Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moi drodzy, mam problem z klapa bagaznika która nie otwiera sie do konca i tak samo czesto z zamykaniem, Jak mozna zdjagnozowac problem> Podlaczylem OBDII na ale nie ma zadnego bledu.


Prosze o porade - nie chce w ciemno wymieniac silownikow bo nie wiem nawet którego to wina.


Z góry dzieki za szybkie info...

Opublikowano
ok dzieki za linka - rozumiem ze chodzi o reset polozenia silownikow , tak? wymienialem ostatnio akumulator wiec moglo wariowac.. tylko jak dokonac tego resetu nie bardzo wiem... poradz prosze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego podaj miesiąc i rok produkcji auta......

Przetestuj jeszcze raz otwieranie i zamykanie klapy bagażnika z różnych punktów , które aktywują automatyczne otwieranie ( pilot , guzik z przodu auta, guzik wewnętrzny klapy bagażnika, guzik zewnętrzny klapy bagażnika )

UWAGA.......!!!!!!

Aby zapobiec przegrzaniu się silników napędów tylnej klapy, w automatycznej jednostce sterującej pokrywą bagażnika zintegrowano powtarzalną blokadę. Czas pracy silnika jest sumowany dla powtórzenia blokady. Jeśli suma przekroczy całkowity czas działania 2 minuty, nowa operacja nie zostanie zaakceptowana. Akcja, która jest już uruchomiona, jest zawsze zakończona. Po 6-minutowym okresie schładzania można ponownie uruchomić 2-minutowy czas pracy silnika



Wadliwe działanie elementów elektrycznych w bagażniku przez wnikanie wody.

Okres produkcji F25 od 01.09.2010 do 31.03.2012

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f25-x3-xdrive20d-sav/wiring-functional-info/body/locking-security-functions/automatic-tailgate-operation/supply-hkl-automatic-operation-of-tailgate/1VnXC0zQcG




Schemat połączeń (SSP) Automatyczne uruchamianie pokrywy bagażnika...... - 03/2014

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f25-x3-xdrive20d-sav/wiring-functional-info/body/locking-security-functions3/automatic-tailgate-operation/DjXA6jdV


Znalazłem filmik z BMW X5. Instalacja elektryczna jak i mechaniczna tylnej klapy jest podoba ......





Jeśli jeden z warunków blokowania stanie się aktywny podczas ruchu klapy tylnej, ruch zostanie natychmiast zatrzymany.

Teraz trzeba wyłuskać z tekstu jakie elementy za to odpowiadają...

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f25-x3-xdrive20d-sav/BKCd7yiH

- zamek klapy bagażnika

- Silnik jest zintegrowany z każdym napędem tylnej klapy. Kierunek obrotów silnika jest wykrywany przez 2 czujniki Halla. Ponadto odległość, a tym samym kąt otwarcia tylnej klapy, jest wykrywany na podstawie sygnałów z czujnika Halla

- może powodem jest ułamany przewód pomiędzy dachem a klapą bagażnika...???

Opublikowano

Cześć dzięki za rzetelną i obszerna informację. Moje bmw x3 f25 z listopad 2010 roku 2.0 D .


Puściłem test w programie diagnostycznym ale żadnego błędu nie wykrył niestety . Przetestowalem otwieranie że wszystkich przyciskow. Wszędzie to samo. Przewodu łączącego klapę z nadwoziem nie ruszałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.