Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Generalnie jestem mega zadowolony z samochodu pomijając szarpanie.

Z reguły występuje na pierwszym i drugim biegu przy ruszaniu (prawie gaśnie) i puszczaniu pedału gazu (tutaj również na wyższych).

EGR ostatnio wymieniony, 0 błędów na komputerze.

Sprzęgło pracuje nierównomiernie (był o tym długi temat z dławikiem) ale myślę, że nie to jest przyczyną.

Zauważyłem pewną zależność - szarpanie ustaje po dotankowaniu paliwa, niezależnie od wcześniejszego poziomu w baku

Co to może być - pompa, rozszczelniony bak czy coś jeszcze innego?

Opublikowano
No to zagadka no ale w sumie sprawdź na kompie jakie ciśnienia daje może akurat trafiłeś i przy okazji wtryski itd sobie posprawdzaj a pewnie wymieniałeś już filtr paliwa itd? Ja może też bym stawiał na jakies słabe paliwo z syfem i jak wlewasz to syf się miesza idzie do góry i lepiej chodzi jakiś czas może wyjeździj prawie do 0 wymień filtr i diagnozować dalej tyle mogę poradzić więcej nie wiem ktoś może inny pomoże albo miał taki sam przypadek i coś podpowie powodzenia :) ogólnie możesz to przez adapter bt i apke na telefon btool polecam tam ogarniesz w sumie wszystko co musisz :) myślę że najlepsza apka do diagnozy itd autor apki bardzo pomocny i jest na forum też :)
Opublikowano

Filtr wymieniony, zero poprawy. Tankuje głównie na Shell'u więc raczej nie paliwo jest problemem.

Pojeżdżę z podpiętym kompem tylko muszę kupić nowy kabel :)

Kupiłem kabel od Viakena i niestety komputer i telefon nie łączy się z ECU

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Filtr wymieniony, zero poprawy. Tankuje głównie na Shell'u więc raczej nie paliwo jest problemem.

Pojeżdżę z podpiętym kompem tylko muszę kupić nowy kabel :)

Kupiłem kabel od Viakena i niestety komputer i telefon nie łączy się z ECU

Daj linka do kabla, może kupiłeś tańszy do preLCI

spacer.png

Opublikowano
No paliwo może nie ale np wtrysk wystarczy do jakiś dziwnych objawów i nie koniecznie musi przez to kopcić xd jeśli będziesz miał czas wtrysku już ponad 1 mg/s i nie będą schodziły przy obciążeniu to bym stawiał na to wiadomo zaczol bym od miedzianych podkładek sprawdzeniu czy wężyki przelewowe nie ciekną chociaż jak by ciekł któryś to otworzył byś maskę i raczej wyczuł ropę no niestety dużo możliwości jest ale przede wszystkim już bym nie żałował kasy na mechanika i pojechał do takiego który ma naprawdę program dobry i kompa i oczywiście się zna xd bo czasy wtrysków itd każdy może pokazywać inaczej nawet na moim przykładzie się przekonałem że jeden mechanik miał inpe iste tool32 wszystkie potrzebne programy diagnozował mi BMW nie wykryło mu zwarcia moduł frm Przez to nie wykrywało mu moduł skrętu i nie mógł go zakodować i nie wiedział czemu powiedział że Lampy są do wymiany czyli bym 3000 wydał na lampy i dalej miał ten sam problem a ten błąd wykryłem przez adapter Bluetooth i aplikacje btool dopiero sam doszedłem Czemu nie można zakodować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.