Skocz do zawartości

Dużo pali i kilka błędów


Pirek92

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=331438


Miałem e90 w manualu z n47 184 i tęsknię za tym autem.. Na zbiorniku robiłem prawie 1000km a tu w f30 nie mogę zrobić 800km mimo że automat ale do rzeczy:

Wyrzuca czasem błąd sądy lambda za katem. Czy ona ma wpływ na wypalanie dpf?

Dodatkowo mam kilka błędów gdzie nie znalazłem nic konkretnego:

801a55

480113

480134

8011f9 (czesto paruje mi prawa szyba i klima podług e90 działa bardzo drętwo)

b7f8c6

8041a8

d90d07


Panowie pomocy!

Sprzedam instalację na nowej oryginalnej kostce do l7, światłowody i wtyczka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

https://bmwfault.codes/




801A55

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Błąd jest wprowadzany, jeśli temperatura powyżej 80 ° C jest mierzona na płytce drukowanej w FZD.


Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania między 9 V a 16 V.

Stan terminala Terminal 30

włączony

Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia


Plan serwisowy

Wprowadzanie usterki można zignorować, jeśli nie występuje bardzo często i nie ma żadnych skarg klientów.

Jeśli błąd zostanie wprowadzony na stałe lub zauważalnie często, nawet po kilkakrotnym ostygnięciu FZD, wymień FZD.


Wpływ na awarię



Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

Światła, przesuwana wyściółka głowicy i szyberdach uchylno-uchylny nie działają, gdy występuje usterka.

© 2020 - BMWFaultCodes



LUB , wszystko zależy od wariantu EVU




Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Wpis kodu błędu nie dokumentuje usterki w centrum funkcji dachu ani w systemie alarmowym.

Wpis kodu błędu dokumentuje aktywację alarmu DWA systemu alarmowego.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania: 9 V - 16 V.

Stan terminala Terminal 30

włączony

Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Plan serwisowy

Moduł testowy systemu alarmowego może służyć do odczytania przyczyny aktywacji z jednostki sterującej.

W tym celu wybierz punkt menu „Odczytaj pamięć alarmów” w wyborze modułu testowego.


W zależności od przyczyny aktywacji moduł testowy może być wykorzystany do wykonania kontroli funkcjonalnej danego elementu.

Wpływ na awarię

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

© 2020 - BMWFaultCodes


https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-320d-lim/components-connectors/components/components-with-a/a21-4-interior-light/4W9SqkKx




480113

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Przycisk DTC wciśnięty dłużej niż 10 sekund.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania od 9 do 16 woltów.

Terminal 15 włączony

Stan terminala


Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Przechowywany w ciągu 2 sekund od włączenia zapłonu.

Plan serwisowy

Jako środek ochronny przycisk został dezaktywowany po wykryciu ciągłej pracy.


Sprawdź funkcję przycisku z funkcjami jednostki sterującej.


Usuń błąd w jednostce sterującej ICM.


Funkcja przycisku jest ponownie dostępna najpóźniej po zmianie terminala.

Wpływ na awarię

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

W razie potrzeby poinformuj klienta.

© 2020 - BMWFaultCodes

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-320d-lim/components-connectors/components/components-with-s/s69-operating-facility-in-the-centre-console/XI9GSfT




480134

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki


Kierunku jazdy nie można wiarygodnie ustalić przy prędkości marszu.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie jednostki sterującej: 9,0 V - 16,0 V.

Stan terminala Terminal 15

włączony

Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

2 s

Plan serwisowy

Odnosi się to do sporadycznej usterki, która może wystąpić w określonych sytuacjach.

Nie są wymagane żadne środki naprawcze.

Usterkę można usunąć tylko w przypadku reklamacji klienta.

Wpływ na awarię



Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

Aktywne sterowanie będzie tymczasowo niedostępne, jeśli wystąpi błąd.

© 2020 - BMWFaultCodes




8011F9

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Usterka jest wewnętrzną usterką elektrycznej nagrzewnicy dodatkowej.

Pamięć błędów jest ustawiana, jeśli zostanie wykryty błąd w wewnętrznej pamięci tylko do odczytu elektrycznego podgrzewacza pomocniczego (RAM i ROM).


Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania od 9 do 16,5 woltów.

Stan terminala Terminal 15

włączony

Stan terminala Zacisk R.

włączony

Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia


Plan serwisowy

Elektryczną nagrzewnicę pomocniczą należy wymienić.

Wpływ na awarię



Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

Po wykryciu usterki wewnętrznej elektryczna nagrzewnica pomocnicza nie włącza łańcucha grzewczego podczas aktywacji za pośrednictwem jednostki sterującej układu ogrzewania i klimatyzacji.

Uszkodzony elektryczny podgrzewacz pomocniczy może wydłużyć fazę rozgrzewania w kabinie pasażerskiej.

© 2020 - BMWFaultCodes

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-320d-lim/components-connectors/components/components-with-m/m25-fresh-air-flap-motor/XQ5ZF9m

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-320d-lim/components-connectors/components/components-with-y/y15-eco-valve/X4RUO5q



B7F8C6

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Wprowadzenie błędu dokumentuje funkcjonalne ograniczenie odczuwalne przez klienta z powodu nadmiernej temperatury. W przypadku wysokich temperatur na CID jasność jest zmniejszana. Redukcja jasności jest funkcją chroniącą CID. Gdy temperatura spadnie (np. Pojazd w cieniu lub działa klimatyzacja), przywracane są normalne funkcje.


CID rozróżnia następujące zakresy temperatur:

Do 75 ° C: normalna praca Od 75 ° C - 92 ° C: stopniowa redukcja podświetlenia Powyżej 92 ° C: całkowicie wyłączone


Temperatura jest sprawdzana cyklicznie, gdy włączone jest podświetlenie.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania od 9 do 16 woltów.

Stan terminala Terminal 15

włączony

Stan terminala Status PWF: Prowadzenie pojazdu


Stan terminala Status PWF: Testowanie-analiza-diagnoza


Stan terminala Status PWF: Rezydent


Warunki jazdy Uwaga: Oznaczenia statusu terminala lub statusu PWF stosuje się zgodnie z układem elektrycznym pojazdu.

Stan czasu uszkodzenia

Ustaw: <40 ms

Reset: <1600 ms

Plan serwisowy

Brak błędu CID.

Usterka może wystąpić w przypadku wysokiej temperatury otoczenia lub intensywnego, bezpośredniego nasłonecznienia.

Wpływ na awarię

CID staje się ciemniejszy, gdy występuje nadmierna temperatura.

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze Dla tego błędu nie jest wyświetlany komunikat CC.

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

© 2020 - BMWFaultCodes





8041A8

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Blokada powtarzania dezaktywowała funkcję światła powitalnego.

Lampka powitalna została wyłączona, ponieważ maksymalna liczba powtórzeń cyklu została przekroczona.

Powtórzenia cyklu mogą być kodowane od 0-15. Domyślnie = 5.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania od 10 do 16 woltów

Stan terminala Terminal 30

włączony

Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Bezpośrednie usuwanie błędów: brak

Plan serwisowy

Zmianę zacisków należy wykonać za pomocą kluczyka zapłonu 1. Zapłon w pozycji 0, nacisnąć przycisk Start / Stop, aż radio się wyłączy i zdjąć stopę ze sprzęgła 2. Zapłon w pozycji 1, nacisnąć przycisk Start / Stop, aż radio jest ponownie włączone

Wpływ na awarię

Światła powitalnego nie można aktywować

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

© 2020 - BMWFaultCodes




D90D07

Kody błędów BMW


Informacje o usterce


Opis kodu usterki

Brak możliwości komunikacji z jednostką sterującą slave.

Brak możliwości komunikacji z blokiem przełącznika drzwi.

Warunki resetowania: Komunikacja z zestawem przełączników drzwi jest możliwa.

Warunki kodu usterki

Ogólne warunki Napięcie zasilania między 9 V a 16 V.

Stan terminala Zacisk 30F

włączony

Warunki jazdy

Stan czasu uszkodzenia

Nie jest możliwa komunikacja między główną jednostką sterującą a oczekiwaną jednostką podrzędną

Plan serwisowy

Sprawdzić złącze w głównej jednostce sterującej i jednostce podrzędnej Sprawdzić linie sygnałowe między główną jednostką sterującą a jednostką podrzędną pod kątem zwarcia i odłączenia linii Wymienić jednostkę kontrolną podrzędną

Wpływ na awarię

Awaria funkcji jednostki sterującej slave

Ostrzeżenia

Światła ostrzegawcze

Wiadomości z Centrum sterowania

Uwagi serwisowe

© 2020 - BMWFaultCodes




Jak poczytasz opisy wpływu na daną usterkę , to większość błędów związana jest ze zbyt wysoką temperaturą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.