Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. F48 xDrive 2.0D - czy miał ktoś taką przypadłość? Będąc na dodatkowym serwisie olejowym

po 15.000 km mechanicy zauważyli ślady płynu hamulcowego na zaciskach. Nie był to duży wyciek,

lecz ślady pocenia na jednym i drugim zacisku. Oczywiście samochód nie został mi wydany ze względów

bezpieczeństwa i pozostawiony na usunięcie usterki w ramach gwarancji. Dlatego też chciałbym zaczerpnąć

informacji, czy ktoś miał taką usterkę? czy to akurat w moim samochodzie wystąpiło?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I to jest właśnie przykład, dlaczego wymiana oleju w ASO BMW jest taka droga (w porównaniu z niezależnymi serwisami lub z panem Mieciem)...

Bo ASO przy okazji zwykłej wymiany oleju ma obowiązek skontrolować x parametrów auta (kiedyś x=12, dzisiaj nie wiem) i dodatkowo wykonać jazdę testową autem...


Sam wymieniam olej w aucie żony w połowie przebiegu poza ASO BMW, ale warto mieć świadomość czym podyktowana jest ta wyższa (na pierwszy rzut oka przesadzona) cena... Jak widać w tym wypadku ta zdaniem wielu „przepłacona usługa” była jak najbardziej uzasadniona, bo pozwoliła wyłapać przy okazji potencjalnie niebezpieczną awarię...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.