Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, może pytanie już było na forum albo po prostu moje pytanie jest głupie :) a więc koledzy czy jeśli nie mam oryginalnie xenonow i mam już na oku upatrzone fajne, nie drogie to muszę również mieć ta brewke z zaślepka na spryskiwacze tych xenonow? Bo słyszałem, że jeśli nie ma to może przeglądu nie przejść lub policja może mandat wlepić. Więc jak to jest?
  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak , z fabrycznymi ksenonami zawsze jest opcja spryskiwaczy , możesz mieć problemy na przeglądzie i na drodze z policją .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Dokładasz samo poziomowanie bo to jest najistotniejsza sprawa przy xenonach. Jeśli go nie masz to trzeba wymienić moduł świateł, bo nie ma w nim części na płytce odpowiadającej za poziomowanie. Potem instalacja spryskiwaczy, czyli węże, przekaźnik oraz okablowanie pompki.
Opublikowano
W tych światłach co mam teraz mam to autopoziomowanie bo włączeniu świateł mijania, ale jeżdżę na światłach dziennych czyli tych automatycznych co same się włączają. Nic poza tym nie stoi na przeszkodzie by założyć?
Opublikowano

W tych światłach co masz, jest tylko element wykonawczy samopoziomowania. Kręcąc pokrętłem na module świateł "poziom" świecenia ustawiasz ręcznie.

Przy ksenonach robi się to automatycznie.

Żeby było jak należy, tak jak wyjechało z fabryki, czy jak kto woli zgodnie z przepisami, musisz kupić.

- lampy xenon

- czujniki poziomu (przód i tył) wraz z kompletem wsporników

- wiązkę czujników poziomowania

- moduł świateł pod xenon

- pompkę spryskiwacza xenon

- baniak na płyn z dziurą do zabudowania pompki spryskiwacza xenon

- dysze spryskiwaczy z "brewkami" i kompletem węży

- wiązkę pompki spryskiwacza

- kilka złączek i uszczelek

Potem kodowanko spryskiwacza i nowych lampek.

To chyba wszystko.

W poliftach gdzie jest bixenon możesz się pokusić o wiązki sterowania przesłoną. To tak na sam koniec.

Opublikowano
Albo kolego źle zrozumiałem albo ja, ponieważ mi nie chodziło o to co każde auto ma że ustawiasz sobie się wysokość świateł po którymś numerkiem. Ja mam tak, że po przełączeniu na przełączniku od świateł na światła mijania same podnosza się w górę, czyli przełącznik jest na 0 to nic się nie dzieje, a jak są na mijania widać i słychać, że podnosza się żarówki.
Opublikowano
To co masz to test silniczków. Występuje bez względu na źródło światła. Jak masz moduł świateł z jednym pokrętłem to masz od xenonu. Jak są dwa pokrętła to moduł jest od świateł halogenowych.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tyle lat, tyle wpisów na forum o teście silniczków a dalej jest to odbierane jako samopoziomowanie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

No cóż maniek21112 można by było więcej powiedzieć, jeśli nawet 4 wpis w tym temacie mówi o teście silniczków.

Chcąc drążyć problem kolegi SheepVin proponuję sprawdzić czy moduł świateł ma pokrętło od ręcznego poziomowania, takie z cyferkami. Tak jak opisał mr18.

W ostateczności podać 7 ostatnich znaków VIN, to się sprawdzi z jakimi światłami auto wyjechało z fabryki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.