Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

w ostatnia niedziele wracajac do dumu lecialem kolo 170 kmh autostrada i pokonywujac lagodny zakret na nieruwnej drodze wyskoczyly mi 2 kontroliki i blad 5e40 do tego kierownica nie jest juz prosto aby jechac na wprost musze kiere lekko na prawo skrecic, gd trzymam ja na wprost auto zjezdza w lewo. przed ta jazda kierownica stala prosto.

blad raz da sie skasowac raz nie czasami znika samemu.



uc?export=view&id=1icfd5T8GBVCy4HEk6jW0DVLLP79Zi0GH


tak auto jedzie na wprost wtedy

uc?export=view&id=1ifVwb7uPrcAoZcYw7uQNGMQbBbogvRQw


i to sa wartosci jak skrece delikatnie w prawo lenkwinkel jest rowny 0

uc?export=view&id=1iiJzRCi9K3R7UnV0J1w1W_GTLXa0cTZP


a jak kierownice ustawie prosto to lenwinkel pokazuje 4,0 zapomnialem zdiecie pstryknac.

w jaki sposob sie kierownica przestawila przeciez wszystko jest poskrecane czytalem juz o przypadkach ze po wjechaniu w dziure zie zbierznosc przestawia ale jak i w ktorym miejscu?czy wyskakiwanie bledu jest zwiazane teraz z tym ze kierownica ma wartosc 0 ale dopiero przy delikatnym skreceniu?

jak sie do tego zabrac? Jesli hldzi o zbierznosc to aby wrocilo d8 normy to Lewy czy prawo drazek i skrocic czy wydluzyc?

Edytowane przez DW1225
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chyba jakis problem z geometria zawieszenia po jakiejs dziurze. Blad czujnika kata skretu. Naprawic zawieszenie a pozniej kalibracja czujnika.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poszukaj na forum, kolumna kierownicy jest usterkowa.
3A0jS9b.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak kiera stoi krzywo a auto jedzie prosto to czujnik ma odczyta - iles tam albo + iles tam i wywala blad. jak wyprostujesz kiere to samochod jezdzi w kolko. wiec cos pokrzywiles/urwales/cos sie rozkrecilo/ itp w zawieszeniu.
Opublikowano

Glupie ze o to pytam bo powinienem isc do warsztatu gdzie ustaeiaja zbierznosc ale mimo to spytam.

Z tego co znalazlem w sieci przednie kola powinny miec delikatna zbierznosc. Jak tak ustawie to kiera poczas jazdy na wprost jest krzywo i auto sciaga jak puszcze lejce. Jak prawe kolo ma delikatna rozbierznosc to trzymając kierownicę prosto auto jedzie prosto ale puszczając sciaga trochę w lewo. Jak to ugryźć.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

a wiec na przegladzie facet nic nie znalazl tylko 2 zapocone amory wymienilem wszystkie 4 wlacznie z poduszkami.

auto bylo dzis na zbierznosci i auto sciaga na lewo.


uc?export=view&id=1rckBnIR8a_knCA7LTbra_4wiwZQ_CFRF



uc?export=view&id=1rhymkHXteElyHNaxVzhDlgRnGZNIFUiA

https://drive.google.com/file/d/1rhymkHXteElyHNaxVzhDlgRnGZNIFUiA/view?usp=sharing


auto po 1 ustawieniu kierownica stala prosto do jazdy na wprost, puszczajac ciagnie w lewo.

auto po 2 ustawieniu aby jechac prosto kierra musi byc lekko w prawo jak ja puscze ciagnie w lewo

typ do mnie ze cos nie tak poskladanie moze byc. moglo sie cos jescze popsuc od wspomnianego przypadku na samej gorze?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobra ale sam czujnik sensor itd nie ma nic doczynienia jesli kiera stoi krzywo

 

Niekoniecznie, jaki masz typ wspomagania?

3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.