Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z przepustnicą.Kupilem auto z uszkodzoną przepustnica przez to nie wypalal się DPF i auto drga przy gaszeniu . Poprzedni właściciel zrobił w ten sposób 3600 km .

Wyświetlał się błąd 480a , 483d, 43e2 .kupiłem nową przepustnice- zamiennik .Po wymianie skasowałem błędy wypaliłem kilka razy DPF czyli teoretycznie wszystko ok , jednak nadal pojawia się błąd 483d i trzęsie przy gaszeniu jedyny plus że można wypalić DPF . Co o tym myślicie ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego jaki masz kod silnika...???


Znalazłem opis błędu dla silnika N57, wariant ECU d73n57c0 .



Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Monitorowanie przepustnicy po uruchomieniu, pod warunkiem że silnik został wyłączony przez przepustnicę. Do monitorowania początkowo maksymalna wartość różnicy ciśnień jest tworzona na podstawie ciśnienia otoczenia i ciśnienia ładowania.

Błąd jest wykrywany, gdy różnica ciśnień spadnie poniżej wartości granicznej.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Monitorowanie jest przeprowadzane, gdy silnik jest wyłączany podczas wybiegu (jeśli silnik został zatrzymany za pomocą przepustnicy).

Napięcie jednostki sterującej: 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

3)

Plan serwisowy

1. Sprawdź, czy następujące czujniki wyświetlają prawdopodobne wartości:

- Czujnik ciśnienia ładowania.

- Czujnik ciśnienia spalin przed turbiną.

- Czujnik ciśnienia otoczenia.

- Jeśli jest dostępny, również czujnik ciśnienia doładowania za sprężarką niskociśnieniową.

2. Sprawdź układ masy powietrza za przepustnicą pod kątem wycieków.

3. Sprawdź, czy przepustnica nie jest zanieczyszczona, w razie potrzeby wyczyść.

Jeśli poprzednie kontrole są prawidłowe:

Odnów zawór dławiący.

Wpływ na awarię

Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

-

© 2020 - BMWFaultCodes

Opublikowano
Kolego jaki masz kod silnika...???


Znalazłem opis błędu dla silnika N57, wariant ECU d73n57c0 .



Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Monitorowanie przepustnicy po uruchomieniu, pod warunkiem że silnik został wyłączony przez przepustnicę. Do monitorowania początkowo maksymalna wartość różnicy ciśnień jest tworzona na podstawie ciśnienia otoczenia i ciśnienia ładowania.

Błąd jest wykrywany, gdy różnica ciśnień spadnie poniżej wartości granicznej.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Monitorowanie jest przeprowadzane, gdy silnik jest wyłączany podczas wybiegu (jeśli silnik został zatrzymany za pomocą przepustnicy).

Napięcie jednostki sterującej: 9,5 V do 16 V.

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

3)

Plan serwisowy

1. Sprawdź, czy następujące czujniki wyświetlają prawdopodobne wartości:

- Czujnik ciśnienia ładowania.

- Czujnik ciśnienia spalin przed turbiną.

- Czujnik ciśnienia otoczenia.

- Jeśli jest dostępny, również czujnik ciśnienia doładowania za sprężarką niskociśnieniową.

2. Sprawdź układ masy powietrza za przepustnicą pod kątem wycieków.

3. Sprawdź, czy przepustnica nie jest zanieczyszczona, w razie potrzeby wyczyść.

Jeśli poprzednie kontrole są prawidłowe:

Odnów zawór dławiący.

Wpływ na awarię

Żaden

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Żaden

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

-

© 2020 - BMWFaultCodes

 

Kod silnika M57T2

Silnik 3.00 Moc silnika 173KW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.