Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Coś kradnie mi prąd i w związku z tym zrobiłem pomiary i wyszło mi że za to odpowiedzialny jest bezpiecznik F134. Po jego wyciągnięciu prąd mi siada do 0.02A.

Sprawdzam na schematach i w sumie wychodzi mi na gniazdo OBD2 albo coś przełącznikami pod kierownicą.

Może mi ktoś pomóc w rozszyfrowaniu tego?

Opublikowano

Jednak prawdopodobnie padł już akumulator.

Zakupiłem nowy i zobaczymy czy diagnoza postawiona trafnie.

Dziękuję wszystkim za duży odzew i pomoc.

Opublikowano
Ja może nie pomogę ale napiszę co robiłem w podobnym przypadku w poprzednim moim BMW. Jak znalazłem bezpiecznik który odpowiadał za duży pobór prądu to następnie szukałem schematów elektrycznych co dany bezpiecznik zasila i kolejno odłączałem urządzenia do niego podpięte.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

Może mi ktoś pomóc w rozszyfrowaniu tego?

 

@Andy74 : podaj Vin na PW to zobaczę co masz :cool2:

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

Dzięki za odzew, ale wyszło na nagłą awarię akumulatora AGM z 2013 roku. W sumie 7 lat i po przejechaniu trasy totalny zgon.

Podobno te baterie AGM tak mają.

Pobierało mi 0,05-0,06A a to jest norma. Coś mi się pomyliło że norma to 0,03A.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.