Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

posiadam od dwóch lat E87 z silnikiem n43b20a o mocy 170 KM.

W aucie zrobiłem rozrząd, wtryski świece cewki i kilka innych pierdół.

Auto jak dla mnie jest trochę mulne. Zastanawiam się czy by nie wymienić na 130i z silnikiem n52b30a - 265 KM (jeśli się pomyliłem w oznaczeniu poprawcie mnie), lecz słyszałem, że w niektórych egzemplarzach występuje problem z poborem oleju oraz głowicą. Jak jest naprawdę ?

Mam na oku jedyneczkę z właśnie z tym silnikiem - 2005 rok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
....ale nie ma problemu z rozrzadem, wtryskami, swiecami, cewkami i innymi pierdolami.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Miałem 2 auta z n52b30a i nie miałem z nimi problemu. jedno przebieg 50k km a drugie 100k km.

Olej co 10k/rok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.