Czujnik jest pod nr. 6.

Zobacz sobie opis części pod graficznym obrazkiem.

http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/528i-N53/L-N/2009/browse/fuel_preparation_system/high_pressure_pump_tubing/.


Napisz czego nie rozumiesz?

Wszystko masz przedstawione jak na dłoni.

Chyba ,że chodzi ci o całkiem inny czujnik?



13 53 594 Wymiana czujnika niskiego ciśnienia paliwa (N53)

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f10-528i-lim/repair-manuals/13-fuel-preparation-control/13-51-injection-pump-control-section-mixture-control-unit/Cr4AowPa

 

Chodzi mi co trzeba zdemontować by dostać się do tego czujnika :wink:

b72b536e244610f0med.jpg
Opublikowano
ja mam troche podobny problem w tym samym silniku,tylko ze komputer mi pokazuje blad wtrysku na 2cylindrze, a ten blad sam gasnie czy musisz zgasic i odpalic auto?

 

Błąd występuje tylko w ISTA (nie mam kontrolki check) Jak go wykasuje to znika do ponownego odpalenia auta. Jak auto jest rozgrzane i wykasuje błąd to potem się nie pojawia aż do momentu gdy silnik znów będzie długo stał / zimny

b72b536e244610f0med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.