Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Pacjent e53 4.4i Automat


Od jakiegoś czasu czasem po przekręceniu stacyjki nie widać biegów na desce. Co powoduje brakiem możliwości odpalenia silnika. Po kilkukrotnych manewrach kluczykiem włącz wyłącz i zmianach w miejscu na N lub P wskakuje i mogę odpalić auto(czasem to długo trwa). Po rozgrzaniu silnika błędy te znikają chodź czasem także znika bieg na postoju i wyskakuje błąd Trans Failsafe Program.

Dodam że jak już ruszy to podczas jazdy zero jakichkolwiek szarpnięć, biegi zmieniają się bez problemu , wszystko ok. Auto mam od półtorej roku Olej w skrzyni nie wymieniany oraz nie sprawdzałem jeszcze poziomu bo raczej tu nie leży przyczyna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na 99% powodem jest selektor na skrzyni.

W tym silniku powinien być zamontowany na boku skrzyni



Niedawno taki naprawiałem

Opublikowano
Na 99% powodem jest selektor na skrzyni.

W tym silniku powinien być zamontowany na boku skrzyni



Niedawno taki naprawiałem

 


Czy mowa o czujniku położenia dźwigni zmiany biegów ?

Ciężko to dostać ale Widziałem opinie o samodzielnej naprawie poprzez wybijanie nitów i czyszczenie oraz poprawienie blaszek w tym zagięcie w środku. Ma ktoś doświadczenie z tym związane ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na 99% powodem jest selektor na skrzyni.

W tym silniku powinien być zamontowany na boku skrzyni



Niedawno taki naprawiałem

 


Czy mowa o czujniku położenia dźwigni zmiany biegów ?

Ciężko to dostać ale Widziałem opinie o samodzielnej naprawie poprzez wybijanie nitów i czyszczenie oraz poprawienie blaszek w tym zagięcie w środku. Ma ktoś doświadczenie z tym związane ?

Zamiast wybijać, lepiej rozwiercić od strony aluminium.

Jak użyjesz śrub z łbem stożkowym(bodaj M4 fajnie pasują) i wywiercisz gniazdo stożkowe w tym aluminiowym elemencie, to bardzo wygodnie można to poskladać na śrubach zamiast nitów.


Poza czyszczeniem blaszek warto położyć cynę w miejsce gdzie przychodzą przewody(fabrycznie są tylko zaciśnięte, a mimo uszczelek, to wilgoć potrafi tam się dostać i przewody czernieją

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.