Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znalazłem nic na ten temat a wg mnie jest on bardzo ważny, stąd zapraszam do dyskusji.


Czy montujecie w swoich samochodach dodatkowe zabezpieczenia antykradzieżowe ?

W jakim standardzie wyjeżdża samochód z salonu ? Tylko autoalarm ?


Na rynku jest dostępnych sporo dodatkowych bajerów, typu przyciski odcinające zapłon, dodatkowe, ukryte moduły GPS lokalizujące skradziony samochód itd.

Znajomy elektryk samochodowy pokazywał mi moduł który akurat montował w nowym XC90 - ukryty przycisk gdzieś w tapicerce pojazdu, który trzeba wcisnąć po wejściu do pojazdu aby wyłączyć system blokady / odcięcia zapłonu. System aktywuje się automatycznie, w chwili wyłączenia silnika i zamknięcia pojazdu.


Czy można zamówić u dealera montaż dodatkowego zabezpieczenia instalowanego jeszcze z poziomu fabryki na etapie produkcji samochodu, żeby później nie rozkręcać tapicerki i wnętrza pojazdu ?

Opublikowano

Zgadza się :) to standard, chodzi mi bardziej o kwestię utraty wymarzonej konfiguracji i problemy z tym związane, poświęcony czas.

Wiadomo że teoretycznie ubezpieczenie pokrywa wszystkie koszty ale potem znów trzeba czekać na nowy samochód, ogarniać cała procedurę ubezpieczeniową itd.

Nie mówiąc już o problemach i niesmaku gdy samochód zostanie skradziony np. na wakacjach za granicą.

Opublikowano
A co do dobrego ubezpieczenia to jakie macie u siebie? Odbieram X6 pod koniec tygodnia i w sumie mam tylko ofertę od Allianz (około 8700 zł). Jakieś sugestie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie Warta przebiła wszystkie oferty zakresem ubezpieczenia, ceną i GAPem na 3 lata "inclusive". Ale mam u nich razem kilkanaście aktywnych polis więc nie wiem jak jest dla klienta "z ulicy".
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znajomy elektryk samochodowy pokazywał mi moduł który akurat montował w nowym XC90 - ukryty przycisk gdzieś w tapicerce pojazdu, który trzeba wcisnąć po wejściu do pojazdu aby wyłączyć system blokady / odcięcia zapłonu. System aktywuje się automatycznie, w chwili wyłączenia silnika i zamknięcia pojazdu.

Takie coś miałem ćwierć wieku temu z Fordzie Sierra. Jeżeli to zwykłe odcięcie jakiegoś obwodu przekaźnikiem a nie integracja z kompem samochodu to jest obecnie bezwartościowe IMHO.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiele razy montowałem systemy z pastylką marki Proxima.

Po włączeniu zapłonu system czeka 10s na odpowiedź pastylki. Jeśli mamy ją ze sobą to po chwili dostajemy komunikat dźwiękowy potwierdzający odblokowanie.


Kolega w E63 przekonał się jak to jest zapomnieć pastylki, gdy auto zaraz po ruszeniu zgasło blokując ulicę :P



Z tego co kojarzę to produkty tej marki, po montażu w warsztacie, są też uwzględniane przy AC

  • 4 miesiące temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Ktoś może montował CANLOCKa w G05 40i? Warto w to wchodzić, czy szkoda kasy?

Przed lawetą nie uchroni, ale na leszczy podobno działa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.