Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Piszę nowy temat bo nie znalazłem nic konkretnego

Mam E61 2006 rok 177KM , aktualnie mam problem z turbiną tzn. ciepła strona żeliwo jest pęknięte i na dzień dzisiejszy jest nie do dostania same żeliwo

Czy mogę zastosować turbo od 530 ? Czy nie będzie problemu z montażem ? Wiem że będzie slabsza z dołu , ale ponoć jest to do ogarnięcia programowo . W tej chwili mam typ 750080 sterowana elektronicznie

Opublikowano
Hej. Twoja turbina to garrett gt2056v. Możesz ją zamienić na tą z 530d gt2260v. Tylko tak jak mówisz, będzie trzeba zrobić program chociaż i tak nie wiem czy będzie wstawać tak jak ta Twoja. Możesz zapytać się chłopaków z CSR Kraków - Regenerowałem tam swoją i regeneruje też tam mój serwis bmw w ktorym pracuje, nigdy nie było problemów z regeneracją a usługa też moim zdaniem jest robiona w porządku. Możliwe że będą mieć takie żeliwo, przynajmniej do mojej z 530d nie było problemów i zrobili mi turbo w 2 dni a też miałem pęknietą stronę ciepłą
Opublikowano
Hej. Twoja turbina to garrett gt2056v. Możesz ją zamienić na tą z 530d gt2260v. Tylko tak jak mówisz, będzie trzeba zrobić program chociaż i tak nie wiem czy będzie wstawać tak jak ta Twoja. Możesz zapytać się chłopaków z CSR Kraków - Regenerowałem tam swoją i regeneruje też tam mój serwis bmw w ktorym pracuje, nigdy nie było problemów z regeneracją a usługa też moim zdaniem jest robiona w porządku. Możliwe że będą mieć takie żeliwo, przynajmniej do mojej z 530d nie było problemów i zrobili mi turbo w 2 dni a też miałem pęknietą stronę ciepłą

Dzięki za podpowiedź . Właśnie o to mi chodzi czy w razie czego programowo da radę zrobić aby wstawała normalnie . No i pytanie czy bez żadnych przeróbek będzie pasować ta od 530 ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powinienem mieć takie żeliwo.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Powinienem mieć takie żeliwo.

Dzięki za zainteresowanie , ale właśnie coś znalazłem na Allegro dzisiaj ma przyjść

Opublikowano

No więc odebrałem dzisiaj auto po regeneracji turbiny , założyłem w końcu od 525 tak jak powinno być i klapa nacieszyłem się jazdą przez 20km po 20km stracił całkowicie moc i mam takie błedy w DDE

003F57

004030

004530

czy to oznacza że padł sterownik ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.