Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z bmw e60 525d 177km. Auto dymi na niebiesko na postoju, podczas jazdy nie ma tego problemu.

Na inpie pokazuję zbyt duże doładowanie oraz zbyt małą ilość powietrza, raz na kilka sekund wartości są w porządku.

W aucie wymienione wtryski (uzywki) korekty są ok jedynie dwa mają ujemne wartości, nowa przepływka, regenerowane turbo.

Nie pokazuje żadnych błędów poza inteligentną klemą oraz czujnik termiczny poziomu oleju ale to chyba nie ma nic do rzeczy.

Wywalony dpf oraz wyprogramowany, klapy kolektora usunięte.

Po odpięciu czujnika w kolektorze nic się nie zmienia, dalej są ujemne wartości czasem wskakują na poprawne.

Co może być nie tak? Ja nie mam już pomysłów. Miał ktoś podobną sytuację?

Link do zdjęcia korekt:

https://zapodaj.net/69c0b435ef5ea.jpg.html

https://zapodaj.net/b1ec89c04723c.jpg.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

gdzie ty tam korekty widzisz ?

F4 to korekty

F5 selektywna zgodność obrotów

zmień tytuł , jest bez sensu , jak może być za duże doładowanie i jednocześnie za mało powietrza

po wymianie wtrysków kody IMA wpisane z wtrysków ?

Opublikowano

Pisząc korekty chodziło mi o wartości powietrza :roll:

Turbo zmienione bo mechanik twierdził ,że to wina turbo bo wirnik miał luzy.

Skoro wtryski są używane to po co je przypisywać?

Opublikowano

Kody IM przypisane takie jak powinny być.

Dzisiaj wymieniłem też regulator napięcia przy alternatorze, po podpięciu kostki wywala błąd sterownika świec, po odpięciu błąd znika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kody ima odpowiednie ? to znaczy jakie ? takie jakie widnieją na wtryskach i to w odpowiedniej kolejności dla poszczególnego cylindra , czy jakieś inne ponieważ ludzie to różnie rozumieją :D

wymiana regulatora napięcia czym była uzasadniona ? , badałeś napięcie jakie jest po odpaleniu mieści się w granicach 14V - 14.*V (IBS reguluje napięcie w zależności od potrzeb i temperatury zewnętrznej i cieplej tym niżej , w bardzo zimne dni poniżej zera może być nawet ponad 15V , jak masz odzysk energii z hamowania to każde odpuszczenie gazu i hamowanie silnika podbija napięcie w górę w zależności od sprawności akumulatora i jego naładowania

Opublikowano
Kody ima odpowiednie ? to znaczy jakie ? takie jakie widnieją na wtryskach i to w odpowiedniej kolejności dla poszczególnego cylindra , czy jakieś inne ponieważ ludzie to różnie rozumieją :D

wymiana regulatora napięcia czym była uzasadniona ? , badałeś napięcie jakie jest po odpaleniu mieści się w granicach 14V - 14.*V (IBS reguluje napięcie w zależności od potrzeb i temperatury zewnętrznej i cieplej tym niżej , w bardzo zimne dni poniżej zera może być nawet ponad 15V , jak masz odzysk energii z hamowania to każde odpuszczenie gazu i hamowanie silnika podbija napięcie w górę w zależności od sprawności akumulatora i jego naładowania

Kody spisane z wtryskiwaczy i wprowadzone takie jak powinny być na poszczególne cylindry. Regulator wymieniony właśnie z tego powodu co teraz, po podpięciu kostki wywalało błąd sterownika świec. Napięcie jest ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.