Skocz do zawartości

odięcie przy 210km/h o co chodzi 318is automat


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a ten test to z ktorego roku jest?? a w jaki sposob testowali te auta?? jesli robili to przypadkowi kierowcy to nie dziwne ze tak bylo ze nie odczowalo sie zoznicy.... hmmm Ty moze nie czujesz roznicy jak masz 5litrow pod maska ale ja czuje roznice jak wsiadzie do mnie nawet dziewczyna wazaca 50 cos tam kilogramow ja juz to czuje...

 

kolejna rzecz jest taka ze ja bardziej ufam jakosci ultimate-a 98 oktanowego niz 95 z kazdej stacji... skad wiesz gdzie to mieszaja?? jakos bardziej ufam 98 ale nie ze zwyklej potencjalnej stacji tylko z renomowanej typu shell czy bp nie wiem ale wydaje mi sie ze paliwo nawet na bp 95 jest duzo gorsze jakosciowo niz ultimate... nie chodzi mi nawet o liczbe oktan

 

ja roznice czuje nie sadze zeby robila ja moja psychika ... dla mnie roznica jest nieznacznie odczowalna w spalaniu rowniez liczac srednio trasy jakie jezdze do szkoly np to roznicy na 100 km miedzy benzynami jest 1l zdazylo mi sie 2l ale to tez nie jest argument bo moze bylo wolniej i niej wyprzedzania nie wiem... w kazdym razie ja roznice czuje

 

jak chodzi o cene to na dzien dzisiejszy 4.04 95na bp a ultimate 4,17 w porownaniu do tego gdzie niedawno placilo sie na 95 4,55 to roznica jez zadna ... a ja na aucie oszczedzal nie bede

Opublikowano

Test był przeprowadzany na jednym samochodzie ( nie pamiętam jakiem) . Po zatankowaniu samochodu , auto jechało na hamownie. test był przeprowadzany góra rok temu. Jak go znajdę to zrobię skan i wrzucę na forum...

Co do ciężaru to i owszem w mojej A klasie z silnikiem 1,6 też czuć różnicę jak się jedzie w jedną i cztery osoby ....

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano

A ja tam nie wieze, ze czujesz jakas roznice miedzy 95 a 98. Jezeli silnik nie jest przystosowany do takiego paliwa to nie ma prawa jechac na nim szybciej.

 

Druga sprawa to jadac na trasie 200km/h a pozniej jak sprawdzasz wychodzi inny wynik to wszystko zalezy rowniez od warunkow atmosferycznych. Jezeli np jedziesz pod wiatr. Nie musi byc wcale duza zawieja zeby autko jechalo nieco wolniej. Wraz ze wzrostem predkosci rosnie opor powietrza. Jezeli wiatr bezie wial mocniej to ten opor bedzie wiekszy.

 

Do tego wszystkiego jak najbardziej ma znaczenie kogo wieziesz i co masz w bagazniku/baku a takze rozmiar opon. Nalezy zwrocic rowniez uwage ze jezeli opony beda inne rozmiarem niz zaleca producent to licznik moze zaklamywac.

Opublikowano

również uważam, że wpływ wiatru na Vmax jest istotny. jadąc pod wiatr podejrzewam,że nie zblizysz się do Vmax.

Poza tym wszystkie testy, które są robione a ich wyniki opisane w instrukcji obsługi sa wykonywane na torze, samochód jest zatankowany pod korek i siedzi jeden pasażer obok co w przypadku małych silników moze miec malutki wpływ na przyspieszenie od 0do 100 i V max.

Opublikowano

To dziwne, bo ja np tankowałem długi czas 95 z BP, auto generalnie chodziło ok, az pewnego razu postanowiłem troche poeksperymentowac, zalalem Vervę 98 z Orlenu, oczywiscie na pusty bak zeby sie nie wymieszała zabardzo z 95, i... roznice czuc dużą, na korzysc 98. Pozniej postanowiłem tankowac cały czas tą benzyne, i byłem bardzo mile rozczarowany, silnik chodzi duzo ciszej, rowniej pracuje, i co najwazniejsze lepiej przyspiesza z niskich obrotow. Nie są to subiektywne odczucia, roznica jest na tyle duza ze widac ją "gołym okiem", byc moze dlatego ze mam tylko 316, w 320,325 itd byc moze nie czuc tego, bo auto itak dysponuje nadwyżką mocy ktorej sie nie uzywa cały czas.

Jakis czas temu gdzies jechałem i akurat byłem zmuszony zatankowac na BP, bo nic innego w poblizu sensownego nie było a w baku wiało pustką, wlałem 95 i... katastrofa... Po zmianie z 98 na 95 dopiero było czuc roznice, oczywiscie na gorsze. Auto jechało jak bym conajmniej wiozł dodatkowe 3 osoby i bagaż.

 

A co do vmax - około 205 kmh, z gorki i z wiatrem moze by 210 poleciało :wink:

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
kolejna rzecz jest taka ze ja bardziej ufam jakosci ultimate-a 98 oktanowego niz 95 z kazdej stacji... skad wiesz gdzie to mieszaja??

 

Wtrace jedynie, ze paliwa typu VPower, Verva, Ultimate czy Suprema mieszaja wlasnie na stacjach na ktorej tankujesz. Dodatki uszlachetniajace dodaje sie bezpośrednio do zbiorników na stacji. Mozna ten efekt uzyskac tankujac zwykla benzyne i wlewajac dodatek uszlachetniajacy "z półki". Dodatkowo powiem, ze Shell i BP odbieraja benzyne z Orlenu a Statoil z Lotos/RG. Wydaje mi sie, ze jedyna benzyna imporotwana jest Shell'owski Racing. Troche off-topic ale dla uporzadkowania dyskusji.

Opublikowano
Jakis czas temu gdzies jechałem i akurat byłem zmuszony zatankowac na BP, bo nic innego w poblizu sensownego nie było a w baku wiało pustką, wlałem 95 i... katastrofa... Po zmianie z 98 na 95 dopiero było czuc roznice, oczywiscie na gorsze.

 

Jezeli chodzi o BP to ja w zyciu na nim nie zatankuje. Kiedys mialem e30 316i M40. Autko chodzilo OK. Jak zalalem benzynke na pusty prawie zbiornik na BP to zajechalem jakies 500 metrow. Nie wiedzialem co sie stalo. Jak spuscilem paliwo z baku to sie zalamalem, nie mialem zielonego pojecia, ze benzyna moze byc taka metna i smierdziec zbukami.

Po tym incydencie zalowalem tylko, ze nie wziolem paragonu ze stacji a 40 litrow poszlo w row.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.