Skocz do zawartości

e39 2003 r. prosił bym o pomoc

edil071

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć forumowicze!

W kwesti BMW jestem totalnym laikiem, znajomy z pracy chce sprzedać swoją 5 w której się "zauroczylem" po przejechaniu nią dlatego też chciał bym się dowiedzieć paru kwesti odnośnie e39 Touring 2.5 2003r z automatyczną skrzynią, próbowałem czegoś dowiedzieć się z googla ale właściwie to zgłupiałem zamiast cokolwiek zrozumieć.

Silnik - z tego co wyczytałem to były dość awaryjne (td 115km i tds 143km) ale były i opinie, że wszystko zależy od użytkowania oraz dbania, on w swojej posiada td? ale 163km z przebiegiem ~300 000km (298 000+), odpalił bardzo ładnie, pracował równo i jak na disla bardzo cicho i bardzo przyjemnie się "zbierał" (jak dla mnie).

Jak to jest z tymi silnikami a zwłaszcza tym 163km ?

Skrzynia - z tego co czytałem inna jest do 115 konnej jednostki i inna do 143 konnej a jak jest z ta 163 konna ? na temat jego skrzyni wiem tyle, że jakieś 15 000km temu wymieniał olej i filtr.

Właściwie te 2 rzeczy plus informacje odnośnie turbo interesują mnie przede wszystkim bo są chyba najkosztowniejsze w naprawie. Chętnie odpowiem na wszelkie wasze pytania odnośnie jego egzemplarza (w miarę możliwości) i poznam zalety jak i mankamenty tej serii 5.

• Zasłużeni forumowicze

Kolego przeczytaj najpierw regulamin jak tytułować tematy, bo taki zostanie zaraz skasowany. Poza tym wrzuciłeś wszystko do jednego garnka. Opisz konkretnie jaki masz problem.

Jak to jest z tymi silnikami a zwłaszcza tym 163km ?

Słabszy brat 3.0D 193KM.

• Zasłużeni forumowicze
525d nie ma nic wspólnego z tds, to silnik na cr, bliźniaczy z 530d. Skrzynia nie jest mocną stroną tej wersji ale jak wymieniał olej 15 tysięcy km temu i pracuje całkowicie poprawnie to jest to dobry prognostyk. Co chcesz wiedzieć o turbo? To element eksploatacyjny jakich jest dużo w aucie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303