Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Auto sprzedawane przez firmę BM Garage Marek Brzozowski


Sprzedający deklaruje rok produkcji 2011 :shock: oraz kraj pochodzenia Szwajcaria.

Niestety to auto jest z roku produkcji 2010... :|

Dlatego w ogłoszeniu pomimo szczegółowego odkodowania sprzedający usunął datę produkcji... :oops:

Kraj pochodzenia należy koniecznie sprawdzić...


Zdekodowany VIN: WBAKH51070E490319

Prod. Date 2010-12-01

Type 330xd

Series E92 (3 Series)

Body Type Coupé

Steering Left Hand Drive

Engine N57

Displacement 3

Power 180kw / 245hp

Drive ALLR

Transmission Manual

Colour Black-sapphire metallic (475)

Upholstery Cloth "blue shadow/Alcantara"/anthracite (ANAT)


Editions and packages

S715 M Aerodynamics package

S710 M leather steering wheel

S337 M Sports package

S7RS Package Comfort


Comfort and interior equipment

S423 Floor mats velours

S431 Interior mirror with automatic-dip

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S415 Sun-blind, rear

S403 Glass roof, electrical

S493 Storage compartment package

S4AE Armrest front, retractable

S464 Ski bag

S481 Sports seat

S4WA Int.trimstrips, alum.glacier-silber dk.

S428 Warning triangle and first aid kit

S494 Seat heating driver/passenger


Multimedia

S6FL USB/audio interface

S609 Navigation system Professional

S698 Area-Code 2 for DVD

S6VC Control, Combox


Driver assistance and lightning

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S502 Headlight cleaning system

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S544 Cruise control with brake function

S522 Xenon Light

S5AK LED light elements

S534 Automatic air conditioning

S521 Rain sensor


Wheels and drive

S230 Extra package, EU-speciifc

S216 Hydro steering-servotronic

S2MF BMW alloy wheel, M spider spoke 193

S203 4-wheel drive

S2PA Locking wheel bolt


Environment and safety

S8SC Telematics access request,country-spec.

S863 Dealer List Europe

S313 Fold-in outside mirror

S8TN Daytime driv.lights adjus.via light menu

S8SP Control unit COP

S884 On-board literature Italian

S8TL Dummy-SALAPA

S855 Language version, Italian

S320 Deleted, model lettering


Individual equipment

S760 High gloss shadow line

S775 Headlining anthracite

S761 Individual sunshade glazing


Other equipment

S1CD Brake Energy Regeneration

S1CB CO2 equipment

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Witam po weekendzie. Dałem sobie spokój z bmka i w sobote wyjechalismy do Wągrowca po Scirocco (tez była a3 w limo) ogladac te auta a końcowo wrociliśmy z Leonem fr '16, 2.0 tdi 150km dsg i jestem szczerze podjarany z autka jak i zakupu. Białe fr z czarnymi aluskami 18". Pierwszy automat i bajka sie jezdzi, dzisiaj juz jedzie na wymiane wszystkich olejów i filtrów. Także dzieki za wszystkie uwagi ktore wychwyciliscie pod moimi postami :cool2:

aa i auto 100% bezwypadek, dokladnie sprawdzony wszedzie jedna warsta lakieru, od dołu tez nic nie ruszane, wszystko tak jak z fabryki wyjechalo. Silnik suchy, od spodu tez wszystko suchutko(tak jak chciałem :D) przebieg 95k noo i full led, pieknie to swieci jak jade do domu noca przez las :P jest tez asystent pasa ruchu, sam kieruje nawet :O haha

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
a końcowo wrociliśmy z Leonem fr '16, 2.0 tdi 150km dsg i jestem szczerze podjarany z autka jak i zakupu. Białe fr z czarnymi aluskami 18". Pierwszy automat i bajka sie jezdzi, dzisiaj juz jedzie na wymiane wszystkich olejów i filtrów. Także dzieki za wszystkie uwagi ktore wychwyciliscie pod moimi postami :cool2:

aa i auto 100% bezwypadek, dokladnie sprawdzony wszedzie jedna warsta lakieru, od dołu tez nic nie ruszane, wszystko tak jak z fabryki wyjechalo. Silnik suchy, od spodu tez wszystko suchutko(tak jak chciałem :D) przebieg 95k noo i full led, pieknie to swieci jak jade do domu noca przez las :P jest tez asystent pasa ruchu, sam kieruje nawet :O haha

 

Super.

Cieszę się, że wziąłeś spokojniejsze auto.

Bo tam gdzie w takim seacie jest już sufit to w 3 litrowej beemce jeszcze nawet nie jest podłoga...

Trochę pojeździsz, nabierzesz doświadczenia, przyjdzie czas na bardziej męskie auto.

PS.

Ten seat nie ma automatu bo DSG to dwusprzęgłowa zautomatyzowana skrzynia mechaniczna.

Poczujesz po przyzwyczajeniu się do auta - idzie zauważyć momenty zawahania czy poszarpywania...

No i krótka trwałość, potem DUŻE koszty.

Ale to jeszcze trochę.

Na razie pamiętaj o oleju i filtrze w DSG.

Lewa do góry.

Edytowane przez miczek.mk

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Za 55k można mieć auto pachnące nowością. Za 55k w BMW można mieć czasem kapcia jak stąd do USA.
Opublikowano

@Ponta: tak haha :P


ale tam jest dsg, automatyczna. fajnie plynnie zmiena, nie czuje zadnych szarpnieć (moze dlatego ze to moj pierwszy automat w zyciu)

dzisiaj bedzie wymieniany olej w skrzyni tez, takze licze na bezawaryjna jazde conajmniej do 150k przebiegu :D :D

Opublikowano

jest tak jak napisał miczek.mk - to nie automat (klasyczny) a zautomatyzowana skrzynia manualna.

w tym sensie automat, że sam zmienia biegi a nie użytkownik. Ale nie ma w niej sprzęgła hydrokinetycznego.

DSG ma dwa "klasyczne" sprzęgła i koło zamachowe dwumasowe. Ogólnie bardzo przyjemna skrzynia jak jest sprawna - błyskawicznie zmienia biegi, ale ma swoje wady - nietrwała mechatronika, sprzęgła, "nie lubi" jazdy na tzw. półsprzęgle - czyli powolnych podjazdów, manewrów, jazdy w korkach - tego z czym klasyczny automat radzi sobie bardzo mięciutko, dsg może szarpnąć i niestety w takich sytuacjach szybko się przegrzewa.

w dieslu 2.0 zdaje się jest mocniejsza skrzynia, ja miałem swego czasu 7-biegowy DSG, mechatronika mi padła.

Obecnie jako użytkownik F11 i ZF 8HP mogę powiedzieć, że taka skrzynia działa dużo bardziej "aksamitnie". Jest to charakterystyczne dla automatów przeciąganie, miękkość, chociaż na szybkość działania nie ma co narzekać, to nie amerykański 3-biegowy automat z lat 70 :)

Opublikowano
Jak to mówiła moja koleżanka..."lepiej pieprzyć i żałować niż żałować , że się nie pieprzyło"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dla firmy kupuję auta z DSG i przedstawiciele bez problemu i bez awarii skrzyni po 250 tyś km robią. Tyle, że w trasach.

Tylko trzeba pamiętać o regularnej wymianie oleju.

Seat Leon FR nie jest złym autem. Mi się tam podoba, chociaż i tak szukałbym dalej BMW. :wink: Ale najważniejsze, że cieszy właściciela.



Jakub, :cool2:

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.