Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z BMW e87 2.0d n47 ,a mianowicie auto nie ma ciśnienia na listwie CR 0 bar może zacznę od początku .

Auto stało w "krzakach " przez 3 lata z zerwanym łańcuchem rozrządu , po tym czasie auto trafiło do mnie ,aby wymienić łańcuch zrobić głowice itp.

Rozrząd zrobiony , głowica po remoncie wszytsko ustawione na blokady .

Auto nie odpala na listwie CR brak ciśnienia pompa wstępna pompuje tak jak powinna paliwo do pompy CR dochodzi , po odkręceniu nakrętek przy wytryskach coś się tam sączy ,ale zdecydowanie za słabo tak jakby wylatywało tylko to co przetłoczy pompa wstępna .

Jeśli chodzi o błędy to tylko co jakiś czas pokazuje błąd zbyt niskiego ciśnienia na listwie .

Jest jakiś sposób ,aby wytypować lub wykluczyć pompę zanim wyciągnę ja z auta ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znasz sie wiec to jest jeden z tych przypadkow, wiemy ze to pompa CR ale nie chcemy aby byla to pompa CR :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz czy dochodzi napięcie do zaworu wydatku pompy-jeśli nie ma , to pompa nie wyda paliwa
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdz oporność tegomzaworu .

Nastepnie sprawdz jeszcze czy dochodzi napięcie do Zaworu regulacyjnego ciśnienia listwy paliwowej-jesli napiecie dochodzi to teź sprawdz oporność

Jesli tutaj nic nie znajdziesz to pozostaje tylko pompa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.