Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, walczę już z miesiąc z wypadaniem zapłonu. Dzieje się to wyłącznie na gazie przy przyspieszaniu/gwałtownym dodaniu gazu i zawsze na 3 cylindrze. Na benzynie bez problemu, pełna moc do końca. Wymieniłem odmę, gazownik wyregulował instalację, wymienił wtrysk na 3 cylindrze i map sensor ale problem bez zmian. Mam wrażenie, że gdzieś łapie lewe powietrze,przy dodawaniu gazu słychać jak zaciąga powietrze, dlatego też wymieniłem odmę z przewodami bo były jeszcze fabryczne, kultura pracy się poprawiła ale zapłon dalej wypada, a dźwięk zasysanego powietrza jest dalej, ale mam wrażenie że pochodzi po prostu z dolotu, chociaż mogę się mylić. Ktoś jest w stanie coś sensownego wyczytać z tych błędów? Sondę wymieniłem a później zamieniłem obie miejscami i bez zmian, coś z przewodami jest nie tak ale o tym mówił mi już sprzedający auto pół roku temu, od wtedy zrobiłem jakieś 15k km ale problem pojawił się dopiero jakiś czas temu. W inpie w zakładce z korektami na wolnych obrotach na 3 cylindrze mam około 0.7-0.9, reszta 0.5, po dodaniu gazu wszystkie ponad 1. Błąd przepływomierza jest chyba przez to, że go wyjąłem z dolotu na chwilę podczas pracy silnika. Z góry dzięki za pomoc.

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 05/16/20 16:10:34

ECU: MS420DS0 JobStatus: OKAY

Variant: MS420DS0 -------------------------------------------------------------

RESULT: 8 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------


25 avtivate Lambda probe heating before KAT Bank 1

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 1920.00 1/min load 65.37 mg/Hub

lambda probe voltage control probe Bank 0.43 V temperature cooling water 36.75 Grad C appear before (rel.) 2.30 h

Kurzschluss gegen Masse

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler

Errorcode: 19 72 01 28 3C 0C 56 71 A9 F3 -------------------------------------------------------------


61 avtivate Lambda probe heating after KAT Bank 2

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 1280.00 1/min load 59.92 mg/Hub

lambda probe voltage after cat probe Ban 0.43 V temperature cooling water 58.50 Grad C appear before (rel.) 2.30 h

Kurzschluss gegen Masse

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler

Errorcode: 3D 72 01 28 28 0B 56 8E A9 F3 -------------------------------------------------------------


228 lambda contol tolerance Bank 2 to big

Error frequency : 16

Logistic counter: 40

Engine speed 3360.00 1/min load 403.09 mg/Hub temperature cooling water 70.50 Grad C lambda contol tolerance Bank 2 -0.00 % appear before (rel.) 2.20 h

Abweichung mager

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: E4 B2 10 28 69 4A 9E 80 A9 F4 -------------------------------------------------------------


216 Signal Lambda probe after-Kat Bank 2 not any Signal

Error frequency : 11

Logistic counter: 40

Engine speed 3328.00 1/min load 103.49 mg/Hub temperature cooling water 73.50 Grad C lambda probe voltage after cat probe Ban 0.43 V appear before (rel.) 2.20 h

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: D8 B4 0B 28 68 13 A2 56 A9 F4 -------------------------------------------------------------


203 lambda control Bank 2 control block

Error frequency : 10

Logistic counter: 40

Engine speed 1696.00 1/min temperature cooling water 79.50 Grad C load 272.36 mg/Hub lambda probe voltage control probe Bank 0.90 V appear before (rel.) 2.10 h

Abweichung mager

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: CB B2 0A 28 35 AA 32 B4 A9 F5 -------------------------------------------------------------


240 burning fail Cylinder 3

Error frequency : 21 Logistic counter: 40

temperature cooling water 78.75 Grad C revolution upper limit 4128.00 1/min Airmass upper limit 648.19 mg/Hub Airmass under limit 588.28 mg/Hub appear before (rel.) 2.10 h

Verbrennungsaussetzer CARB, KAT-schaedigend

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: F0 B1 15 28 A9 81 77 6C A9 F5 -------------------------------------------------------------


123 avtivate grid-controlled cooling

Error frequency : 4

Logistic counter: 40

Engine speed 928.00 1/min load 119.84 mg/Hub temperature cooling water 88.50 Grad C

Battery Voltage 12.14 V appear before (rel.) 0.70 h

Kurzschluss gegen U-Batt.

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: 7B F1 04 28 1D 16 B6 77 AA 03 -------------------------------------------------------------


8 Signal air flow meter

Error frequency : 2

Logistic counter: 40

Engine speed 1440.00 1/min Throttle-valve angle 8.44 Grad DK duty cycle Idle adjuster 26.56 % intake air voltage 0.00 V appear before (rel.) 0.30 h

Signalleitung Kurzschluss gegen Masse oder Leitungsunterbrechung

CARB-Fehler

Fehler nach Entprellung gespeichert Fehler momentan nicht vorhanden sporadischer Fehler

Errorcode: 08 B2 02 28 2D 12 44 00 AA 07

=============================================================

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do sprawdzenia cewka, fajka i świeca cylindra numer 3. Wygląda że sonda za katalizatorem na banku 2 jest martwa, sonda przed katalizatorem na pierwszym banku tez ma problem z grzałką.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dodatkowo termostat do wymiany. Pokaż korekty paliwowe po rozgrzaniu na lpg, następnie odłącz cewkę przy zbiorniku lpg, wypal resztę gazu, skasuj adaptacje i zrób 100 km na samym pb, po tym znowu pokaż korekty paliwowe (nie korekcje na cylindrach).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Tak już BTW

Miałem problem z wypadaniem zapłonu w 325i e 46 co prawda ale problem tyczy się wszystkiego co jest po e36 i e 34(nowe sterowniki)Wszystko zmienione -odma, świece, cewki ,pomierzone ciśnienia,MAS ok ,kolektor i cała reszta uszczelniona,przepustnica new itd.itp.

Postawiłem auto u fachowca od bmw wymienił wszystko jeszcze raz :x za worek kasy i co ? NIC.Dalej wypadało Poszedłem więc na skróty i Wyciąłem wypadanie zapłonów (między innymi) w ECU .Od tej pory można się cieszyć spokojną jazdą .Taki morał z tego że nawet wymieniając wszystko i zgodnie ze sztuką nie zawsze działa.Na graty plus "mechanik" wydałem 1400pln no a mod 100pln także ten...Pozdrawiam Patryka Podhorodeckiego który mi z tym tematem pomógł i co za tym idzie i polecam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.