Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Mam okazje kupić BMW 520xd z 2014r. Silnik niestety n47, ale za to nadrabia wyposażeniem.

Przebieg jest udokumentowany w ASO, jedna historia uszkodzenia, która jest niegroźna.

Auto sprawdzone i wydaje się w porządku, ale zawsze jakieś kwiatki mogą wyjść :mrgreen:

W Podsyłam także zdjęcia uszkodzenia. Na coś konkretnego zwrócić uwagę przy zakupie tego samochodu? Z tego co wiem dostał dołem trochę z lewej strony. Wymieniony był wahacz, drążki kierownicze itp. Chłodnice są całe ( lekko wgięte ), ale płyn nie ucieka. Podłużnice całe, kielich cały. Z pozoru niegroźne uszkodzenie, ale z racji tego, że będzie to moje pierwsze BMW chciałbym się dowiedzieć czy na coś konkretnego zwrócić uwagę?


VIN:WBA5B9108ED566052


hTnys2Z.jpg

t4ylzPz.jpg

Yj9U4Z8.png

KN5ir1c.png


Pozdrawiam,

D.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

link:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-skora-automat-dsg-ID6C2H4g.html

www_otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-skora-automat-dsg-ID6C2H4g.html


Jak chcesz oszczędzać - to poszukaj walniętej i niepodklepanej do zdjęć z krajów europejskich, i bez wystrzelonej pirotechniki. :cool2:

W szczególności, że BMW to twardzizna, a w tej koreance to koło lewy przód sporo odbiega od standardów... :|


I jak to potem będziesz chciał odsprzedać... :oops:


W razie czego namalowałem na czerwono, żebyś sobie guza nie nabił przy łowieniu PEREŁ... :(


zdekodowany VIN: WBA5B9108ED566052

Prod. Date 2013-11-19

Type 520dX

Series F10 (5 Series)

Body Type Saloon

Steering Left Hand Drive

Engine N47T

Displacement 2

Power 135kw / 184hp

Drive ALLR

Transmission Automatic

Colour Glacier-silber metallic (A83)

Upholstery Leather Dakota/black/Exclusive seam (LCLZ)


Comfort and interior equipment

S441 Smoker package

S423 Floor mats velours

S4U2 Driving experience switch incl. ECO PRO

S4UR Ambient interior light

S494 Seat heating driver/passenger

S459 Seat adjustment, electric, with memory

S496 Seat heating, rear

S431 Interior mirror with automatic-dip

S4CE Fine-wood version, Fineline, anthracite

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S403 Glass roof, electrical


Multimedia

S6WB Multifunctional instrument display

S6NR Apps

S6UH Traffic Information

S610 Head-up display

S7S2 Luxury Line

S699 Area-Code 3 for DVD

S601 TV function

S609 Navigation system Professional

S688 Harman/Kardon surround sound system

S6NS Comfort telephony w/ enhanced Smartphone


Driver assistance and lightning

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S552 Adaptive LED headlight

S5AC High-beam assistant

S508 Park Distance Control (PDC)

S5A1 LED Fog lights

S5AP Decoding anti-glare high-beam assistant

S5DS Emergency release, luggage compartment


Wheels and drive

S230 Extra package, EU-speciifc

S258 Tyres with runflat properties

S255 Sports leather steering wheel

S2W1 BMW LA wheel, multi spoke 454

S2PA Locking wheel bolt

S248 Steering wheel heater

S205 Automatic transmission


Environment and safety

S8S3 Automatic locking during starting

S316 automatic trunk lid mechanism

S874 Radio frequency 434 MHz

S8TN Daytime driv.lights adjus.via light menu

S8S4 Decoding, variable light distribution

S867 Language version Korean

S323 Soft-Close-Automatic doors

S8TH Road sign detection

S3AG Reversing camera

S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km

S8AF On-board literature, Korean

S322 Comfort access

S802 National version Korea


Other equipment

S1CC Auto start/stop function

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

S925 Dummy-SALAPA

S1CD Brake Energy Regeneration

S993 model year code in VIN


Chociaż zapewne to wiesz, bo sprzedający wstawił zdjęcie liczników w HANGUL (czyli alfabecie koreańskim):

5yJKmLn.jpg


A i kluczowe problemy łatwo zauważyć:

p8iE6TU.jpg

8CxRKQD.jpg

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Dzięki :)


Wersja językowa jest koreańska - fakt, ale samochód normalnie na europejskie standardy. Myślisz, że będzie później problem z odsprzedażą tego auta? Niczym innym się nie różni prócz języka książki i systemowego, który można zmienić  :mrgreen:


Z tego co wiem było uszkodzenie koła - dlatego jest inna felga. Wymienione zostały wahacze, drążki kierownicze itp.


WIem, że z wystrzelonymi poduchami łączy się do wymiany pas kierowcy/pasażera itp. Jeśli samochód jest niegroźne uszkodzony to chyba oferta jest w porządku zważając nawet na to, że był przeznaczony dla Koreańczyka :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zasada jest prosta przy takich autach, jeżeli naprawa byłaby opłacalna to handlarz by to naprawił i wystawił w całości. Dlatego co do zasady nie kupuje się aut które są podklepane albo naprawione częściowo. Sprawdź sobie części - ile kosztuje komplet poduszek powietrznych do F10 LCI, ile kosztuje deska.


To nie jest auto w wersji europejskiej. Ma przyciemnione boczne przednie szyby i poduszki podkolanowe.

3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki :)

Wersja językowa jest koreańska - fakt, ale samochód normalnie na europejskie standardy. Myślisz, że będzie później problem z odsprzedażą tego auta? Niczym innym się nie różni prócz języka książki i systemowego, który można zmienić  :mrgreen:


Z tego co wiem było uszkodzenie koła - dlatego jest inna felga. Wymienione zostały wahacze, drążki kierownicze itp.


WIem, że z wystrzelonymi poduchami łączy się do wymiany pas kierowcy/pasażera itp. Jeśli samochód jest niegroźne uszkodzony to chyba oferta jest w porządku zważając nawet na to, że był przeznaczony dla Koreańczyka :mrgreen:

Ja nic nie myślę.

Mądry uczy się na cudzych błędach, głupi na swoich.

Ty decydujesz, co robisz.


Napisałem już, powtórzę - to BMW jest za mocno strzelone, za mocno podpicowane do zdjęć, żeby rachunek ekonomiczny się zbilansował.

Na dodatek import z Azji.

Jesteś zbyt mało w temacie, żeby to było mądre.

Najgorsze - to auto jest umiejętnie wyszykowane do zdjęć.

Wory ucięte / upakowane, zawieszenie lewy przód postawione jakoś na koła, podciągnięte, podprostowane, umyte, wyprane, wszystkie zdjęcia zrobione pod kątem.

Ale swojego strzała miało.

Na tym aucie zarobią zawodowcy, a nie Ty.

I po Ci to?

To jest prosta wersja prostego samochodu, którego na rynku są tysiące.

Więc pytam po co Ci walona koreanka?

Poszukaj mniej wypicowanej, bezpośrednio po strzale, i z normalnego rynku.


A że pandemia / kryzys / zawirowanie na rynku - jest / są / będą / może będą - to po co masz sobie nabić guza...

Tu guz jest murowany.


BTW.

A co powiesz na jakiejś imprezie, jak któryś kolega / szwagier / sąsiad - będzie znał temat?

Będzie polew na pół powiatu.

 

Zasada jest prosta przy takich autach, jeżeli naprawa byłaby opłacalna to handlarz by to naprawił i wystawił w całości. Dlatego co do zasady nie kupuje się aut które są podklepane albo naprawione częściowo. Sprawdź sobie części - ile kosztuje komplet poduszek powietrznych do F10 LCI, ile kosztuje deska.


To nie jest auto w wersji europejskiej. Ma przyciemnione boczne przednie szyby i poduszki podkolanowe.

Aaben - nie wiesz jak to będzie?

Będzie zwijanka worów, szpacholowanka deski, naboje i poducha kierownicy z anglika - czyli zestaw made by ALL_PL...

A jak strzeli ponownie - to pasażer będzie oskalpowany szpachlem...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Zasada jest prosta przy takich autach, jeżeli naprawa byłaby opłacalna to handlarz by to naprawił i wystawił w całości. Dlatego co do zasady nie kupuje się aut które są podklepane albo naprawione częściowo. Sprawdź sobie części - ile kosztuje komplet poduszek powietrznych do F10 LCI, ile kosztuje deska.


To nie jest auto w wersji europejskiej. Ma przyciemnione boczne przednie szyby i poduszki podkolanowe.

 

Praw ekonomii widzę pisane na nowo.


Co bardziej się opłaca zarobić 10% w 14 dni czy 25% w 60 dni? O zwiększonym zapotrzebowaniu na kapitał i większej ekspozycji na ryzyko nawet nie wspominam.

  • Moderatorzy
Opublikowano
W 2018 zapisany przebieg to 268962 km, może to błąd... ale tak jest.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co bardziej się opłaca zarobić 10% w 14 dni czy 25% w 60 dni? O zwiększonym zapotrzebowaniu na kapitał i większej ekspozycji na ryzyko nawet nie wspominam.

Przez grzeczność napiszę tylko: :)

3A0jS9b.png
Opublikowano

Macie racje w zupełności :D Lepiej dołożyć trochę kasy i mieć normalną wersje niż podrabianego do zdjęć Koreańca.

 

W 2018 zapisany przebieg to 268962 km, może to błąd... ale tak jest.

No faktycznie...

nJjtHNg.png

  • Moderatorzy
Opublikowano
I to już zostanie na zawsze...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I całe szczęście, bo to kapeć, jakich mało w zalewie F10.

Za dużo ich na rynku, aby nie móc sobie pozwolić na przebieranie w takich autach.

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.