Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem komp pokazuje błąd

452a stały czyli dpf. Czyjnik temperatury spalin pokazuje -40

Ostatnie wypalanie zrobił 300km temu. Dpf ma jeszcze 60tys.km

Auto ma przejechane 19000tys.km

Gdzieś przeczytałem że trzeba zrobić adaptację nowego dpf-a jest to prawdopodobne??

Czy tylko wymiana czujnika??

Opublikowano

Ten blad to informacja wyskakujaca przy 200k przebiegu dpfa. Najlepiej wyczyscic go chemicznie, poki jest caly. Po tym nalezy wykonac adaptacje np. przez btool. Wykonywanie adaptacji bez wymiany/czyszczenia dpf mija sie z celem.


Czujnik najpierw sprawdzic kable, czy nie ma uszkodzonej wiazki. Odlaczyc/podlaczyc i zobaczyc czy dalej jest na minusie. Jak bedzie to wtedy wymieniać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego o jakim aucie mówimy , podaj miesiąc i rok produkcji.



Kolego wykręć czujnik , weź suszarkę bądź opalarkę. Podłącz omomierz i podgrzewaj czujnik. Rezystancję na początku ustaw na KOhm. Podczas podgrzewania wartości rezystancji powinny się zmniejszać.

Opublikowano

N47 e91 318d 2008 leci 1900tys.

Doczytałem o czujniku, że go fizycznie nie ma. I dlatego jest -40.


Wyczyścić chemicznie, czyli oddać do zakładu czy samemu kupić chemię do dpf?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.