Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od roku czasu posiadam bmw e81 w wersji z 2.0 w dieslu 143 km (auto wyprodukowane końcówka 2009 roku). Chciałbym coś w nim zmienić i mam do Was parę pytań.

1. Czy jeżeli chciałbym wzmocnić moc mojego auta do 177/180 koni są rzeczy na, które trzeba zwrócić uwagę przed chip tuningiem albo są rzeczy, które po chipie się zapewne mogą szybko zepsuć.

2. Po czym można stwierdzić, że jest zepsuty termostat oprócz, że długo auto się nagrzewa i czy jest to ewentualny problem przy chipie auta.

3. W związku, że posiadam dpfa w aucie, wymieniony egr oraz czyszczony. Jakie macie zdanie w obecnych czasach o wycięciu dpfa?

4. Jeśli macie jakiś ciekawy m pakiet na sprzedaż do spacegrau metalic to chętnie obczaję coś.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Nie ma na co zwracac ani przed ani po.

2. Komp/apka badanie temp podczas jazdy. Zle dzialajacy=zapychanie dpf.

3. Wyciecie? Absolutnie nie.

4. Allegro/olx/otomoto

Opublikowano
1. Nie ma na co zwracac ani przed ani po.

2. Komp/apka badanie temp podczas jazdy. Zle dzialajacy=zapychanie dpf.

3. Wyciecie? Absolutnie nie.

4. Allegro/olx/otomoto

 

Jakiś powód czemu nie wycinać?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co ty za pytania zadajesz? Jaki powod wprowadzenia dpf? :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.