Skocz do zawartości

F10 520D automat wibracje przy 1,5 tys. na P


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim!


Od niedawna jestem posiadaczem BMW 520D z roku 2010.


Wczoraj podczas postoju na P zauważyłem, że przy 1,5 tys. obrotów zaczyna wibrować cała buda. Przy wyższych obrotach problem znika. Wie ktoś co może być przyczyną tego problemu?

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to nie być powiązane ale w N47 przy 1500 obr najbardziej słyszalny jest rozrząd jeśli jest zużyty.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A tylko masz to na P ?


U mnie na P jest ok,


Ale w czasie jazdy normalnej... lekkie naduszenie gazu tak przy 70km/h

I silnik dziwnie burczy przy redukcji i ponownym normalnym przyspieszaniu.


Takie nie basowe a po prostu burczenie diesla.... dość głośne nieprzyjemne....


Nic nie wibruje. Nie wiem czy tak było wcześniej....


Czy to normalne, że przy niskich obrotach silnik tak chodzi ?

Opublikowano

Co do poprzednich odpowiedzi to rozrząd nie szumi przy ani 1,5 tys. obrotów, ani przy wyższych obrotach.


Wibracje pojawiają się tylko przy około 1,5 tys. obrotów i żeby doprecyzować w momencie gdy puszczam gaz. Przykładowo trzymam na 1,5 tys. to jest ok i puszczam gaz to tak zakołysze budą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.