Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Panowie,


czy któryś z Was analizował temat (albo montował nawet) hak do X5tki? Nie zamówiłem do swojego, a jednak po czasie stwierdzam, że by się przydał... Zakładam, że odpada opcja oryginalnego BMW do X5 w ASO, bo z tego co słyszałem koszty tak części, ale przede wszystkim montażu są zupełnie kosmiczne.

Myślałem natomiast o haku Westfalii lub Wittera (też grupa Westfalia) + dedykowana wiązka do X5. Cena to około 1500-1800 zł. Ale nie wiem jak w praktyce wygląda zamontowanie tego, na ile trzeba ingerować w auto (gwarancja...), jak to kosztowo z montażem wygląda.


Może ktoś z Was ma te "rozterki" już za sobą?:)


Pozdrawiam

Opublikowano
Widziałem ostatnio, że w X6 dokładał ktoś w Mobilne kodowanie i wychodziło to rozsądnie cenowo. Ale nie znam firmy na tyle, aby ją polecać lub nie.
Opublikowano
Miałem w x3 hak tej firmy. Był ok. Też chce zamontować do x6 i jest problem z gwarancją... Jak zamontujemy hak sami to tracimy na silnik i wszystko co związane z nim (ukł. chłodzenia, skrzynia, turbo itd...) więc czekam 2 lata.
Opublikowano
Ok 14 tys zł. To nie działa tak, że serwisowi zlecamy. Mi tłumaczyli, że jakis ukł. chłodzenia jest inny plus dodatkowe tryby jazdy w komputerze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem czy akurat w X5 ale w wielu BMW fabryczny hak wiązał się z opcją "układ chłodzenia o zwiększonej wydajności" czy jakoś tak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.