Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Planuję zakup F10 i doświadczyłem wielokrotnie, że na lakierze F10 jest widoczna skórka pomarańczy. W jednych mniej, w drugich bardziej. Oczywiście różnice są jeszcze większe bo na niektórych elementach np. na bokach w aucie A jest, a w aucie B już nie. Czytałem trochę o tym, że jest to niestety standard w przypadku nawet nowych BMW. Podobno taki lakier lepiej radzi sobie z zarysowaniami, lecz na żywo to wygląda conajmniej słabo. Biorąc pod uwagę te informacje można zakładać, że jak auto jej nie ma to nie było polerowane w warsztacie :duh:


Na przykład jedno z oglądanych aut miało taki lakier:

AKHlLBy.jpg

lEa0o26.jpg

Ta skórka pomarańczy występowała tylko na niższych częściach karoserii np. przednim i tylnym zderzaku, i na dolnej części drzwi.


Powyższe auto podobno bezwypadkowe i na lakierze było sporo rys, więc teoretycznie nie było ostatnio lakierowane.

Myślicie, że fabryka tak spieprzyła robotę czy jednak te boki były malowane? Jak u Was wygląda lakier?

Opublikowano
Na tym pierwszym zdjęciu zderzak wygląda podejrzanie. A morkę (skórkę pomarańczy) posiadają nawet nowe auta. Tak jak kolega pisze, miernik w dłoń i ogień.
ad®ian™
Opublikowano

Moje auto ma skórkę pomarańczy identyczną na całym aucie...ale widać ją pod światło - nie tak mocno jak na zdjęciach.Jest delikatna.Jedynie elementy plastikowe strukturą się różnią.Są gładsze.

Auto absolutnie w oryginalnym lakierze - tak opuściło fabrykę. Grubość lakieru 140-160mikronów. Model F10. Jak jest gładkie jak lustro to było polerowane...ale to nie przekreśla jego zakupu.

Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl
Opublikowano
Na tym pierwszym zdjęciu zderzak wygląda podejrzanie. A morkę (skórkę pomarańczy) posiadają nawet nowe auta. Tak jak kolega pisze, miernik w dłoń i ogień.

 

No właśnie nie wygląda to fabryczne malowanie. Czekam aż przyjdzie mi miernik i sprawdzę.

 

Moje auto ma skórkę pomarańczy identyczną na całym aucie...ale widać ją pod światło - nie tak mocno jak na zdjęciach.Jest delikatna.Jedynie elementy plastikowe strukturą się różnią.Są gładsze.

Auto absolutnie w oryginalnym lakierze - tak opuściło fabrykę. Grubość lakieru 140-160mikronów. Model F10. Jak jest gładkie jak lustro to było polerowane...ale to nie przekreśla jego zakupu.

 

Nawet na górnych elementach karoserii?

Opublikowano

Kazdy samochód ma teraz taki efekt u jednego bardziej widoczne a u drugiego mniej spowodowane jest to tym ze teraz samochody lakierowane sa ekologicznym lakierem wodnym.


Koniec tematu.

Opublikowano
Kazdy samochód ma teraz taki efekt u jednego bardziej widoczne a u drugiego mniej spowodowane jest to tym ze teraz samochody lakierowane sa ekologicznym lakierem wodnym.


Koniec tematu.

 

Ekologiczny lakier nie ma wpływu na strukturę lakieru, prędzej jakiś leniwy lakiernik lakierował go i nie chciało mu się robić pełnych ruchów tylko zrobił gładko od frontu a na brzegach chropowato.

Ten zderzak ewidentnie był lakierowany oddzielnie i nie jest to oryginalny lakier. Zazwyczaj auta po lakierowaniu fabrycznym przez roboty mają wszędzie taką samą strukturę lekkiej skórki pomarańczy na każdym elemencie, niezależnie czy to jest dach, słupek, drzwi, błotnik, zderzak czy obudowa lusterka..

Nie dowiesz się nigdy o grubości lakieru na plastiku dopóki nie przeszlifujesz elementu, a wtedy tylko mogą ukazać się różne słoje lakierów..

Opublikowano
Zderzak ze zdjęcia jest ewidentnie lakierowany. Nowe auta mają skórkę pomarańczy ale nie takie coś jak na zdjęciach. Zderzaki przednie lakieruje się dosyć często,ponieważ są narażone na opiaskowanie zwłaszcza gdy podróżujemy z dużymi prędkościami.Natomiast zderzaki polakierować w kolorze nieodróżniającym się od reszty jest niezwykle trudno.Tutaj lakiernicy zazwyczaj się wykładają.
Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl
Opublikowano
Zderzak ze zdjęcia jest ewidentnie lakierowany. Nowe auta mają skórkę pomarańczy ale nie takie coś jak na zdjęciach. Zderzaki przednie lakieruje się dosyć często,ponieważ są narażone na opiaskowanie zwłaszcza gdy podróżujemy z dużymi prędkościami.Natomiast zderzaki polakierować w kolorze nieodróżniającym się od reszty jest niezwykle trudno.Tutaj lakiernicy zazwyczaj się wykładają.

 

Kazdy samochód ma teraz taki efekt u jednego bardziej widoczne a u drugiego mniej spowodowane jest to tym ze teraz samochody lakierowane sa ekologicznym lakierem wodnym.


Koniec tematu.

 

Ekologiczny lakier nie ma wpływu na strukturę lakieru, prędzej jakiś leniwy lakiernik lakierował go i nie chciało mu się robić pełnych ruchów tylko zrobił gładko od frontu a na brzegach chropowato.

Ten zderzak ewidentnie był lakierowany oddzielnie i nie jest to oryginalny lakier. Zazwyczaj auta po lakierowaniu fabrycznym przez roboty mają wszędzie taką samą strukturę lekkiej skórki pomarańczy na każdym elemencie, niezależnie czy to jest dach, słupek, drzwi, błotnik, zderzak czy obudowa lusterka..

Nie dowiesz się nigdy o grubości lakieru na plastiku dopóki nie przeszlifujesz elementu, a wtedy tylko mogą ukazać się różne słoje lakierów..

 

Dzięki Panowie. Właśnie tak obstawiałem, że było coś jednak robione bo ten lakier od razu rzucił mi się w oczy pomimo tego samego odcienia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.