Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dziwna sprawa z tym wyjazdem. w ub.r. sąsiad

sprzedawał z powodu wyjazdu... a cały czas jest w Polsce.

sprawdź autko dokładnie.

BMW Sauber F1 Team; only Pb
Opublikowano

Sprawdzić sprawdze dokładnie.

znaczek się zerwie,,,

540 juz jeżdziłem i właśnie mnie jakos nie powaliło wprawdzie miało prinsa,ale nawet nie sprawdziłem jak jeżdzi na benzynie..

Mimo to i tak nie ma momentu dostepnego od niskich obrotów,co mnie najbardziej jara w dieslu...

 

co do tej zielonej to jade w wekend oblukać ale martwi mnie ta instalacja tartarini bo to wtrysk ciągły a nie sekwencja....i co za tym idie pewnie odczuwalny spadek mocy.... :duh:

 

co do kosztów to też mam obawy że diesel jednak wychodzi taniej,

bo taki smok to pali przy rześkiej jeżdzie 17-22 litry gazu,+ troche benzyny rano przy odpalaniu i trochę tego wyjdzie :worried:

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano

Napisz.. jak wypadły oględziny.

Mi się bardzo podoba waśnie taka opcja E39 z V8 4.0 i dokładnie takie wyposazenie :-)

 

Moc, komfort, nietrzeba się martwić tak bardzo o jakośc paliwa jak w 3.0d

 

Myślę że nawet mocno "deptana" 3.0d i 4.0 to jednak 4.0V8 jest mniejszy ryzykiem...

Opublikowano

WITAM.MR.JONES CHCIAŁEM SPYTAC CZY OBEJRZAŁES TO AUTKO I CZY KUPIŁES?(chodzi o zieloną 540 z M pakietem).Pytam ponieważ ogłoszenie jest już nieaktualne,a ja obejrzałem ją w ubiegłą środę 27.09.

Autko było bardzo zadbane i bezwypadkowe i praktycznie nie było się do czego przyczepic poza ... no własnie auto nie miało kopnięcia.Teoretycznie 6,4s do 100 ja miałem 325 Vanosa Coupe 7,5 do 100 i 540 gorzej chodziła niż 325 bardzo dziwne.Kilka dni wczesniej jezdziłem S6 i wciskało mnie w fotel a tego własnie brakowało tej 540.To był jeden z dwóch powodów który mnie zniechecił do kupna tego autka.Drugi powód to drobiazg autem dosc mocno kołysało a miało wymianiane całe zawieszenie potwierdzone fakturkami i faktycznie nic nie pukało w zawieszeniu.Podsumowując AUTO PIEKNE I WARTE SWOJEJ CENY.Koles sporo kasy w nią zainwestował.Cena w allegro 31 tys.zł w giełdzie samochodowej już 35.500 a wczesniej podobno chciał 39tys.zł.

KTO KUPIŁ TO AUTO i za ile(540+gaz zielona M pakiet) I W JAKI M MIESCIE TERAZ JEZDZI?

Opublikowano

fajnie że o niej piszesz,bo nie ogladałem,jakos spasowałem,bo cosik sie nie mogłem z gościem dogadać,faktycznie wyglądała fajnie.....na zdjęciach

 

zagazowana byla instalką na wtrysku ciagłym a nie sekwencja ,stąd tez pewnie rozczarowanie mocą,chociaż co do prinsa miałem podobne odczucia..

 

spasowalem bo mam teraz do kupienia 540iA 2000r zabsolutnie wszystkim co wychodzilo w tym roku,za 35tyś.zł.

i 535 z 2000r. za coś ok.32000zł

 

96r. to juz troche zabytek :cry:

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
mialem 540ia 99 rok , zagazowane faza ciekła czyli wtrysk gazu 5 gen. , chciałbym tylko powiedziec ze wole 540 z gazem niz 530d (z ktorym tez sporo miałem kontaktów) , jest szybsze i ma lepszego "kopa" - sporo pali to fakt - na gazie sa spadki mocy . ekonomicznejsze jest 530d .podsumowujac ja lubie moc i osiago dlatego polecam 540
jak ja kocham m-powery !!
Opublikowano

35 tys.zł za 540 z 2000r to bardzo ciekawa propozycja.czy auto jest uszkodzone i czy ma M pakiet,czy jest do sprowadzenia ?Jeżeli możesz to podaj swój nr kom to pogadamy.

Rozmawiałem w sparwie 540 z 2000r z Belgii uszkodzonej prawym przodem z allegro ale za bardzo nie było o czym z gosciem rozmawiac bo ma tylko zdjecia a auta na oczy nie widział cena 27.500zł+opłaty+naprawa

Opublikowano
35 tys.zł za 540 z 2000r to bardzo ciekawa propozycja.czy auto jest uszkodzone i czy ma M pakiet,czy jest do sprowadzenia ?Jeżeli możesz to podaj swój nr kom to pogadamy.

Rozmawiałem w sparwie 540 z 2000r z Belgii uszkodzonej prawym przodem z allegro ale za bardzo nie było o czym z gosciem rozmawiac bo ma tylko zdjecia a auta na oczy nie widział cena 27.500zł+opłaty+naprawa

tez z nim rozmawiałem - koles poprostu wyczaił na jakims szrocie i chce przytulic troche grosza... auto ciekawe ale jak znam zycie to bedzie tak łatwo kupic to auto - poza tym ciekawe co mu wiecej dolega :)

jak ja kocham m-powery !!
Opublikowano

540-stka o której wspomniałem jest mojego kumpla

była uszkodzona prawą stroną,ale dokładnie jeszcze jej nie prześwietlałem..

zrobiona w miare,widac pare niedociagnięć,ale ogólnie nie jest zle.

nadrabia za to absolutnie pełnym wyposażeniem i supe stanem technicznym,serwisowana teraz ma 98 tys km.

faktury po naprawie w serwisie na 16 tyś.zł.,do wymiany oponki i kilka dupereli,do dobicia klima ( po kolizji jeszcze tego nie zrobili)

koles ma ja kilka miesięcy i kupil ja okazyjnie od znajomego bo rok stala niejeżdżona...

czekam az doprowadzi wszystko do porządku i będziemy negocjować :wink:

w razie jakbym jej nie bral to dam ci znać

pozdro

 

a ta 535 sprzedaje kolega uzytkownika PIOTRIVIOLA...

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
mam do wyboru 540ia [...] 530

 

Zastanawiamnie jedna rzecz czemu nie wziales pod jeszcze uwage np.: 330i E46? Czy E39 tak szczegolnie przypadla Ci do gustu ze nie rozwarzasz nic innego? Osiagi 330 sa tylko o 0,4s gorsze do 100km/h, ekonomika lepsza niz w 540. Jesli nie 330 to moze Alpina B3? 280KM w E46 :8)

Pozdr.

K.

================================================

Cokolwiek robisz zrób to dzisiaj bo jutro może być za poźno

Opublikowano

fakt e39 szczególnie mi sie podoba....

e46 tak średnio ,chyba że coupe...

ale mimo to kawał ze mnie byka i ciasnawo by mi było w e46,pozatym lubie duze autka :mrgreen:

 

tak więc po obejrzeniu kilku fur nadal mam dylemat 540 czy 530D

faktem jest że tym dieslem jeszcze nie jeżdziłem,ale musze sobie to jakos zorganizować.....

nie zastanawiam sie tak nad osiagami bo jak dla mnie diesel zrekompensuje mniejszą moc,fajnym momentem..

 

teraz juz niechciałbym zagazowanej 540 i najbardziej zastanawia mnie czy 540 więcej zeżre w paliwie czy 530d w ewentualnych remontach..

 

jeżdże w sumie nie duzo,dłuższe trasy okazjionalnie, a benzynki maja dużoooo mniejsze przebiegi :roll: ,więc nadal mam dylemat :mad2:

 

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
więc nadal mam dylemat :mad2:

 

A mi sie zdaje ze z jednej strony boisz sie kosztow benzyny w 540i a z drugiej ze 530d nie bedzie odpowiednie szybka :twisted:

Pozdr.

K.

================================================

Cokolwiek robisz zrób to dzisiaj bo jutro może być za poźno

Opublikowano
więc nadal mam dylemat :mad2:

 

A mi sie zdaje ze z jednej strony boisz sie kosztow benzyny w 540i a z drugiej ze 530d nie bedzie odpowiednie szybka :twisted:

 

coś w tym jest ,ale jesli chodzi o 530d to bardziej boję sie kosztów usuwania usterek np. turbiny ,pompy itp.....

słyszałem tez cos o problemach z elektronika silnika 530D

pod względem bezawaryjności 540 wychodzi chyba lepiej co?

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
530d to bardziej boję sie kosztów usuwania usterek np. turbiny ,pompy itp.....

słyszałem tez cos o problemach z elektronika silnika 530D

pod względem bezawaryjności 540 wychodzi chyba lepiej co?

 

Jak juz pisali w tym watku to wszystko zalezy pewnie od tego jak traktujesz diesela. Na prosty chlopski rozumim mniej gazdzetow przy silniku tym mniej bedzie sie psoc. Ale i od tego moga sie zdarzyc niemile wyjatki w postaci zakatowanej 540 z przekreconym licznikiem i zalajej jakism "doktorem" co by nie stukalo.

Sam juz sie rozgladam od dluzszego czasu za nowym nabytkiem i chyba niedlugo juz dojrzeje do decyzji kupna. Od jakiegos 1,5 roku obserwuje 540 E39 na mobile i autoscoute bo poczatkowo mialem taki zamiar aby skusic sie na tego 4.4l potwora ale z czasem ochlonalem (z moja ciezka noga pewnie palil by ponad 20l/100km). Jestem w tej chwili na etapie 530d lub 330i / 330d ale i 120d bym nie pogardzil.

Mimo ze 540 nadal mnie kusi to dla mnie konsensusem bedzie 330i / 330d.

I jeszcze jedno. Na pewno nie bede rozgladal sie w polsce nawet gdyby moj najlepszy kumpel sprzedawal po atrakcyjnej cenie bo: I-wszy wlasciciel (uzywanego) w polsce rzadko kiedy zna pelna historie auta, polskie drogi daja w kosc no styl jazdy w polsce :duh:

Ale z drugiej strony w niemczech tez trzeba uwazac bo OKAZJE NIE ISTNIEJA! A podam to na przykladzie:

http://tinyurl.com/zqbau

http://img219.imageshack.us/img219/9593/0724iq7.jpg

Ta niezle wyposazona 540 1,5 roku temu kosztowala okolo 13400 po pol roku zeszla do 12500 aby po kilku miesiacach (wakacje 2005) jesc do 11500. I znikla. Pojawila sie niedawno z prawie taka sama cena, przebiegien o ~3000km wiekszym, po 2 hand :-) i w innym miescie. Pytanie retoryczne. Czy bys kupil? :D Ja raczej nie.

Ale mnie wzielo na wyznania :)

Pozdr.

K.

================================================

Cokolwiek robisz zrób to dzisiaj bo jutro może być za poźno

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

QRna ,jeżdziłem dzisiaj 525D z chipem i wogóle toto nie jechało,jutro jeszcze raz ogladam kumplową 540 z 2000r za 35 tysi..ze wszystkim....

i pewnie niedługo wstawie tu jej fotki :mrgreen: ....

 

w ciągu kilku miechów poszukiwań miałem prez 3 miechy a6 v6,ale to nie było to........

z bmw nigdy sie nie wylecze :twisted2:

pewnie będe płakał że duzo pali,ale ładnej 530d super wyposażonej w dobrym stanie po lifcie w cenie do 45tysięcy po prostu nie ma :cry: ,wiec rzeczywistość zmusza mnie do 540 z pełnym wyposażeniem,po lifcie,czarna skóra,navi pełna elektryka itp,108 tyś org.przebieg,fele 18......

jutro ja ogladam,w razie czego dam znać,,,ale dalej sie waham :mad2:

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
QRna ,jeżdziłem dzisiaj 525D z chipem i wogóle toto nie jechało

Zauważ tylko że 525 to jeszcze tds (lub też tylko td), a 530d to już całkiem inny motor, z CR... ja bym w każdym razie nie brał niczego co posiada na pokładzie instalacje lpg

http://img119.imageshack.us/img119/5599/e125ty.jpg

"Człowiek więc najpierw czekał na Chrystusa, a jak już się doczekał, to wsiadł do samochodu. I stał się wolny."

Opublikowano

Zauważ tylko że 525 to jeszcze tds (lub też tylko td),

 

Hmmmm,a ja myslałem że 525d to commonrail :roll: juz całkiem inny motor niz tds i dlatego ewentualnie wziąłem go pod uwagę.........

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano

[quote name="Mateusz_S1

Zauważ tylko że 525 to jeszcze tds (lub też tylko td)' date=' a 530d to już całkiem inny motor, z CR... ja bym w każdym razie nie brał niczego co posiada na pokładzie instalacje lpg[/quote]

 

525d to nie CR?? 530d to zupełnie inny silnik?? Jakieś dziwne info masz ;/

http://img27.imageshack.us/img27/1430/10008058vw.jpg
Opublikowano

nie zastanawiam sie tak nad osiagami bo jak dla mnie diesel zrekompensuje mniejszą moc,fajnym momentem..

 

teraz juz niechciałbym zagazowanej 540 i najbardziej zastanawia mnie czy 540 więcej zeżre w paliwie czy 530d w ewentualnych remontach..

 

jeżdże w sumie nie duzo,dłuższe trasy okazjionalnie, a benzynki maja dużoooo mniejsze przebiegi :roll: ,więc nadal mam dylemat :mad2:

 

pozdro

MR.JONES

ale przecież 4.4 ma większy moment obrotowy od 3.0D! Faktem jest że przy wyzszych obrotach, ale akurat V8 ciągnie od dołu jak wściekła - w porównaniu choćby z R6

Co do przebiegów...

Nie byłbym tak jednoznaczny w tej ocenie. Jeśli wziąć pod uwagę stare diesle zwłaszcza Mercedesa czy Peugeota to one faktycznie robiły przebiegi. Ale czy akurat CM z BMW zrobi wiecej km ni benyzna - do tego V8? Zauwaz ze np u VOLVO najtrwalsze sa benzyniaki. To nie jest tak, ze diesel bedzie jezdzil i jezdzil, owszem jesli dbac o niego to tak. Ale dokladnie tak samo jest z benzyna, zwlaszcza w przypadku marek ktore tak dbaja o wizerunek i prestiz, jak VOLVO, BMW... Dodatkowo, jako konstrukcja V8 zdobylo chyba niezaprzeczalne uznanie i opinie o legendarnej wrecz trwalosci dzieki amerykanskim konstrukcjom tego typu. A nie sadzisz chyba, ze BMW zrobi cos gorzej niz np Chevy :twisted2: :twisted2:

A idac dalej tym tokiem rozumowania.... dlaczego benzyny6 zyja krocej niz diesel?

Bo stary diesel jest tanszy w eksploatacji i kupuja go taksiarze w mercu, a benzyne mlodzi ludzie w BMW ktorzy chca poszalec... Dlatego taksiarz ktory tym pracuje bedzie jezdzil dlugo i dbal o narzedzie pracy, a mlody w benzyniaku bedzie butowal, bo chce miec fun! <-ale to juz moja osobista nadinterpretacja po kilku bronkach! :twisted2:

generalnie - jesli benzynowy duuuuzoooo lyka, to i dluuugooo pojezdzi! <- dobre smarowanie to podstawa!!!

Moje skromne zdanie - kupuj V8, a jesli boisz sie kosztow to z gazem, a najlepiej to sam go zaloz!

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano (edytowane)
Sprawdzić sprawdze dokładnie.

znaczek się zerwie,,,

540 juz jeżdziłem i właśnie mnie jakos nie powaliło wprawdzie miało prinsa,ale nawet nie sprawdziłem jak jeżdzi na benzynie..

Mimo to i tak nie ma momentu dostepnego od niskich obrotów,co mnie najbardziej jara w dieslu...

 

co do tej zielonej to jade w wekend oblukać ale martwi mnie ta instalacja tartarini bo to wtrysk ciągły a nie sekwencja....i co za tym idie pewnie odczuwalny spadek mocy.... :duh:

 

co do kosztów to też mam obawy że diesel jednak wychodzi taniej,

bo taki smok to pali przy rześkiej jeżdzie 17-22 litry gazu,+ troche benzyny rano przy odpalaniu i trochę tego wyjdzie :worried:

pozdro

 

i co z tego ze masz ten moment dostepny od niskich obrotow jak 540 i tak jest szybsza czy na starcie czy na trasie?

diesle maja to do siebie ze maja ogranicozne obroty, nie kreca sie jak bezyny wiec sila rzeczy maja nizej polozony moment

ale czy to jest jakas ujma?

masz automat to nie interesuje cie moment, skrzynia jest tak zestopniowana zeby w kazdej sytuacji dobrze ciagnela, wciskasz gaz i odstawiasz wszystkie diesle

 

patrz na osiagi a nie moment, nie ma porownania w ogole diesel do 540 :)

 

poza tym, na postoju auto pali smieszne ilosci paliwa, odpalasz auto, niech pochodzi 5 minut, spali ci moze 0.25litra :) albo mniej

 

i to spalanie 19litrow to przesada, non stop musialbys jezdzic po duzym miescie w szczycie, licz 14-16 srednio

Edytowane przez Marcin978
http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.