Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Musiałbyś wyczuć kiedy wystartujecie, bo nie możesz minutę wcześniej trzymać na hamulcu i gazie - nie pamiętam, ale jak po jakimś czasie nie ruszysz, to procedura zostaje przerwana. A jak nie, to raczej nie jest zdrowe dla skrzyni tak czy siak.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Odpowiedzi 324
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dobra, lepiej już na tych 19" walcach nie będzie - świeże pomiary sprzed chwili (0-100, 1/4, 100-200):


y6ZUEjq.png


qjD28EV.png


1kCZJKp.png


Ćwiartka całkiem fajnie, powyżej 170 km/h widać że brakuje już boostu - niestety seryjna mapa taka jest :roll:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Chyba nie ma na co narzekać... ;) :cool2:

Fajna jest ta wersja :)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobra, lepiej już na tych 19" walcach nie będzie - świeże pomiary sprzed chwili (0-100, 1/4, 100-200):


y6ZUEjq.png


qjD28EV.png


1kCZJKp.png


Ćwiartka całkiem fajnie, powyżej 170 km/h widać że brakuje już boostu - niestety seryjna mapa taka jest :roll:

 


Masakra, czasy naprawdę dobre, po modach byłoby całkiem dobrze to ja mam Best 5.0 do 100, 13,05 na 1/4, i 11,9 100-200 na 17 cali zimowkach.

Wazyles ja?

Ja miałem 1540.

Csly czas mam dylemat 330i vs 340i (tym bardziej jak cena zleci przez mild hybrid)

male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Mam już nawet gdzie zważyć a ciagle coś :)

Myśle że na 18” zimie troszkę do urwania bo są wyraźnie lżejsze - sam zmieniam to wiem :lol:

M340i wiadomo inna liga chociaż czytałem że w kwestii prowadzenia w zakrętach minimalnie gorzej/ciężej niż 330i rwd ze szperą- czego nie dane mi było porównać. Fajny filmik jest na autotop.nl z ta zielona 500+ :twisted: szkoda ze MH to kolejne kilogramy :evil:

  • Moderatorzy
Opublikowano
1ft rollout to wymysł USA, niby pozwala rozpocząć pomiar dopiero po ruszeniu - nie uwzględniając uślizgu kół ale to takie trochę szachrajstwo :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przeczytałem cały wątek - gratuluje auta. Bardzo sensowny konfig, z gustem, mądrze wyposażone. Najważniejsze opcje w ty. aucie czyli m-pakiet + sportowy zawias i hamulce, lasery, pakiet z duża navi i live cockpit... super.


Nie żałuj natomiast braku comfort access, wcale nie jest tak że jak się raz spróbuje...

Ja mam zupełnie odwrotnie, przed to że w poprzednim aucie miałem, teraz nie celowo nie wziąłem... Trzymanie auta pod oknami domu/mieszkania z kluczykiem na wierzchu nie jest zbyt komfortowe dla psychiki po przeczytaniu tylu ogłoszeń o zawiniętych autach... a używanie pudełek blokujących fale radiowe do zamykania kluczyka w domu - co najmniej śmieszne, bo więcej z tym roboty, niż z kliknięciem guzika na pilocie :D

A i tak najczęściej zamykałem z kluczyka bo byłem już „oddalony” od auta, tak jest zwyczajnie szybciej. Jedynie otwieranie, oraz użytkowanie auta przez kobietę (i trzymanie kluczyka w damskiej torebce) sprawia, że jest to porządana opcja ;).


Po lekturze wątku trochę się zacząłem martwić za sprawa braku zamówionej szpery...

No ale nic, przy zamawianiu kolejnego auta będę mądrzejszy :)


Jestem za to bardzo pozytywnie zaskoczony tym co piszesz o spalaniu... spodziewałem się tutaj jednak spalania w granicach 10 litrów przy prędkościach 140 na autostradzie, w powyżej tych prędkości to już w ogóle wir w baku...

Czy testowałeś spalanie na autostradzie przy prędkościach przelotowych rzędu 180-200? Ja zazwyczaj w 2.0d w e92 zamykałem się w okolicach 8.5-10 litrów (w zależności od wiatru, ilości aut itd) jestem ciekawy jak to wyglada r4 30i w takich warunkach. Bo może się okazać ze wcale nie jest dużo gorzej, co już w ogóle sprawi ze diesiel przestanie mieć jakikolwiek sens :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Benzyna przy dynamicznej jeździe pali +50% od średniej a nawet i +80%. Diesel +20-30% więc jak ktoś jeździ bardzo dynamicznie lub z prędkościami po 180-200km/h to diesel spali dużo mniej.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Aleksander dziękuje bardzo za opinie, czekam zatem na kolejny temat w galerii :)

Przy 180-200 km/h spalanie średnie waha się ok 12 litrów ale od razu mówię że nie jechałem tak nigdy dłużej niż 30 km. Czy to dużo czy mało - w porównaniu z e91 320d nie tak dużo więcej bo 6hp niestety nie sprzyja niskim obrotom. Przy porównaniu z 8hp będzie trochę gorzej ale jak już wiemy diesel przy 200 tez nie spali 6 litrów :)

Opublikowano
Aleksander dziękuje bardzo za opinie, mam nadzieje że mój temat będzie pomocny na etapie konfuguracji :)

Przy 180-200 km/h spalanie średnie waha się ok 12 litrów ale od razu mówię że nie jechałem tak nigdy dłużej niż 30 km. Czy to dużo czy mało - w porównaniu z e91 320d nie tak dużo więcej bo 6hp niestety nie sprzyja niskim obrotom. Przy porównaniu z 8hp będzie trochę gorzej ale jak już wiemy diesel przy 200 tez nie spali 6 litrów :)

Jak nie spali 6 litrów - spytaj się Janusza ile mu bierze passat przy 200 kmh :twisted: A tak serio moja f30 318d 175ps 400nm n47 przy przelotach autostradowych 170-180 nigdy na długim dystansie nie przekroczyła 8 litrów (skrzynia 6 manual), ale wiadomo, że 170-180 to raczej prędkości z góry zakresu, bo taka dłuższa trasa też przewiduje jazdę za tirami na zwężeniach, jazdę za innymi autami 140 kmh itp. E91 potrzebowała ok 1,5 litra więcej.

***** ***
Opublikowano
Trzymanie auta pod oknami domu/mieszkania z kluczykiem na wierzchu nie jest zbyt komfortowe dla psychiki po przeczytaniu tylu ogłoszeń o zawiniętych autach... a używanie pudełek blokujących fale radiowe do zamykania kluczyka w domu - co najmniej śmieszne, bo więcej z tym roboty, niż z kliknięciem guzika na pilocie :D

W G20 kluczyk przestaje nadawać sygnał po określonym czasie gdy się nim nie rusza, więc ten problem już wyeliminowano :) U mnie na odwrót - to moje pierwsze auto z dostępem komfortowym i otwieranie działa super (gorzej z zamykaniem - zdarzyło mi się parę razy, że po oddaleniu nie zamknął mi auta)

Opublikowano
(gorzej z zamykaniem - zdarzyło mi się parę razy, że po oddaleniu nie zamknął mi auta)

Haha, to odwrotnie niż w Porsche, gdzie czasem otwiera mi auto za 10 kliknięciem, a na serwisie problemu nie stwierdzono.

Opublikowano
(gorzej z zamykaniem - zdarzyło mi się parę razy, że po oddaleniu nie zamknął mi auta)

Haha, to odwrotnie niż w Porsche, gdzie czasem otwiera mi auto za 10 kliknięciem, a na serwisie problemu nie stwierdzono.

W jakim Porsche? :wink:

Opublikowano

Kamil89 - to mi przy podobnej jezdzie 330i spala 8,5l, dosłownie litr więcej niż 318d mi spalało przy podobnych predkosciach. Ale dynamika... niebo a ziemia.


Co do komfortowego dostępu - nie wiem jak BMW mogło skopać coś, co działało bajecznie. Żony f45 ma comfort access i działa zawsze. Po prostu zero problemów.


W moim co prawda są czujniki w tylnych klamkach (fajne jak są dzieciaki), ale wystatczy, że popada deszcz i NIE DZIAŁA. Nie że zamula, czy cos. Po prostu musze wygrzebac kluczyk z kieszeni bo nie zamkne i juz.

Opublikowano
Kamil89 - to mi przy podobnej jezdzie 330i spala 8,5l, dosłownie litr więcej niż 318d mi spalało przy podobnych predkosciach. Ale dynamika... niebo a ziemia.

Już za parę dni odbiór, dotarcie i będzie porównanie :D

***** ***
Opublikowano
Bardzo podoba mi się zimowa konfiguracja felg + opon (wcześniej jeździłem na conti i innych nie szukam). Sam aktualnie stoję przed zakupem kompletu na zimę i pytanie czy nie będzie problemu z gwarancją, ubezpieczeniem na tych felgach RIAL + opony Continental w modelu g20 330i xdrive?
  • Moderatorzy
Opublikowano
Felgi maja certyfikat tuv i abe, w Niemczech wbijają je do briefu więc nie ma żadnych podstaw do odmowy gwarancji, opony z gwiazdką koniecznie do xdrive ale to napewno wiesz.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Dzisiaj w Mrągowie mijałem się z kopią Twojego auta :) identyko :) super wygląda spoiler na klapie w karbonie :)
  • Moderatorzy
Opublikowano

Dzięki :)


U nas mały jubileusz:


H4RMab9.jpg


niedługo druga wymiana oleju (wg BMW jeszcze 18 tysięcy na fabrycznym oleju) :roll:


Zimówki wyczyszczone, zabezpieczone woskiem czekają na założenie:


VIu5MSF.jpg

Opublikowano

Mam pytanie, jak po takim przebiegu materiał na fotelach?


Czy ktoś wie jak trwała jest skóra Vernasca? Myślałem nas Cognac. Nie wiem czy zostawić Sensatec, co lepiej wybrać :D

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.