Skocz do zawartości

525d kontrolka ładowania się NIE świeci


Fuser

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Zwykle jak jest jakiś problem z ładowaniem to się świeci ta lampka, ale u mnie właśnie się nie świeci nawet jak dam na zapłon. Test zegarów i również się nie świeci (małe zegary z samochodzikiem). Z rozpędu wyjąłem zegary, żeby wymienić żaróweczkę... :duh: ale tam są diody więc o co kaman ? Być może ma to zwiazek z alternatorem, który wymieniłem jakiś czas temu, ale nie zwróciłem uwagi czy świeci i czy świeciło przed wymianą. Ładowanie normalne, znaczy 14,2V.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test zegarów robisz na zapłonie czy na I pozycji stacyjki?? Bo wtedy mniej kontrolek jest "aktywnych" podczas testu
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

https://www.dropbox.com/s/fx9hm4qjifp5g5v/Photo2.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/y7w709h9cdd6kty/Photo3.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/bm0agdnkav24pnd/Photo4.jpg?dl=0


Na zapłonie. Widzę teraz na zdjęciu, że jednak kontrolka się świeci tylko bardzo słabo. W słońcu tego w ogóle nie widać. Chyba, że to poświata od tej obok oliwiarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ma świecić tak samo intensywnie jak np. kontrolka ciśnienia oleju.

Może coś ze wzbudzeniem jest nie tak.

Może dioda/y na mostku jest uszkodzona, chociaż jeżeli ładowanie jest w normie.

Pasek się nie ślizga?

pzdr

yaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ładowanie na styku przy silniku jest 14,2V, na akumulatorze z tyłu 13,9V. Wymieniałem pasek, rolki i alternator założyłem nowy, pewnie regenerowany EXPOM, który dostałem. Oryginalny już trochę hałasował, ale ni chuchu nie pamiętam jak było wcześniej, a nie bardzo chce mi się przekładać znowu, żeby sprawdzić. Może jest różnica między 525d, a 530d ? Stary alternator miał 150A. Podobno są jakieś wersje 2 lub 3 pin. Oba mają u mnie 3-pin, ale wtyczka ma dwa kable. Patrzyłem w TIS'ie i zarówno dla 525d i 530d są na schemacie trzy połączenia razem z kablem ładowania więc teoretycznie wtyk powinien mieć tylko dwa przewody.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.