Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od około dwóch miesięcy mam problem z niskimi obrotami po przełączeniu na LPG w moim M54B22. Problem na początku był taki, że samochód podczas jazdy na LPG gasł po dojechaniu do krzyżówki lub podczas schodzenia z obrotów. Po zregenerowaniu reduktora, uszczelnieniu kolektora ssącego, wymianie wężyków od gazu oraz filtrów, wymianie regulatora alternatora oraz autoadaptacji gazu po przejechaniu 50km na benzynie, udało mi się opanować sytuację i samochód nie gaśnie i działa płynnie póki nie włączę klimatyzacji, bez klimy obroty trzymają się na równym poziomie i jest wszystko idealnie, ale po włączeniu obroty falują w zakresie 800/500 a podczas jazdy w korkach auto czasami gaśnie.

Na benzynie jest elegancko nie ma żadnego problemu.

Jeśli dobrze pamiętam to obroty jałowe mam około 600 a po włączeniu klimatyzacji podnoszą się na 700. Tak się zastanawiałem czy mojego problemu nie rozwiązałoby ustawienie obrotów jałowych silnika na +/- 750.

Poza tym napięcie na akumulatorze wynosi po włączeniu: Świateł mijania oraz awaryjnych 13.60v, bez obciążenia 13.9, regulator wymieniłem na nowy.


Czy macie jakieś pomysły co może powodować taką sytuację ? Jutro wezmę się za alternator i wymienię dodatkowo komutator bo może na nim jest jakieś przebicie i przez to jest niskie napięcie i samochód nie chodzi równo na LPG. \


Pozdrawiam i liczę na pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Autoadaptacja :duh:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Autoadaptacja :duh:

 

Bez tego samochód po przełączeniu na LPG gasł samoczynnie, teraz jeździ przyjemnie i nie byłoby problemów gdyby nie falowanie obrotów przy włączonej klimatyzacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedź do kogoś kto potrafi ustawić instalację podczas jazdy.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Tak zrobię.

Poza tym mam jeszcze jedno pytanie odnośnie wydechu, gdy wymieniałem sonde zauważyłem, że na flanszy łączącej katalizatory z resztą wydechu zamiast oryginalnej uszczelki ma zamontowane dwie tulejki o średnicy wewnętrznej 40mm a zewnętrznej +/- 46 a oryginalnie wydech ma średnicę w tym miejscu 46mm i te tulejki są pasownie wsadzone do środka rury aby nie miało przedmuchów. Flansza łącząca kolektor z resztą wydechu jest skorodowana i pewnie oryginalna uszczelka nie trzymała i ktoś założył te tulejki. Moje pytanie jest takie czy ta rzeźba może wpływać jakoś negatywnie na pracę silnika i go dławić ? Ogólnie mam odczucie, że na niskich obrotach samochód jest bardzo mocny a na wysokich już traci ten ogień.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na benzynie jest elegancko nie ma żadnego problemu

Tu jesto odpowiedź na Twoje pytanie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.