Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Model Advantage

Kolor czarny niemetalizowany

Koła 17tki z luxury Line

grill z Luxury Line ;)

Tapicerka : Sensatec Canberra Biege (black)

Listwy : drewno szlachetne , klon

Opcje dodatkowe ( czego nie ma w Advantage) :

-Rezygnacja z emblematu modelu

-Pakiet dodatkowych funkcji lusterek

-Ogrzewanie foteli przednich

-Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej

- Dostęp komfortowy

- Zestaw głośnikowy HiFi

- Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km

- Pakiet Repair Inclusive - 3 lata / 200.000km


żałuję jedną opcję którą nie dokupiłem : oświetlenie ambient .. niestety było za późno

i oto ono w pełnej okazałości :

IMG-20201121-115749436.jpg

IMG-20201121-115939281-HDR.jpg

IMG20210525124806.jpg

IMG20210525124759.jpg

IMG20210525124734.jpg

IMG-20201121-124053042-MP.jpg

IMG-20201121-124107638-HDR.jpg





Chyba nadeszła pora na wstępne podsumowanie po 2000 km , będę porównywał go do mojego Tiguana , oraz do 320GT Xdrive , oraz 520d Xdrive :


silnik : absolutnie wystarczający silnik do normalnej , dynamicznej jazdy , czy po mieście czy na autostradach , oczywiście im więcej koni tym lepiej ale tu nie brakuje mi mocy jeśli chodzi o moje potrzeby , dodatkowy plus tego silnika to brzmienie, jest REWELACYJNE :D lepsze od Tiguana , 320GT , o D w 520 nawet nie będę wspomniał :P


układ jezdny : REWELACJA , auto jest lekkie , zwinne , trzyma drogi jak rzep , pomimo 156km , daje największą frajdę z jazdy w porównaniu do Tiguana , GT oraz 520d


hamulce : ostre i sprawnie działające- podstawowe- , dużo lepsze w porównaniu do podstawowych w 5er i 3GT


komfort : chyba najmniej komfortowe zawieszenie z całej czwórki , nie jest twarde , ale trochę mu brakuje do komfortu 3GT , a baaaaardzo dużo do 520 . czy jest to wybaczalny , myślę że tak, bo sposób w którym to auto pokonuje zakręty nie zostawia złudzeń że jakieś kompromis musi być - zresztą Clarkson napisał kiedyś że żadna marka nie potrafi dokonać kompromisu pomiędzy komfortem a możliwościami jezdnymi jak BMW , to auto potwierdza to powiedzenie -


wyciszenie : bardzo dobre , wygrywa nawet z boskim 5er , pewnie z powodu silnika Diesla którego miałem w 5er


Audio : bardzo dobre , dużo lepsze niż podstawowy w 3GT , lepsze niż podstawowy w 5er , lepszy niż HiFi w Tiguanie , pewnie m.in. z powodu doskonałego wyciszenia - natomiast nie wolno oceniać systemu przed 3 tygodniami użytkowania bo jakość dźwięku poprawia się z dnia na dzień.


oświetlenie : kabina i deska rozdzielcza pięknie oświetlona , nawet przy braku ambientowego oświetlenia , światła drogowe podstawowe bardzo dobre , lepsze niż ledowe w Tiguanie


fotele : miła niespodzianka , bo podstawowe fotele miękkie ,szerokie , siedzisko dość długie , wygodniejsze od sportowych ale mają za to gorsze trzymanie boczne , zdecydowanie lepsze od tych w Tiguanie .


gabaryty : jak dla mnie idealny , nie za duży , nie za mały , rozmiarowo może by przegrywał z 3GT, bo kabina była tam jeszcze obszerniejsza przy nie wielkich gabarytach auta ,a nie jak w 5er który był zdecydowanie zbyt dużym autem dla mnie.


design : z zewnątrz jest najładniejszy z całej czwórki , a ze środka też , jak mnie zapytał handlowiec czemu mi się nie podoba 3GT ? powiedziałem że z jednego powodu głównie : jak w nim siedzę i patrzę na design całego wnętrza czuję się jak w 2016r. , i to samo dotyczy 5er. ! w G20 czuję że siedzę w samochodzie z 2020 r. i to jest piękne , jakość materiałów bardzo dobra .


spalanie : czy to autostrada 140-150km bez tempomatu , czy miasto- dynamiczna jazda ale bez kickdownu często- to mam 6,8 do 7l/100km


z minusów na razie jeden : nie mogę jeździć powyżej 155km/h swobodnie z powodu braku stabilności auta , no otwieranie klapy bagażnika nogą , zawsze nie działa jak ktoś ogląda mnie na parkingu przed sklepem , już się z tym pogodziłem.. :)


czy zamieniłbym to auto na Tiguan ? nie

czy zamieniłbym to auto na 3GT ? trudna decyzja , bo 3GT ma bardzo dużo plusów , no i ten spojler w lusterku wstecznym .. piękny :D ale jednak nie

czy zamieniłbym to auto na 5er ? nie , a to dlatego że jeszcze nie jestem mentalnie i finansowo gotowy na posiadanie takiego auta , 5er jest to inna bajka dla innych ludzi niż ja , jest to pewien status którego nie łatwo osiągać , a ja go jeszcze nie osiągnąłem, może kiedyś , 5er to auto dla ludzi którzy nie muszą mówić kocham cię przed i po seksie z żoną - bo nie muszą - ja jeszcze muszę i dlatego jeżdżę 3er :wink: :D

Edytowane przez Krakus3
  • Odpowiedzi 725
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Krakus3 masz czego żałować standardowe stołki są tragiczne niestety w porównaniu do sportów. To ma 3 cylindry?

Dzięki za budujące słowa :wink: z tego co w necie piszą to będzie miał R4

Opublikowano
Krakus3 powiem Ci tak. Jak zmieniałem volvo s60 d5 na e90 i przejechałem się e90 ze zwykłymi fotelami to nie mogłem uwierzyć że taki badziew BMW sprzedaje. Fotele z s60 były kosmicznie wygodne/lepiej zrobione /bardziej trzymały na boki itd itp. w porównaniu z tym badziewiem. Dopiero sportowe fotele były ciut lepsze od tych w s60. Tak szczerze do dzisiaj nie rozumiem jak ktoś może kupić auto premium w podstawowej wersji z najsłabszym silnikiem, takie auto premium to ma tylko znaczek.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pożyjemy ..zobaczymy , internety piszą że w G20 wszystko jest lepsze w porównaniu z poprzednim modelem , nawet podstawowe fotele . zajeździłem na śmierć 3 Scorpio V6 w wersji Ghia , tam dopiero były fotele - kanapy- ale to byłe czasy kamienia łupanego i latających dinozaurów :D
Opublikowano
krakus siedziales w tych zwyklych fotelach, jedziles choc chwile? jesli tak, to kieruj sie wlasnym odczuciem a nie tym ze "w e90 byly kiepskie fotele podstawowe" bo gadamy o g20 a nie e90. Widzialem tez opinie, ze sportowe fotele w g20 ludzie odczuwaja jako zbyt twarde i bola ich kregoslupy. Takze co d*upa to opinia. Przekonasz sie na wlasnej.
Opublikowano

Grubsze szyby, hi-fi, dostęp komfortowy...


Nie zgodzę się, że zostaje znaczek. Ja BMW kojarzę z bezawaryjnością, a im mniej opcji tym mniejsze ryzyko, że coś padnie ;)

Poza tym nadal ma 50/50 rozdział mas, nadal super opływowa karoseria (wciąż nie mogę się przyzwyczaić jak to długo się toczy podczas hamowania silnikiem), nadal można założyć ładne koło, zrobić glebę, wstawić stołki recaro, remap i masz szatana ;)

ACS robi ładne splittery do standardowego zderzaka nawet.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
krakus siedziales w tych zwyklych fotelach, jedziles choc chwile?

Jeszcze nie jeździłem G20 , a w nim siedziałem tylko 2 minuty gdzie potwierdziłem że mnie się podoba w środku bardziej niż 3 GT , gdzie jedynie sprawdzałem czy moja głowa dotyka podsufitkę :D także wszystko przede mną . mój target odnośnie fotele jest żeby były wygodniejsze niż w Tiguanie - tez są podstawowe- czy tak będzie ?..zobaczymy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Grubsze szyby

właśnie , jesteś w stanie zmierzyć grubość przednich szyb w Twoim ? , porównałbym do 5er bez tej opcji póki jeszcze go mam

Opublikowano
Grubsze szyby, hi-fi, dostęp komfortowy...


Nie zgodzę się, że zostaje znaczek. Ja BMW kojarzę z bezawaryjnością, a im mniej opcji tym mniejsze ryzyko, że coś padnie ;)

remap i masz szatana ;)

318i chip i szatan no proszę Cię zejdź na ziemie...

Chcesz dokładać koła, dokładki itd. do auta które objedzie 90% nowych aut z silnikiem 1,8t w górę...

Po to właśnie kupujesz BMW żeby mieć te opcje, podstawowe są też w każdej innej marce...

Sam mam 15 letni zabytek i wszystkie "opcje " działają bez zarzutu a trochę ich jest.

  • Moderatorzy
Opublikowano
318i to silnik b48 więc teoretycznie może mieć i 350 koni. Fajnie że w każdym temacie o g20 piszesz o e46 ale nie widzę żadnego związku.
Opublikowano
krakus siedziales w tych zwyklych fotelach, jedziles choc chwile?

Jeszcze nie jeździłem G20 , a w nim siedziałem tylko 2 minuty gdzie potwierdziłem że mnie się podoba w środku bardziej niż 3 GT , gdzie jedynie sprawdzałem czy moja głowa dotyka podsufitkę :D także wszystko przede mną . mój target odnośnie fotele jest żeby były wygodniejsze niż w Tiguanie - tez są podstawowe- czy tak będzie ?..zobaczymy

 

Ja akurat siedziałem w jednych i w drugich i na pewno sportowe ładniejsze ale siedziało się w tych zwykłych całkiem nieźle, choc też jestem dość wysoki. Zresztą nawet pan od dealera powiedział, że akurat w g20 te standardowe są w porządku (nie miał powodu kłamać).

Opublikowano

Randall na pewno właściciel który oszczędza na sportach przy zakupie zrobi b48 na 300+ koni... :duh:

Związek prosty ale mogę wytłumaczyć, ktoś się boi opcji bo się popsują więc go uświadamiam że w 15 letnim BMW się nie popsuły i nie ma się co martwić na wyrost.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratuluję zakupu!!!!

Motor podatny na mody tylko na 250/350nm go zrobisz samym chipem nie wiem tylko czy ta sama skrzynia jest w 318,320,330i i czy silniki się niczym nie różnią bo np w n20 320i vs 330i inny stopień sprężania i inne tłoki ale to ktoś siedzący bardziej w temacie powinien sprawdzić....

Tak czy siak fajne auto z rwd zmienić koło, zawitać do mg i wstydu nie ma.

Szerokości życzę!!!

male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też gratuluję, bo to bardzo ładne auto.

Z biegiem czasu coś sobie w nim zmienisz, albo i nie, a i tak będziesz cieszył się nowoczesnym BMW.


Nie zawsze dla wszystkich najważniejszy jest silnik, czy milion opcji, szczególnie jak jeszcze budżet odgrywa rolę.

Czekam na zdjęcia.

Benzyna zamiast krwi...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Gratuluję, auto super jak każde g20 ale zgodnie z tym co myślałem na tych kółkach do kosiarki wyglada karykaturalnie :?


Mam nadzieje że jednak je zmienisz albo zostawisz na zimę ;)


Napisz jak więcej o 318i bo jeszcze nigdzie nie ma opinii o dynamice itp.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziękuję @Randall :cool2: co do dynamiki , na papierze wygląda całkiem ładnie , przyspieszenie 0-100km na poziomie 320 GT Xdrive :shock: , jak myślisz jest sens docierać taki silnik ? i jak to ma wyglądać ?

Dziękuje @digitaDictator :cool2: 20ego maja opuścił fabrykę w Monachium , 28ego był u dealera w PL

  • Moderatorzy
Opublikowano

Oczywiście ze trzeba docierać, znajdziesz info nawet w instrukcji.

2000km do 4500 obr min i 160 km/h. Potem najlepiej wymiana oleju ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.