Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie wiem że prawdo podobnie już był poruszany ten wątek, mianowicie jesteś posiadaczem bmw e46 318i 143PS z silnikiem n42 od 3 miesięcy i trochę pije olej po przejechaniu 1000km wypił jakieś 100ml-200ml oleju też zależy jaka jazda wiadomo przy większym gazie będzie więcej piła i się zastanawiam nad remontem uszczelniania całego silnika od podstaw żeby mieć to z głowy czy ma to sens? I jaki był by to koszt tego remontu bo nie jestem obeznany w tych tematach, czy to tylko jakaś pierdoła i wystarczy wymienić i po sprawie? Aktualnie jeżdżę na 10w40. Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aktualnie jeżdżę na 10w40.

Faktycznie możesz niedługo szykować się na remont. Poczytaj o uszczelniaczach zaworowych w n42.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.