Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie,

po dwóch tygodniach nerwów i nieprzespanych nocy przy kompie

wpienia mnie juz szukanie auta,porównywanie danych,kosztów eksploatacji i serwisu... :mad2: :mad2: :mad2:

 

mam do wyboru 540ia+sekwencja 96r. z maksymalnym wypasem,telefony ,navi, itp.260 tys.km,fele18,parktronic 4 airbag,xenon

 

albo

 

530 184km 99r.,skóra klima przebieg ciul znajet,chyba podobny,6 airbag,xenon..

 

i co wybrać biorąc pod uwagę koszty eksploatacji ,paliwo, awaryjność i ceny części zamiennych

robie średnie przebiegi,czasem lubie depnąć

 

oba auta ładnie utrzymane,bezwypadkowe w podobnej cenie i dałyby mi podobna radość z jazdy,diesel mniejszą moc zapewne rekompensowałby duzym momentem dostepnym od niskich obrotów

 

jest może ktoś kto miał dla porównania oba takie auta??

 

z góry dzieki za rady..

pozdro

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hmm... w twoim konkretnym przpadku zdecydowanie diesel ;) :cool2: na pewno nie pozalujesz...

http://img119.imageshack.us/img119/5599/e125ty.jpg

"Człowiek więc najpierw czekał na Chrystusa, a jak już się doczekał, to wsiadł do samochodu. I stał się wolny."

Opublikowano
pamiętasz że 540-stka ma sekwencję :?: :roll:

dlatego (przynajmniej ja) jestem zdecydowanie za dieslem... naprawde sporo lepiej na tym wyjdziesz... :cool2:

http://img119.imageshack.us/img119/5599/e125ty.jpg

"Człowiek więc najpierw czekał na Chrystusa, a jak już się doczekał, to wsiadł do samochodu. I stał się wolny."

Opublikowano

tez mi sie podoba ta opcja ale boje sie awarii turbin ,pomp itp...

ceny sa chyba koszmarne :duh: ,dlatego zaczałem zastanawiac sie nad benzyną....

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
powiem ci tak, ze jezeli kupisz diesla w dobrym stanie i nauczysz sie kilku zasad jak nim jezdzic, to na pewno pociagnie ci duuuzooo dluzej od benzyniaka...

http://img119.imageshack.us/img119/5599/e125ty.jpg

"Człowiek więc najpierw czekał na Chrystusa, a jak już się doczekał, to wsiadł do samochodu. I stał się wolny."

Opublikowano

masakra,chyba lanosa se kupie :duh:

 

miałem kiedys

toledo tdi 110

ibize tdi 110 sport

potem golf III vr6

 

i myslałem że nie bede miał problemu z wyborem ale mam juz dość,

bmw jest specyficznym autem........ :mad2:

Ja chcieć,prosić o wiedzy...
Opublikowano
Hmmm ja mam 540iA i tylko jakis wypadek losowy musiałby mnie zmusic zeby zamienic na 530d ,chociaz to swietne auta to zawsze diesel ,ja tam wole miec benzyne + gaz (chociaz w swoim niemam) niz diesla.Co do gazu dobrze zalożony kłopotów nie sprawia ,miałem w swoim poprzednim aucie Jeep Grand Cherokee 5,2 V8 sekwencje i chodziła bardzo ładnie ,z tym ze Jeep palił ok 7 l wiecej niz BMW:)
Opublikowano
powiem ci tak, ze jezeli kupisz diesla w dobrym stanie i nauczysz sie kilku zasad jak nim jezdzic, to na pewno pociagnie ci duuuzooo dluzej od benzyniaka...

Pod warunkiem, że poprzedni właściciel znał te zasady, do tego jakość naszej ropy potrafi zabić pompę, a to już rok jazdy na gazie za friko.

Według mnie Pb + sekwencja :) . Pomijam już osiągi :) .

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
dziwne z ta pompa, bo takiego problemu nie mialem... to chyba problem tych, ktorzy tankuja rope po 2,5 - 3 zl.

Być może, ale temat "obił" mi się kilkakrotnie o uszy na forum :wink: i nie tylko.

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
540iA 286hp/440Nm 0-100 6.4s

530d 193hp/410Nm 0-100 8s

dylemat ekonomicznosc vs moc nalezy do ciebie, ja bym sie sklanial do tej pierwszej sztuki :)

 

Ten motor byl dostepny dopiero od 09\00 wiec tutaj mamy doczynienia z jednostka 184 konna .. :wink:

pzdr,
Opublikowano
ale chyba chodzilo o tds ..

chyba tak :doh: :modlitwa:.

http://img291.imageshack.us/img291/9725/3500ga.jpg

Pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
wyglda na zadbana i taka o ktora dbano. zreszta jak zobaczysz dokumentacje to pewnie wiekszosc zagadek sie wyjasni. wszystko wskazuje na to, ze samochod jest zfodny z opisem.
DIESEL POWER
Opublikowano

Hehehehe Jones,

 

V8 to jest to, czego pragnie każdy facet.

Jeśli o tym nie wiesz, to dlatego że się nie przejechałeś nim.

 

Wsiądź sobie do jakiegoś diesla i sie przejedź. Będziesz zadowolony i happy.

A potem wsiądź do 540-ki, i nic już nie będzie takie same hehehe

Nie będziesz mógł zasnąć, i dieselek straci znaczenie.

Zrozumiesz pojęcie wozu z silnikiem V8 i to, jak w tym sobie radzi BMW.

Opublikowano
dieselek już poszedł,innego godnego uwagi w tej cenie cos znależć nie mogę....

 

więc jadę oglądać to:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=129723657

 

może nie będzie tak żle :roll:

 

Ojoj, znaczek M5 i cztery rurki ;). Na pewno warto dokladnie sprawdzic ten samochod przed ewentualnym kupnem.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.