Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Szukam opini użytkowników którzy mieli okazje jeździć M3 E92 z EDC oraz bez tej opcji. Jedyne opinie jakie są na internecie to że nie warto w ogóle rozmyślać nad eMką bez EDC.


Z EDC podobno samochód prowadzi się zupełnie inaczej i charakterystyka zawieszenia zmienia się o 180 stopni. Pytanie czy faktycznie aż tak bardzo wpływa to na sposób prowadzenia ? na nadsterowność/podsterowność, czy performance takiego samochodu na zakrętach ?


Pytanie z czapy czy ewentualnie taką opcje można dołożyć do M3 która nie posiada tej funkcji ?


Żeby było łatwiej sobie wyobrazić moją perspektywę: mam opcje na E92 M3 2012 r, 90k przebiegu, automat, pierwszy właściciel, ogólnie fajna wersja - cena 90k PLN. Jedyne czego brak to karbon dachu i EDC. Jakby kogoś zastanawiało skąd taka cena to oferta od bliskiego znajomego, samochód pozostałby praktycznie w "rodzinie" :)

Opublikowano

Akurat moja M3 ma EDC i powiem szczerze, że to super opcja i faktycznie czuć znaczącą różnice między 3 trybami.

Z drugiej strony jeśli miałbym sprawdzone auto i do tego 15 tys. zł taniej to również bym się zastanawiał :roll:


Ps. A odpowiedź kolegi z mforum na Twój post jest bardzo słaba i ja osobiście bym się nim nie kierował, ponieważ EDC w najostrzejszym ustawieniu jest naprawdę twarde. Nie jest to może zabetonowany gwint, ale jeździ się jak gokartem. Ja jeśli nie latam wokół ronda, a chcę pojeździć ostro po mieście to i tak stosuje tylko środkowe ustawienie.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeśli masz na oku pewne auto (a ciężko o to w kilkuletniej m3) to bym się nie zastanawiał.

Doposazanie w fabryczne edc bez sensu, zawsze możesz założyć w tej kasie gwint z wysokiej półki z regulacja twardości - w niektórych modelach można to robić z wnętrza auta.

Opublikowano

Ok, też mi się się wydawało że w tej kwocie to w ogóle się nie powinienem zastanawiać, a jednak... ;) za długo się ociągałem, samochód poszedł do znajomego.

Teraz wiem że zmieniłbym amorki na jakieś z gwintem może nawet funkcją EDC ale na pewno ta opcja nie będzie kluczowa w wyborze E92.


Tyle ode mnie, pluje sobie w brodę. Dziękuje Panowie za odpowiedzi.

Opublikowano
Ja miałem bez edc, jeździłem autami z edc. Jako allrounder zwykłe jest bardzo ok. Jak zależy Ci na sportowym feelingu - gwint. Przy zakupie E92 inne kwestie powinny stanowić o tym czy kupisz czy nie.
Opublikowano
E92 planuje jako drugi samochód, nie do końca daily ale nie też weekendowa zabawka. Gwint byłby na pewno do zrobienia ale zgadzam się, EDC to jest czynnik przy wyborze M3.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.