Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , mam problem z moja e91 318d 143km n47.

Problem zaczął się gdy na rondzie wyskoczył błąd "engine fault" i auto wpadło w tryb awaryjny , po zgłaszaniu auta było ok. Komputer wyrzuca błąd 4560 (bosch kts tłumaczy to jako Niskie ciśnienie Common rail) , inne komputer jako Niskie ciśnienie na szynie CR. Na pierwszy ogien wymiana filtra paliwa na bosch, zero efektów. Następnie wymieniony czujnik na pompie wysokiego ciśnienia , nie pomogło . Ze względu na delikatne opilki na czujniku wymieniłem pompe z drugim czujnikiem co nie przyniosło efektu, na koniec podmieniona listwa wtryskowa z czujnikiem i zaworem bez efektu. Obczytalem wszystkie fora z podobnymi problemami i nie wiem za co teraz się zabrać jakieś pomysły? Planuje jeszcze zajrzeć do pompy w zbiorniku czy nie ma syfu i sprawdzić jakie podaje ciśnienie. Byłbym wdzięczny też za informację jakie ciśnienie powinna podawac

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli były metalowe opiłki w układzie paliwowym to cały układ jest do płukania a wtryski prawdopodobnie do wymiany razem z pompą.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokladnie. Poerwsze co sie robi to zaglada w bak a dopiero pozniej wymiana. Jak poszly opilki to tak jak kolega wyzej napisal.
Opublikowano
Witam, mam taki sam problem błąd 4560. Tylko że u mnie wygląda to tak. Jak jadę samochodem z rozgrzanym silnikiem i mam powiedzmy 3700 obrotów włącza mi się fault engine reduced power, albo gdy jadę w trasę i przejadę przykładowo 400 km prędkością 150 km i nagle przyśpieszam ze 150 na 170 to też mi się włącza fault engine reduced power. Zatrzymam się wył/ wł zapłon i nic nie ma. I tak się borykam już 2 lata. Może ktoś coś wie, bo do tej pory nikt mi nie pomógł. Pozdrawiam.
Opublikowano

Sprawdź pompę w baku czy daje odpowiednie ciśnienie. Na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia powinno być minimum 3.5bar na powrocie do 0.2-0.3 bar



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
U mnie kolego objawia sie to dokladnie w ten sam sposob i tylko i wylacznie na rozgrzanym silniku , auto nie traci mocy A po ponownym odpaleniu jedzie dalej bez błędu. Chyba jutro zabieram się za sprawdzenie pompy
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mi się pojawia błąd 4560 oraz błąd 4bdc. Czy to możliwe że pompa.do wymiany lub przewód przelewowy ( podobno jest tam jakiś czujnik ) ?
  • 1 rok później...
  • 1 rok później...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam mam to samo,z tym błędem 4560 aczkolwiek do kolekcji jest jeszcze jeden 4570 borykam się od niedawna ale strasznie uprzykrza życie podczas przyspieszania zastanawiam się nad filtrem paliwa który nie był wymieniany od ponad 20000 tyś i tak mam zamiar się tym zająć także dam znać jak wymienię czy pomogło.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wymiana filtra nic nie dała Regulator ciśnienia i czujnik na listwie również podmiana czujnika na pompie wtryskowej też nic nie dał jeszcze sprawdzę pompę w baku 

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

u mnie raz na jakiś po 3 latach dalej problem występuje , bardzo rzadko ale jest … wtryski sprawdzone , wszystko ok . Filtr paliwa już drugi jakiś czas był po spokój po sprawdzeniu wtrysków ale dalej problem wracał . Czy ktoś to rozwiązał ? 

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
W dniu 29.05.2020 o 20:17, corleks napisał(a):

Witam , mam problem z moja e91 318d 143km n47.

Problem zaczął się gdy na rondzie wyskoczył błąd "engine fault" i auto wpadło w tryb awaryjny , po zgłaszaniu auta było ok. Komputer wyrzuca błąd 4560 (bosch kts tłumaczy to jako Niskie ciśnienie Common rail) , inne komputer jako Niskie ciśnienie na szynie CR. Na pierwszy ogien wymiana filtra paliwa na bosch, zero efektów. Następnie wymieniony czujnik na pompie wysokiego ciśnienia , nie pomogło . Ze względu na delikatne opilki na czujniku wymieniłem pompe z drugim czujnikiem co nie przyniosło efektu, na koniec podmieniona listwa wtryskowa z czujnikiem i zaworem bez efektu. Obczytalem wszystkie fora z podobnymi problemami i nie wiem za co teraz się zabrać jakieś pomysły? Planuje jeszcze zajrzeć do pompy w zbiorniku czy nie ma syfu i sprawdzić jakie podaje ciśnienie. Byłbym wdzięczny też za informację jakie ciśnienie powinna podawac

Czy udało się rozwiązać problem? Mam to samo, na ciepłym wyskoczy check pod obciążeniem 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.