Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, dziś coś mnie tknęło żeby zajrzeć pod maskę i zauważyłem mokre przewody w okolicach bagnetu, pod przepustnicą.

najlepiej zerknąć na foto:


n47d20a

265 tys

143km

błędy jakie mam to:

009C4D - IHKR Silnik przepustnicy rozdziału powietrza


silnik.png

IMG-5752.jpg

IMG-5753.jpg


dziś po sprawdzeniu obudowy przepustnicy, okazuje się że jest ona trochę zapocona, i ta zawleczka/zabezpieczenie jest dość luźne.

IMG-5763.jpg

IMG-5762.jpg

na ostatnim zdjęciu jest już trochę wyczyszczana jakby co:

IMG-5763.jpg


co radzicie zrobić z tym ? wymiana czy może uszczelnienie jakoś poprawić ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam widzę że nad tymi zaolejonymi peszlami z przewodami cieknie olej z pod pokrywy filtra oleju . Rura powietrza to zdjąć i wymienić ten oring ( taki zielony ) .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Rozbierz wszystko i zobacz co cieknie. Nie wygląda to, że to z tej rury. Niestety to połączenie nie jest na opaskę i jest do bani:(
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Na moje oko to leci spod obudowy filtra oleju. Miałem to samo, ciekło aż po samą miskę olejową i była cała zapocona. Dwa tygodnie temu wymieniłem uszczelkę obudowy wraz z 4 o-ringami, panowie mi wymyli silnik i od tamtej pory cisza i spokój. Też mam olej w dolocie, przy przepustnicy. W dieslach to normalne, zwłaszcza w tych starszych. U mnie prawdopodobnie odma do wymiany, czyli cała pokrywa zaworów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.