Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Czujnik szara wtyczka.


2. VIN to WBADD41020BT61761. Auto mam od 4 lat, z takim dyfrem jeździłem - wymienialiśmy bo szumiał - a akurat pod ręką był 3,23, więc stwierdziliśmy, że przy okazji będzie minimalnie zrywniejszy. Ale jak pojawił się problem ze skrzynią to wróciliśmy do starego dyfra, tyle, że z nowym olejem i uszelkami, licząc, że może to będzie metodą naprawczą.


3. Kół nie próbowałem zmieniać, bo dwóch mechaników mi mówiło, że to nie to, ale jutro pojade sam do wulkanizatora i to zrobię.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Odstawiłem sprawę na jakiś czas na bok.

Wróciłem, zrobiliśmy z kolegą test - odłączyliśmy po jednym czujniku, przy odłączaniu zamienników asc/ABS wiadomo, nie działały, ale auto normalnie wrzucało biegi. Przy odłączaniu oryginałów nie wrzucało 5. Wina zatem wydawała nam się leżeć ewidentnie po stronie tych zamienników.

Zatem kupiłem dwa czujniki oryginalne nowe, wymieniłem. Bez zmian. Ręce opadły.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja bym jeszcze sprawdził elektronikę w lewarku czy nie ma jakiś zimnych lutów, i linkę, czy aby wszystko trafia na swoje miejsce.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.