Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
To jest tak że dzięki 8hp to auto nie wydaje się być zawalidrogą, zwłaszcza w ruchu miejskim, nawet można powiedzieć że jest żwawe ale wszystko się kończy przy 100 km/h a spalanie jest dużo za wysokie.
  • Odpowiedzi 324
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tj chyba standardowa wada tych aut. W broszurkach podaje się przecież tylko liczby, np. czas 0-100. Żeby więc wypaść jak najlepiej, te liczby się tuninguje w opór, kosztem wszystkiego innego. I taki Janusz czy inny Seba na jeździe testowej, prawie zawsze po mieście, niewiele tym autem się rozpędzi, więc nie poczuje braku mocy >100kmh.


Ja sam wiele razy porównywałem np. V8 do V12 w BMW i często topowe V8 miały czasy do setki takie same lub zbliżone, bo V8 trochę słabsze, ale trochę lżejsze. A praktyka pokazywała dopiero, że elastyczność i moc powyżej 100 czy nawet 200kmh wyraźnie działała na korzyść V12. Zresztą widzę to u siebie, w G12 V12 jak przy 300kmh zrobisz kickdown, to zaczyna się dalej zbierać :8)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Radnall jeszcze kilka pytań jako że już trochę pojeździłeś.

Nie masz wrażenia głośności silnika w kabinie? Patrząc po ścianie grodziowej wygłuszenia okroili tam do minimum.

Kolejna sprawa to środkowa konsola z nawiewami i ich pokrętłami do zamykania itd to w każdej wersji jest taki tandetny plastik? Ostatnio obcowalem z autem golym flotowym to bardzo mnie to raziło i zdziwiło po zachwytach wszystkich dziennikarzy odnośnie jakości G20 byłem pewny że to aluminium.

I trzecia sprawa czy zawieszenie M bez adaptacji jest ciche?

Adaptacyjne podobno tłucze i stuka większość osób się na to skarży.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Hej, nie zauważyłem żeby było jakoś mocno słychać silnik, jak kręcę go wyżej to przeważnie na sport a wtedy grają głośniki i może dlatego? :D sprawdzę w comfort jeśli kiedyś mi to auto naprawią..


Moim zdaniem te nawiewy są dobrze wykonane, ogólnie nie macam tego co chwila, raz ustawiłem i jest aczkolwiek pokrętła i ich design mi się nawet podobają. Podobnie jest zrobione pokrętło od radia i idrive. Porównuje to z f30 gdzie króluje czarny plastik który mi się znudził. Regulacja temperatury przyciskami średnio mi leży ale lepsze to niż sterowanie z ekranu dotykowego jak w innych markach.


Nie stwierdziłem żadnych dźwięków zawieszenia, szczegolnie słuchałem przy progach zwalniających itp bo tutaj były jakieś uwagi, więc może adaptive tak już ma? Przez to że w aucie jest cicho jedyne co mnie irytuje na dziurach to fotelik mimo że kupiłem taki z wyższej półki to i tak czasami się odezwie kiedy nie jest zajęty przez córkę.


Tak sobie myślę że przy obecnych cięciach kosztów i kombinowaniu dla największego zysku strach będzie kupować auto za parę lat :shock:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź muszę ogarnąć g20 na weekend to sam wszystko sprawdzę.

Niestety obecne oszczędności nawet na bzdurach to porażka. Brak materiału w kieszeniach boczków jest tego najlepszym przykładem. Sterowanie temperaturą z guzików to krok w tył zdecydowanie ale pewnie tu chodziło o design a przeważnie ustawiasz stałą i nie ruszasz. Bardzo dobrze że nie dali tableta jak sam zauważyłeś bo to mi się kompletnie nie podoba a jest tańszym wyjściem. I tak trzeba doszukiwać się plusów bo lepsze wyciszenie to też był jakiś koszt ale wzięli sobie do serca uwagi klientów odnośnie F30. To samo z poprawionym prowadzeniem a to jest najważniejsze w BMW i tu duzy plus. Ostatnio z modelu na model było wszystko gorzej tylko wydajność rosła ale wszystko inne było na minus.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Akurat przyciski do sterowania temperaturą są aluminiowe, natomiast te pokrętła do otwierania i zamykania nawiewów są plastikowe.

Ja mam adaptacyjne i nic nie stuka. Narazie (18k przebiegu).

Silnik jest dobrze wyciszony, w zasadzie w środku go bardzo mało słychać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mały jak byłem na premierze i zobaczyłem brak wygłuszeń za silnikiem myślałem że będzie porażka ale powiem Ci że miło się rozczarujesz, spasowanie też mega, choć same plastiki raczej niższych lotów, ale np. wolę gorszy plastik niż skrzypienie lepszego
Opublikowano

I jak tam z autkiem? Są jakieś terminy?


Może podpowiedzieć ile Cie wyszły dywaniki po rabatowaniu (mam propozycję z aso na 470brutto) i ile spoiler m performance? Czarny grill dostępny na allegro, ale lotka to tylko jakieś zamienniki.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Postępów żadnych, ostatnie info napisałem wyżej. Zaraz pewnie zadzwonię zapytać z jakiej części kuli ziemskiej płynie ten moduł :x


Dywaniki kupiłem w takiej samej cenie jak mówisz. Spojler performance carbon kosztuje ok 2-2,5 tys zależy jak trafisz. Zadzwoń do Bawarii Gdańsk bo mieli jeden na wyprzedaży dużo taniej, może jeszcze się nie sprzedał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Randall nie chcę Cię martwić ale w Niemczech stany są zerowe , nie mam podglądu na resztę świata ale podejrzewam że z Usa albo Rosji będą ciągnąć
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tak, patrzyłem bo mam konto w koneserze. Słubice 0, BMW AG 0. Dziś mija 11 dzień, szlag mnie trafi naprawdę nie wiem co mam zrobić.


Edit: pokazuje już stan 86 szt w AG czyli przywieźli skądś zaginioną paletę modułów :lol:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jednak to był chyba błąd, stany ciągle zerowe.

Jakby ktoś pytał to dzisiaj 14 dzień bez auta :duh:

Brakuje cenzuralnych słów.

Opublikowano
Jakby ktoś pytał to dzisiaj 14 dzień bez auta :duh:

Nie no, 14 dni to nic takiego. Ja miałem Macana jako zastępcze ponad miesiąc ;) Jedyne co mnie ratowało, że miałem kilka innych aut w garażu i Macanem jeździła żona, która była szczęśliwa, bo dostała coś szybszego od jej X4 wtedy :lol:

Opublikowano
Skoro już w temacie aut zastępczych to jak to wygląda na przykład podczas takiego regularnego serwisu (olej i tak dalej)? Dostaje się wtedy auto na ten jeden dzień czy trzeba jeździć Uberem :roll:?
Opublikowano

Co do zasady to raczej przy serwisie olejowym nie przysługuje auto zastępcze.

Czy dostaniesz to już jest kwestia jak i z kim rozmawiasz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak w BMW ale w VW do 4 h czasu naprawy czy przeglądu , to nie ma auta zastępczego .
  • Moderatorzy
Opublikowano
17 dzień mija, nie ma ani części ani konkretnej informacji kiedy będzie.
Opublikowano
17 dzień mija, nie ma ani części ani konkretnej informacji kiedy będzie.

Mieszkałbyś bliżej, bym Ci coś pożyczył :lol: U mnie muszę pamiętać o ładowaniu akumulatora, bo autem jeżdżę tylko jak brzydka pogoda :P

  • Moderatorzy
Opublikowano
Mam dalej zastępczą rudą Grażynę tzn f20 118i :lol: ale jakby nie za to człowiek płaci żeby jeździć kondomem bez jakiegokolwiek wyposażenia.. ale akumulator w v12 bym Ci chętnie podładował :twisted:
Opublikowano
17 dzień mija, nie ma ani części ani konkretnej informacji kiedy będzie.

Mieszkałbyś bliżej, bym Ci coś pożyczył :lol: U mnie muszę pamiętać o ładowaniu akumulatora, bo autem jeżdżę tylko jak brzydka pogoda :P

 

No nie mów, że wolisz "kisnąć" na motocyklu przy >30 stopniach :shock: U mnie też był etap motocykli, na szczęście tylko przez 3 lata, pewnie kiedyś sobie jeszcze kupię, ale na razie dość :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Poszło zgłoszenie do bmw Polska, 16 minut połączenia oczekującego, widać mają sporo zadowolonych klientów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Randall nerwy nic nie pomogą, kup używkę i po temacie (jest to honorowane przez aso) jak do f10 nie było skraplaczy w lecie parę lat temu i z 50 aut pod aso to co w rękę wpadło to montowali
  • Moderatorzy
Opublikowano

Mówiłem o tym ale coś tam się zaczelo ze oni nie mogą itp.

Jutro spróbuje jeszcze raz..

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.