Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Ostatnio zauważyłem że po zwolnieniu lewarka z hamulca ręcznego dostrzegam lekki pisk z tylnej osi przez kilka minut. Wygląda na to że coś tam źle pracuje, moje pytanie, jak temu zapowiec? Czy po zdjęciu tylnego koła będę w stanie przesmarować hamulec ręczny?


Dodam że jestem nowy na forum, jeśli pomyliłem działy to bardzo przepraszam ale nie doszukałem się działu z problemami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co piszczy to nie wiadomo....?

Należy zdjąć koło i tarcze hamulcową aby zobaczyć co jest nadmiernie wytarte.

Ze smarowaniem układu hamulcowego to

ty uważaj.

Rozbierz, przeczyścić i wymyj wszystko czymś do odtłuszczania.



https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f31-320d-tou/repair-manuals/34-brakes/34-41-parking-brake/

Opublikowano
Co piszczy to nie wiadomo....?

Należy zdjąć koło i tarcze hamulcową aby zobaczyć co jest nadmiernie wytarte.

Ze smarowaniem układu hamulcowego to

ty uważaj.

Rozbierz, przeczyścić i wymyj wszystko czymś do odtłuszczania.



https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f31-320d-tou/repair-manuals/34-brakes/34-41-parking-brake/

 

Ok, dzięki. Jeśli mam podciągany lewarek ręcznego to jest bez serva nie ? Tylko hamulce pedała nożnego są napędzane servo mechanizmem ?


edit.

Ok, widzę na Overview of handbrake

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.