Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam serdecznie ! Czy ktoś wcześniej wymieniał może poduszki na wale ? Przednia i tylna ? Posiadam wibracje przy stałej prędkości i gdy auto schodzi z prędkości . Chce wymienić poduszki , ale nie wiem które kupić bo jest wiele z różnymi wymiarami i rozstawami . Czy poduszki są takie same wymiarowo tyl i przód? Czy jest jakaś różnica? Auto f10 2010 rok 3.0 n57 silnik 8-smio stopniowa sportowa skrzynia dodam vin gdyby ktoś mógł mi pomóc z doborem części. VIN - WBAFW52090C375089 VARIANT FW52 .Z góry dzięki za jakiekolwiek najkierowanie .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wibracje przy stalej predkosci to raczej nie jest ani wal ani poduszki.
Opublikowano
U mnie jest podobnie, ale powyżej 100km/h I wymieniłem tarcze i klocki, inne koła założyłem lecz nadal to samo. Następny ruch to napęd do diagnozy. Części dobierałem po vin w sklepie na forum. Jak naprawisz daj znać co było powodem.
Paweł.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdzałem kiedyś wały z 528xd. Dawałem to do firmy R-Service z Bielska-Białej.

Takich firm jest w Polsce pewnie wiele...kosztowało to jakieś niewielkie pieniądze i było ok.

Opublikowano
Zmagam się z tym samym problemem. Napęd xdriv. Koła i tarcze sprawdzone i wymieniane też. Myślałem o wale a teraz to już sam nie wiem. Chętnie dowiem się o rozwiązaniu Twojego problemu.
Opublikowano
Aktualizacka tematu . Wymieniłem wszystkie 4 opony na nowe ,dalem felgi do sprawdzenia , felgi ok zostały wyważone , a na koniec zrobiłem zbieżność na hunteze. Wi rację sa mniejsze dodam, że teraz występują tylko na zimnym silniki ... kiedy auto nabierze temperatury winracji nie ma . Jak napisałem wcześniej jest to najbardziej odczuwalne z rana przez pierwsze 20-30 min jazdy ... wtryski sprawdziłem na kompie (prog. Delphi ds150) wszystmie trzymają zakres -0,1 oprócz wstrysku numer 6 -0,6 ale sprawdziłem podczas jazdy i wraca on do zakresu -0,1 więc chyba ok ? Połowę auto juz wymieniłem a problem nadal jest . Ktoś mi powiedział że mogą być do poduszki wału , ale czy wibracje nie występowały by caly czas i podczas przyspieszania? U mnie tego nie ma no i jest teraz tylko na zimnym silniku . Dodać że klapy wirowe zostały wyzucone fizycznie i z ecu ( był z nimi problem od samego początku kupna auta ) ręce opadają...
Opublikowano

Lista rzeczy które zrobiłem:

Nowe opony,wyważanie, zbierznosc na 4 koła, tarcze klocki przód, 4x wahacze dolne przód, serwis skrzyni (wymiana dynamiczna oleju),poduszki silniki i skrzyni , klapy wirowe wywalone plus nowa mapa bez klap . Egr był na początku zaślepiony ale auto wpadalo w tryb awaryjny z błędem różnicy temperatur z tego co pamiętam. Wibracje nadal zostały z tym ,że teraz na zimnym silniku . Czasami trzesie troszkę autem na postoju w trybie skrzyni D po przelaczniu na tryb N nie ma wibracji. Byłem u specialisty od skrzy i powiedział mi ,ze to nie ma nic wspólnego z skrzynia ponieważ skrzynia w trybie D drive na postoju nie pracuje gdzie ówdziesz sa te wibracje ( na postoju ) ktoś ma jakieś pomysły?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Znajdź sobie tam mechanika bo wycinając wszystko po kolei do niczego nie dojdziesz. Jest tam jeden kolega z forum kkx5. Spróbuj się z nim kontaktować, BMW ma w małym palcu.
  • Moderatorzy
Opublikowano
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.