Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
IMG-20210226-131700824.jpg

 

1. Podoba mi sie Twoje auto, niczego nie udaje. Bezowa tapicerka (sensatec czy dakota, jeden pies) i drewniane wstawki dodaja mu sporo "ekskluzywnosci" :cool2:

2. 3-er, nawet z podstawowym silnikiem (swietnie ze R4 zamiast tego badziewia R3 z F30) to frajda z jazdy nieporownywalna z zadnym Passatem czy innym Volvo :cool2:

3. Super, ze BMW w serii G poszlo po rozum do glowy i zrezygnowali z tych lipnych gumowych knobow do nawigacji (jak w serii F) - mimo ze nie masz duzej navi - te aluminiowe pokretlo wyglada swietnie

4. Czy mozesz zrobic jakies lepsze fotki kierownicy? To jest chyba jedyna rzecz ktora mi sie srednio podoba. Jakas taka "tania". Nie jest zbyt chuda? Pomacaj jakas m-pakietowa - koszt wymiany stosunkowo niewielki a wrazenia z jazdy moga byc o wiele lepsze jako ze czlowiek tam trzyma rece ciagle.

.

  • Odpowiedzi 725
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Podoba mi sie Twoje auto, niczego nie udaje. Bezowa tapicerka (sensatec czy dakota, jeden pies) i drewniane wstawki dodaja mu sporo "ekskluzywnosci" :cool2:

2. 3-er, nawet z podstawowym silnikiem (swietnie ze R4 zamiast tego badziewia R3 z F30) to frajda z jazdy nieporownywalna z zadnym Passatem czy innym Volvo :cool2:

3. Super, ze BMW w serii G poszlo po rozum do glowy i zrezygnowali z tych lipnych gumowych knobow do nawigacji (jak w serii F) - mimo ze nie masz duzej navi - te aluminiowe pokretlo wyglada swietnie

4. Czy mozesz zrobic jakies lepsze fotki kierownicy? To jest chyba jedyna rzecz ktora mi sie srednio podoba. Jakas taka "tania". Nie jest zbyt chuda? Pomacaj jakas m-pakietowa - koszt wymiany stosunkowo niewielki a wrazenia z jazdy moga byc o wiele lepsze jako ze czlowiek tam trzyma rece ciagle.

dzięki :)

ad 1 - 2 tygodnie po złożeniu zamówienia - wszystko podstawowe jeśli chodzi o tapicerkę i wygląd deski w środku - doszedłem do wniosku że nie będę odczuwał znacznej różnicy jakości w porównaniu do Tiguana który tez był biednie skonfigurowany , jeśli pozostanę przy tej konfiguracji , kosztowało mnie to 2 nie przespanych nocy ale w końcu spełniłem jedno z moich marzeń w motoryzacji - jasna tapicerka , aluminium i drewno - to matowe drewno bardzo pasuje do 3er moim zdaniem bo jest lekkie , sportowe , drewno na wysokie połysk widziałbym go w 5er i 7er bardziej , dla kogoś kto w niedzielne wolne popołudnie lubi zapalić Cohibę :wink:

ad 2 zgadzam się w pełni , pod warunkiem że porównujemy 150km do 150km .. itd nawet MB Cklasa i A4 nie mają szans moim zdaniem , tu jest radość z jazdy

ad 3 i oby żeby tak pozostało , jakie to jest sens wsiadać do auta premium i patrzeć z rana na palcowane wyświetlać.. fuuuj

ad 4 niestety jest kiepska , dokładnie jak piszesz - tania- i nie można oczekiwać od niej więcej , bo mogłem zamówić klasyczną indywidual - ok. 800zł dopłata- ale tego nie robiłem bo nie wiedziałem , nie chcę zamieniać ją na taką od M , bo będę się czuł jak Egipski taksówkarz w swoim aucie , każda część z innego modelu :lol: nawet nie będę pytał ile kosztuje taka indyw. w ASO , bo wyjedzie jakieś 7 milionów zł , a niestety na allegro nie znalazłem żadnej indw. , tylko M :(

podobno podstawowa jest robiona ze skóry Dakota , natomiast M i indyw. z Nappa stąd ta różnica w jakości .

IMG20210515151329.jpg

IMG20210515151248.jpg

img fotki

  • Moderatorzy
Opublikowano
A była w ogóle w G20 kierownica individual? Bo katalogi o niej nie wiedzą :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

teraz jest , ale czy wtedy jak zmówiłem auto na początku 2020r. była ? , nie mam pewności

Tak wygląda , całkiem ładna..

IMG20210515164447.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ad 4 niestety jest kiepska , dokładnie jak piszesz - tania- i nie można oczekiwać od niej więcej , bo mogłem zamówić klasyczną indywidual - ok. 800zł dopłata- ale tego nie robiłem bo nie wiedziałem , nie chcę zamieniać ją na taką od M , bo będę się czuł jak Egipski taksówkarz w swoim aucie , każda część z innego modelu :lol: nawet nie będę pytał ile kosztuje taka indyw. w ASO , bo wyjedzie jakieś 7 milionów zł , a niestety na allegro nie znalazłem żadnej indw. , tylko M :(

podobno podstawowa jest robiona ze skóry Dakota , natomiast M i indyw. z Nappa stąd ta różnica w jakości .

IMG20210515151329.jpg

 

Podpytuje o ta kierownice bo bylem w takiej samej sytuacji w E90 i F10.

Obie mialy chropowata, tania Dakote, do tego byly jeszcze cienkie :duh: (Twoja po zdjeciach wyglada na calkiem gruba ale moze to tylko perspektywa).

U mnie bylo o tyle dobrze, ze mozna bylo dokupic m-pakietowy wieniec za ~2-2,5k PLN w ASO, a airbag mozna bylo przelozyc ze starej.

(nie wygladalo to absolutnie zle, nie gryzlo sie pomimo braku m-pakietu!)

U Ciebie chyba podmiana airbagu nie wchodzi w gre bo sa juz rozne a jego ceny w ASO sa astronomiczne (uzywki wiadomo nie wchodza w gre).


Zastanowilbym sie na Twoim miejscu nad obszyciem.

Brzmi troche jak druciarstwo ale podmiana Dakoty na Nappe da zupelnie inne wrazenia z jazdy, doda "ekskluzywnosci".

Koszt znikomy, kilkaset PLN, dobry tapicer zrobi to w jedno popoludnie.

Brzmi glupio ale trzymasz tam rece przez caly czas jak siedzisz w aucie ;)

No chyba ze az tak bardzo Ci to nie przeszkadza, mnie irytowalo okropnie :twisted:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pytałem odnośnie obszycia w dwóch firmach polecanych przez forumowiczów , niestety trzeba wysłać im kierownicę i czekać na powrót , a jeździć bez kierownicy to trochę ch... :lol:

jest jeden w Krakowie który by zrobił na miejscu , ale jakoś nie mam przekonania , może wpadnę kiedyś do niego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do jakości skór i kierownic, to niestety prawda i dotyczy każdego chyba modelu BMW, czy to nowego, czy starszego.

Nawet w X3 F25 jest przepaść między najtańszą kierownicą, kierownicą sportową, a M pakietową, która bije je na głowę.


Świetne oponki. Będziesz zadowolony. :cool2:

Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Super oponki! Ja jestem zmiesmaczona, jako ze sasiad wlasnie odebral swoje 330e z takimi samymi felgami jak moje, ale opony mu dali Pirelli :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jako ze sasiad wlasnie odebral swoje 330e z takimi samymi felgami jak moje, ale opony mu dali Pirelli :(

to zależy jaki model Pirelli mu dali , bo jeśli Cinturato , to ta sama klasa co Turanza :roll:

dziś miałem okazję sprawdzić Michelin PS4 podczas mocnych opadów , fantastyczna przyczepność :shock:

Opublikowano
jako ze sasiad wlasnie odebral swoje 330e z takimi samymi felgami jak moje, ale opony mu dali Pirelli :(

to zależy jaki model Pirelli mu dali , bo jeśli Cinturato , to ta sama klasa co Turanza :roll:

dziś miałem okazję sprawdzić Michelin PS4 podczas mocnych opadów , fantastyczna przyczepność :shock:

 

Miałeś rację, dostał Cinturato, właśnie sprawdziłam :)

Opublikowano
Co do jakości skór i kierownic, to niestety prawda i dotyczy każdego chyba modelu BMW, czy to nowego, czy starszego.

Nawet w X3 F25 jest przepaść między najtańszą kierownicą, kierownicą sportową, a M pakietową, która bije je na głowę.


Świetne oponki. Będziesz zadowolony. :cool2:

 

Maiłem sportową w f25 i dramat :) Mpak ma mój brat w f25 i przepaść. Mam sportową w g30 i też nie ma podejścia do mpak w g20 żonki. Mpakietowa to inna liga, jakby trzymać kubankę za uda :)


Krakus: super kapcie, myślałem, żeby takie kupić do swojej innej zabawki, ale skończyłem budżetowo z rainsport5.... za to felge zmieniłem wykorzystując różnicę ;) Będzie Pan zadowolony :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dawno Ci nie było Leeo :handshake:

kierownica podstawowa- tzw sportowa- w G20 co do grubości jest ok. nie jest chuda jak w VAG , ale też nie jest masywna jak w M , przez 2 miesiące korzystałem z takiej w 3GT i 5er , trochę miałem z nią problem bo po dłuższej trasy bolał mnie tzw. mięsień przywodziciel kciuka , widocznie do kubańskich ud też trzeba się przyzwyczaić :wink: :lol: , natomiast problem jest z jakością skóry , całkiem inna liga w porównaniu do M

opony są fantastyczne , na mokrym czuć ogromną różnicę , i do tego ciche i komfortowe

Opublikowano
Dawno Ci nie było Leeo :handshake:

kierownica podstawowa- tzw sportowa- w G20 co do grubości jest ok. nie jest chuda jak w VAG , ale też nie jest masywna jak w M , przez 2 miesiące korzystałem z takiej w 3GT i 5er , trochę miałem z nią problem bo po dłuższej trasy bolał mnie tzw. mięsień przywodziciel kciuka , widocznie do kubańskich ud też trzeba się przyzwyczaić :wink: :lol: , natomiast problem jest z jakością skóry , całkiem inna liga w porównaniu do M

opony są fantastyczne , na mokrym czuć ogromną różnicę , i do tego ciche i komfortowe

 

Dawno dawno, duże obroty w pracy ;)


Większość osób, która kupuje te oponki to do upalania na suchym, bo bardzo dobrze kleją :) No, ale i Ty lubisz powariować jak widać na filmikach, więc dobrze trafiły ;)


Co do kierownicy, to nie ma co zmieniać, próbowałem podejść do tego tematu w g30 i kosztownie, nawet bardzo kosztownie łamane na nieopłacalne w aucie na gwarancji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dawno dawno, duże obroty w pracy ;)

w Twoim przypadku raczej - zawroty - :wink: :lol:

napisz proszę jakie miałeś doświadczenie z próbą wymiany kierownicy w G30 ?

faktycznie jak piszesz @Kamer7 nawet podstawowa jest miękka , a to duży plus , wczoraj jeździłem pierwszy raz od dłuższego czasu tiguanem żony , i faktycznie czuć różnicy , bo o ile skóra jest milsza w tiguanie , ale jest twarda , jakby skóra leży bezpośrednio na goły metal , w G20 jest jakaś mikro warstwa gąbki która podnośni przyjemność z trzymania kierownicy nawet przy gorszej jakości skóry

Opublikowano
Jedziesz Zakopianka i zadnego wypadku po drodze? To rzadkosc z mojego doswiadczenia :) Ja odebralam moje auto 2 tygodnie temu, wiec jeszcze nie wiem jak to jest jak sie jezdzi po suchej jezdni.. Leje codziennie. Jak na razie te Turanzy nie sa takie straszne, ale moze to tez zalezy od jakosci nawerzchni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jedziesz Zakopianka i zadnego wypadku po drodze?

Słuszna uwaga :lol: nie ma, bo tak zorganizowałem moją pracę , że wtedy kiedy wszyscy jadą do Krakowa i wpadają na siebie w okolicach Libertowa , to ja jadę w przeciwnym kierunku żeby po kilkunastu minutach mieć takie widoki :wink:

IMG20210518133626.jpg

Opublikowano
Widoki piękne, żeby jeszcze tylko temperatura była odpowiednia.. A tu końca deszczu nie widać :cry2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te Turanza naprawdę takie słabe? :

absolutnie nie , to jedne z najlepszych opon letnich w swojej klasie - turystyczna premium- , PS4 należą do innej klasy - wyczynowe/sportowe do użytku ulicznego - , dlatego nie można oczekiwać od np. Turanza, Cinturato czy Primacy tego co daje Potenza , P zero czy PS4.. itd

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
żeby jeszcze tylko temperatura była odpowiednia.. A tu końca deszczu nie widać :cry2:

ja działam wg. skandynawskiego przysłowia :

Nie ma złej pogody, są tylko źle dobrane ubrania :)

Opublikowano
Krakus, super opony, mam pytanie bo analizowałem temat trochę i okazuje się, że PS4, które kupiłeś nie mają homologacji BMW natomiast model PS4S ją ma. Czy zwracałeś na to uwagę ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tak , to był świadomy wybór :) chyba PS4S nie występują w rozmiarze 17 , a nawet gdyby występowały to bym na nich się nie zdecydował , bo to już mocno sportowe opony są , kosztem komfortu jazdy - twardość i hałas- aż takich sportowych nie potrzebuję bo nie mam takich zdolności ani mocnego auta żeby wykorzystać ich potencjał . a co do homologacji , to moje zimowe PA5 mają homologację MB , ale to niech będzie między nami :wink: :lol:
Opublikowano
tak , to był świadomy wybór :) chyba PS4S nie występują w rozmiarze 17 , a nawet gdyby występowały to bym na nich się nie zdecydował , bo to już mocno sportowe opony są , kosztem komfortu jazdy - twardość i hałas- aż takich sportowych nie potrzebuję bo nie mam takich zdolności ani mocnego auta żeby wykorzystać ich potencjał . a co do homologacji , to moje zimowe PA5 mają homologację MB , ale to niech będzie między nami :wink: :lol:

Dzięki za odpowiedz. Zgadzam się, mam takie samo zdanie. Dobry wybór. Hehe wiadomo nie ma to znaczenia, to i to Hans :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeden z elementów nadwoża który nadaje G20 wygląd małej luksusowej limuzyny a nie jak do tej pory, nie dużego samochodu o charakterze sportowym jak F , obecny kształt bocznych lusterek do czasu G20 , był rezerwowany dla 5er i 7er , F miało odwrotny kształt

IMG20210524130536.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.