Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kodowanie. Jak ktos to wylaczyl (sa rozne opcje) tego nie wiem, wiec nie pomoge. Ja robie w Fem/cas jako odwrocona pamiec. 

Opublikowano
10 godzin temu, Dzidek1405 napisał(a):

Jeżdżę na Eco proczy możesz mi powiedzieć jak dodać opce bez utraty reszty. 

Ciekawy przypadek. Zazwyczaj to ludzie płacą, żeby się tego pozbyć 😄

Opublikowano

Bo chce zobaczyć czy będzie mniej palił, zawsze mogę  przełączyć na comfort lub sport, po dwóch dniach spalanie delikatnie ale spadło. Ale nie to mnie martwi potrzebuje coś dodać w opcjach do FEM tylko boję się że jak dam cod fdl to mi poprzednie kodowania odlecą więc czy ktoś może powiedzieć jak dodać żeby nie wykasować starych kodów. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Policz sobie ile możesz zaoszczędzić jeżeli na postoju samochód pali powiedzmy 1,5l na godzinę. Policz sobie o ile wzrośnie zużycie rozrządu - ciekawe co się bardziej opłaca 😄

Jazda na ECO to porażka, jak potrzebujesz mocy to jej nie masz a na dłuższą metę oszczędności w spalaniu żadne. Jak będziesz chciał jechać 120km/h to i tak pojedziesz tylko będziesz przyspieszał jak ślimak. Rozumiem jakbyś miał 500KM i miałoby to ograniczać moc do 300 ale w takiej sytuacji to nawet nie jest placebo.

Edytowane przez Kuj0n

spacer.png

Opublikowano

Witam masz rację z tym Eco pro nie da się na tym jeździć, ale mam większy problem po przeprogramowaniu  sterownika silnika pod skrzynie automat pojawił mi się błąd zaworu egr " zbyt wysoka temperatura spalin logicznosc zaworu taki błąd,, zrobiłem diagnozę ista i wychodzi mi że czujnik temperatury egr cały czas pokazuje temperaturę 40 stopni, po odpięciu czujnika temperatury się nie zmienia ale dochodzi błąd Czujnik temperatury więc wnioskuję że czujnik sprawny sterownik go widzi ale nie czyta z niego wartości, może ktoś ma pomysł co z tym zrobić. Pozdrawiam 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podstawowa wiedza fana marki bmw, odczyt temp typu, - 40 badz +285 oznacza awarie czujnika temperatury. 

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam odświeżę temat mam problem, po wymianie manual na 8hp70 w f11 i po zakodowany sterownika dde tak twierdzi ten co kodował ten sterownik że  wszystko zostało zmienione czyli limitery z manual na auto, ale auto źle zmienia biegi tak jakby nie wiedziało w którym momencie ma je zmieniać i po przekroczeniu chyba 140 km w chodzi w tryb awaryjny uprzedzę że to nie jest zepsuta skrzynia były dwie podkładanie i się zachowuje identycznie, pytanie czy jest ktoś kto by mógł to ogarnąć sprawdzić sterownik dde czy jest faktycznie przekodowany na auto ten fachowiec co to robił się poddał i nie odbiera tel. wziął kasę i olał temat. Pozdrawiam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.