Skocz do zawartości

F31 LCI Składanie lusterek


XXIIXXII

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra ujednolićmy, żeby nawet zwykły Piotrek mógł zrozumieć :mrgreen: bo i mnie temat interesuje.


Mam kamerę kafas, mam pdc przód i tył, nie mam asystenta parkowania.

Kupuje dwa lusterka w absolutnie najbogatsze wersji jaką znajdę tj z trójkątami, kamerami (bo w planie i 360) itp itd. Podłączam, ktoś mi to koduje i asystent martwego pola działa? Nie potrzeba żadnych więcej modułów itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Panowie, przeciez nawet nie znajac technologi, na zdrowy rozum, jak czujniki Kafas, skierowane do przodu maja ostrzegac o aucie z tylu?? Jak pdc, czujnik o zasiegu paru metrow moze dac jakis poprawny odczyt?

O lusterku to juz nawet szkoda pisac...

Radary sa umieszczone z tylu, pod zderzakiem, na rogach, z lewej i prawej stronie.

Aby to wszystko odpalilo potrzebujemy ich, okablowania do: fem, rem, kierownicy, panelu drzwi, lusterek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co dajesz to czujnik parkowania. Czujniki martwego pola w BMW są prostokątne i wygląda to tak:

https://allegro.pl/oferta/bmw-3-f30-f32-czujnik-martwego-pola-z-mocowaniem-8966861593

I to jest jedyny czujnik który jest potrzebny do obsługi martwego pola - a więc do trójkątów w lusterkach. Montujemy dwa takie czujniki, z lewej i prawej w tylnym zderzaku.

Oprócz tego do systemu jest jeszcze wibracja w kierownicy.

A niektórym opisom na aukcjach proponuję nie wierzyć.


Tutaj macie komplet informacji. I nawet są narysowane te prostokątne czujniki

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-318i-lim_201507/wiring-functional-info/driver-assistance/lane-change-warning/InXeMOti

Edytowane przez Yarwa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co dajesz to czujnik parkowania. Czujniki martwego pola w BMW są prostokątne i wygląda to tak:

https://allegro.pl/oferta/bmw-3-f30-f32-czujnik-martwego-pola-z-mocowaniem-8966861593

I to jest jedyny czujnik który jest potrzebny do obsługi martwego pola - a więc do trójkątów w lusterkach. Montujemy dwa takie czujniki, z lewej i prawej w tylnym zderzaku.

Oprócz tego do systemu jest jeszcze wibracja w kierownicy.

A niektórym opisom na aukcjach proponuję nie wierzyć.


Tutaj macie komplet informacji. I nawet są narysowane te prostokątne czujniki

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-318i-lim_201507/wiring-functional-info/driver-assistance/lane-change-warning/InXeMOti

 

super dzięki o taką informację mi chodziło ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.