Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, z początku miałem problem z czujnikiem prawego tylniego koła (przynajmniej tak pokazywał komputer). Problem w tym że wymieniłem już ten czujnik i dalej to samo (święci się ABS, ESP i hamulec ręczny na czerwono) czyli problem raczej nie leży w czujniku. Mechanik powiedział że może to być pompa abs lub sterownik. Wyjął mi pompe bo stwierdziłem że lepiej spróbować naprawić niż kupować nową. Okazało się że pompa nie jest od mojego samochodu tylko od bmw z4 i w dodatku było już coś tam majstrowane, pompa była otwierana. Przez to elektronik odmówił naprawy pompy. Mechanik podał mi dokładnie kod błędu i jest to 5d9a. Patrząc na necie to wychodzi że jest to czujnik dsc ? Niewiem co z tym zrobić ani czy można to naprawić samemu? Jestem ogólnie w kropce.


Moje pytania to czy zamawiać pompe od z4 po numerach tej pompy co siedzi u mnie aktualnie która kosztuje dość drogo (ze 2 razy tyle co od e90) i ogólnie dosyć ciężko znaleść używke. Czy zamawiać pompe normalną od e90 325i tylko widzę że jest pełno różnych numerów tych pomp.


Znajomy powiedział mi również że jak się kupuje używaną pompe to trzeba usuwać numer VIN i ją kodować ? Tzn jeżeli kupię pompe od e90 to czy można ją zakodować tak aby wszystko normalnie działało ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Blad jest od czujnika dsc, tak? Nie od czujnika abs/kola?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.