Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Posiadam BMW 120D 2008 177km polift i planuję go podkręcić (ostatnio wymieniałem rozrząd na nowy u Fąfary):


- nowy intercooler,

- K&N cały układ dolotowy lub sam sportowy stożek,

- końcówkę tłumika wydechu (dwururka dla brzmienia),

- EGR do usunięcia,

- chip do 210-215km (oczywiście napisany należycie aby nie palił z tyłu czarnym dymem).


Na tą chwilę tyle, nie chcę z tego robić potwora, wystarczy mi to co będzie. Jeśli macie uwagi i rady to chętnie posłucham, dopiero wchodzę w ten świat ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Jakiej firmy i dlaczego?

2. Po co?

3. Nawet jak wywalisz ostatni tlumnik brzmienia nie bedzie.

4. Dlaczego?

5. Zadnych szans.

Musisz sie sporo nauczyc podstaw aby wejsc w "ten?" swiat.

Opublikowano
1. Jakiej firmy i dlaczego?

2. Po co?

3. Nawet jak wywalisz ostatni tlumnik brzmienia nie bedzie.

4. Dlaczego?

5. Zadnych szans.

Musisz sie sporo nauczyc podstaw aby wejsc w "ten?" swiat.

 

1. Jakiej firmy jeszcze nie wiem, z dużym intercoolerem osiągi są nawet do 230 koni.

2. Dolot można odpuścić i dać wkładkę K&N, bo mogę, na przyszłość ;)

3. Mógłbyś wyjaśnić dlaczego nie?

4. Syfi kolektor (przy chipie przydaje się go usunąć a DPF zostawić)

5. Szanse są bardzo duże ale jak twierdzisz że nie to prosiłbym o wyjaśnienie ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok, napisze juz ogolnie, poniewaz, w kazdym punkcie nie masz racji i cos tam gdzies slyszales i poskladales to po swojemu. Podstawa zwiekszenia mocy w dieslu jest zmiana turbo. Cala reszta to kosmetyka i efekt placebo. Wkladka? Przeciez ten sam filtr daje rade 300ps w 3.0d, duzy ICM da tylko wieksza turbo dziure, mocy nie da. Egr off=zapcha dpf, dzwieku nie bedzie bo to diesel i jest dpf. Zrob chip na 200ps i zostaw cala reszte tak jak jest. Wszystko o czym piszesz nic nie da. Zabraknie mocy, szukaj turbohybrydy albo biturbo z 123d, wiekszy dpf, inna pompa, wtryski ....lista dluga aby do 270ps dojsc.
Opublikowano
Ok, napisze juz ogolnie, poniewaz, w kazdym punkcie nie masz racji i cos tam gdzies slyszales i poskladales to po swojemu. Podstawa zwiekszenia mocy w dieslu jest zmiana turbo. Cala reszta to kosmetyka i efekt placebo. Wkladka? Przeciez ten sam filtr daje rade 300ps w 3.0d, duzy ICM da tylko wieksza turbo dziure, mocy nie da. Egr off=zapcha dpf, dzwieku nie bedzie bo to diesel i jest dpf. Zrob chip na 200ps i zostaw cala reszte tak jak jest. Wszystko o czym piszesz nic nie da. Zabraknie mocy, szukaj turbohybrydy albo biturbo z 123d, wiekszy dpf, inna pompa, wtryski ....lista dluga aby do 270ps dojsc.

 

Zauważyłem że zdania są mega podzielone, każdy zrobiłby to inaczej i tak naprawdę to loteria :D


Na początek chciałbym nie przesadzić czyli starczy mi w zupełności ok. 210 koni.

Mój budżet to ~4k, w tej cenie raczej jestem w stanie się pobawić na początek ;) W takim razie doradzasz abym zrobił chip i wszystko zostawił?

Wiem że w przyszłości będę chciał więcej modyfikacji więc ile jestem w stanie zrobić TERAZ za taką cene?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja pisze z pierwszej reki bo juz to robilem. Ludzie pisza takie bzdury iz trzeba sie znac aby przesiac te informacje. Ogolnie, nie ma sensu pakowac w to auto 4k. Zrob chip, pojezdzij, sprzedaj i kup cos 3.0d. Zadne mody n47 nie dadza ci tego czego szukasz. Jesli nadal chcesz wydac na to auto kase, zaczynasz od turbo. Szukaj hybrydy do n47 albo, wiecej zabawy, biturbo z n47s.
Opublikowano
A ja pisze z pierwszej reki bo juz to robilem. Ludzie pisza takie bzdury iz trzeba sie znac aby przesiac te informacje. Ogolnie, nie ma sensu pakowac w to auto 4k. Zrob chip, pojezdzij, sprzedaj i kup cos 3.0d. Zadne mody n47 nie dadza ci tego czego szukasz. Jesli nadal chcesz wydac na to auto kase, zaczynasz od turbo. Szukaj hybrydy do n47 albo, wiecej zabawy, biturbo z n47s.

 

Turbo zrobię jak reszta będzie żeby go wykorzystać, musi przecież czymś oddychać. Wiadomo, sprzedać 1 i kupić 3.0d to zajebista sprawa ale na początek chce zobaczyć czy siądzie mi ta zabawa, to moja pierwsza prawdziwa furka więc muszę się przyzwyczaić. Znalazłem dedykowany tłumik sportowy Ulter sport Kadex więc pomruk lekkiego basiku powinien być ;)

Opublikowano

Do Ciebie kolego nic nie dociera. To jest diesel i do tego z dpf więc jaki pomruk basowy? O czym ty piszesz? To nie benzyna

Za małe Ciśnienie spalin.Poszukaj w internecie

Opublikowano
To ma być daily autko, którym czasem będę mógł sobie przycisnąć a nie potwór. Jak będę chciał to zrobię sobie inną pompę, wtryski, turbo, downpipe albo i nawet swapa. Zależy co dla was jest dźwiękiem, nie wierzę w to że przy zmianie tłumika nie osiągnę żadnych efektów przy takim zestawie zmian jaki wypisałem na początku w porównaniu z seryjnym wydechem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To albo sie pytasz i sluchasz co inni pisza albo sie wymadrzasz po swojemu. Wszystkie sprawy o ktorych piszesz nie dadza zadnego efektu. Zero. Wiesz po co tlumnik w dieslu? Aby podczas wypalania byla cisza.
Opublikowano
Nie wymądrzam się, ciekaw jestem waszych opinii ale pisząc, że nie będzie żadnych efektów po tym zestawie bo nie to 3/4 osób i firm z którymi rozmawiam powinny się tym w ogóle nie zajmować albo na odwrót :D Tu jest ten problem, w przypadku tuningu każdy wie swoje ;) Zrobię, zobaczymy, najwyżej będzie przygotowany do większego tuningu a efektami się pochwalę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak bo nie? Przeciez wyraznie napisalem iz dawno to przerabialem. Lata temu. Firmy... firmy chca sprzedac, reszte sobie dopowiedz. Wez zrob tak, wez auto na podnosnik, zdemontuj caly wydech, od dpf, zaloz stozek... Nie bedzie zadnej, ale to najmniejszej roznicy. Sluchaj jak inni radza a nie belkotu sprzedawcy...
Opublikowano
Jak bo nie? Przeciez wyraznie napisalem iz dawno to przerabialem. Lata temu. Firmy... firmy chca sprzedac, reszte sobie dopowiedz. Wez zrob tak, wez auto na podnosnik, zdemontuj caly wydech, od dpf, zaloz stozek... Nie bedzie zadnej, ale to najmniejszej roznicy. Sluchaj jak inni radza a nie belkotu sprzedawcy...

 

Jeśli kupię najpierw turbo to i tak ten zestawik musi się pojawić, co polecasz jeśli chodzi o turbo?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odpadam chlopie. Rozmowa z Toba nie ma sensu. Nawet jak podam nazwy firm, ty stwierdzisz ze wiesz lepiej i fiterek K&N da jakies +10ps a koncowy tlumnik zamieni 120d w 135i....
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Skoro wiesz lepiej to nie pisz na forum. Słuchaj kkx5 bo dobrze Ci pisze.


Wrzuciłem do swojego wydech od 3.0 i gowno dalo z brzmienia. Chcesz żeby spódniczki latały w stronę twojego auta jeżdżąc po wsi to zrób sobie przelot albo wywal wydech przez maskę do góry i będziesz mieć rasowe brzmienie.


Ja robiąc mody na 220km z rozwojem na 240km wywalilem wszystko co się dało i jedyne co zostało to wtryski które już nie dają rady. Turbo, cooler, rury po cieplej i zimnej stronie, wydech, opony, sprzęgło i nie mam fabrycznie dpf.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.