Skocz do zawartości

wiecej PS w 320 ci


miros

Rekomendowane odpowiedzi

Można ECU zmienić, ale się chyba nie opłaca, za małe przyrosty.

Zerknij albo zadzwoń do:

-www.ksrmotorsport.pl

-www.tdi-tuning.pl

-www.unitronic.pl

-www.vtg.pl

-www.diagtronik.pl

Jeszcze dużo można wymieniać. Najlepiej chyba kompresorek byłoby założyć. Uderz do KSR :cool2:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie odwiedziłem stronę firmy "Infinitas"...Boże jedyny,ten zestaw z turbosprężarką...marzenie.Od dziś zbieram walute,muszę tylko "psa obłupić" i ten zestaw będzie mój :modlitwa:

Panowie,efekt po dostrojeniu tych wszystkich gratów musi być piorunujący.Niestety,chcąc mieć lepsze osiągi,trzeba posmarować,to smutne ale prawdziwe.. :mad2:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez myslalem o doladowaniu 328...

A skonczylo sie, takze tak, ze zbieram na M3, ewentualnie 540.

 

Wyjdzie wbrew pozorom taniej.

W mojej 328 sedan musialbym zmienic tez

- zawieche bo na ostrych zakretach czuje jak mi buda sie obraca (mimo, ze amorki i sprezyny sa w bardzo dobrym stanie)

- hamulce - 100 koni wiecej to nie przelewki.

 

Sa do wziecia ladne M3 4- drzwiowki niezajechane od 'ojca rodziny' w cenie superchargera + to co wezme za swoja 328.

Mlodzi kaci kupuja raczej coupe-jki.

A ja ze wzgledu na synka potrzebuje sedan.

 

Jest tylko jeden wielki potencjalny minus - jak cos w M3 padnie to czesci sa z (m)3 razy drozsze - jak nie wiecej :(

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E36 M3 : 321 KM, 350 Nm

E36 328 SKII supercharged : 310 KM, 350 Nm

E46 M3 : 343 KM, 365 Nm

 

Dlaczego 328 ma byc najszybsza?

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dlaczego 328 ma byc najszybsza?

no wlasnie dlaczego?

 

Biorac pod uwage ze obydwa samochody tzn 328 i M3 beda dysponowaly taka sama moca 328 bedzie szybsza jako ze jest prawie 200lb lzejsza.

Aby 328 byla szybsza od M3 potrzebuje wiec co najmniej 285HP na kolach.

Nawet zalety M3 w postaci lepszych przelozen i wyzszej redline nie przechyla szansy na strone M3.

Wszystko oczywiscie zalezy od rodzaju superchargera i cisnienia jakim doladowywuje silnik. Praktycznie kazdy kit zainstalowany na silniku M52B28 dajacy cisnienie powyzej 8PSI produkuje na kolach wiecej HP niz E46M3.

 

Dla tych ktorzy chca wiecej poczytac na temat roznego rodzaju doladowania (glownie rzedowych szostek BMW) polecam to forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ESS nie ma w oficjalnej ofercie produktow do E36.

Infinitas jest za drogi: taniej wyjdzie przesiasc sie na E36 M3.

 

Ale przeszukalem troche siec i znalazlem cos takiego:

 

http://www.vf-engineering.com/index.php?v=/kit_bmw_e36_328.php

 

"Tylko" 275 KM ale cena jest 2 razy nizsza od SK II Infinitas.

$4500 = 3500 €

SK II kosztuje prawie 8000 € (6800 przy kombinowaniu z exportem i nieplaceniu VATu)

 

Czy ktos w Polsce bylby w stanie to zalozyc profesjonalnie z przeprogramowaniem komputera itp?

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos w Polsce bylby w stanie to zalozyc profesjonalnie z przeprogramowaniem komputera itp?

 

Cala operacje instalacji jestes w stanie wykonac sam przy pomocy prostych narzedzi. Instalacja tego typu zestawow to mowiac w skrocie "bulka z maslem" :)

Podczas gdy ty bedziesz instalowal supercharger wysylasz swoj komp do firmy ktora sprzedala zestaw a ta odpowiednio przeprogramowywuje i odsyla z powrotem.

Istnieja zestawy ktore nie wymagaja przeprogramowywania ale niestety nie osiagaja nie wiadomo jakich wynikow na hamowni.

Zaleta tego typu gotowych do montazu zestawow jest latwosc instalacji, calkowita odwracalnosc procesu oraz praktycznie zerowa ilosc problemow podczas eksploatacji samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wyglada pieknie, ale jesli planowalbym oprocz zamontowania SC zmiane wydechu i kolektora na ten od 325 - to powinno dac jeszcze ok 30 KM wiecej to czy program wgrany przez VF to 'zlapie'?

 

Poza tym przegladajac forum streetracing natrafilem na sugestie koniecznosci odprezania doladowanych silnikow, zmiany tlokow itp.

 

Z drugiej strony to tylko 6 PSI, moze wytrzyma ;)

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M3 jest pod wzgledem zawieszenia, hamulcow itp z natury dostosowana do doladowania i sportowej jazdy.

W normalnej E36 bedzie wiecej do zmiany zeby obsluzyc doladowana moc.

Czytalem za to gdzies, ze silniki w M3 srednio znosza doladowanie i padaja.

Nic dziwnego, sa przeciez i tak juz mocno wysilone.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko wyglada pieknie, ale jesli planowalbym oprocz zamontowania SC zmiane wydechu i kolektora na ten od 325 - to powinno dac jeszcze ok 30 KM wiecej to czy program wgrany przez VF to 'zlapie'?

 

Poza tym przegladajac forum streetracing natrafilem na sugestie koniecznosci odprezania doladowanych silnikow, zmiany tlokow itp.

 

Z drugiej strony to tylko 6 PSI, moze wytrzyma ;)

 

Poszukaj opisow instalacji a zobaczysz ze faktycznie wyglada to bardzo pieknie.

Wymiana wydechu przy instalacji superchargera jest nawet wskazana.

Silnik 6PSI wytrzymuje bezproblemowo. Gorna bezpieczna granica jest 10psi po przekroczeniu ktorej zaczynaja sie problemy. Przy tak niskim cisnieniu nie potrzebujesz wymieniac zadnych wewnetrznych czesci.

Kompresor z pulley dajaca 6PSI przystosowany jest do skrzyn automatycznych ktore nie wytrzymuja wiekszego momentu obrotowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam reczna skrzynie wiec o nia sie nie boje.

 

Mam wiec dwa plany : jesli znajde okazyjne M3 w dobrym stanie z zeszytem i niewielkim przebiegiem to zastanowie sie nad zmiana calego auta, a jesli nie to bede dlubal w tym : supercharger, wydech, zawiecha, heble i szpera. Moge robic na raty wiec nie bedzie tak bolalo.

Wyjdzie podobnie cenowo, ale w razie awarii czy, odpukac, dzwonu czesci tansze.

 

Tak czy siak dopiero na wiosne bo po cholere mi 300 koni na zime ?

Najpierw musze 200 przewiesc przez mrozy :D

 

Mam pytanie 'techniczne': Lukasz, czy przy kupnie czesci na export, tj poza USA cena spada o VAT ? Jaka macie stawke?

W Niemczech jest tak, ze jak zadeklaruje wywoz kupno na export cena spada o 16% VAT ale w US jest podatek obrotowy wiec nie wiem czy da sie tak zamieszac.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 325i i to wystarcza. Nie ma gdzie jechac z taka szybkoscia a na swiatlach i tak z wiekszoscia daje sobie rade. Przeciez to nie ma byc auto do rajdow i wyscigow. Jechalo dzisiaj za mna Porshe i koles sie troche zdziwil ze tak latwo mu nie przyszlo mnie wyprzedzac. Po 400m dopiero mnie drapnal. A wiec jesli mam byc zwyklym urzytkownikiem drog naszych(kiepskich) to nic wiecej niz 200PS wystarcza. :cool2:

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miros:

ESS Tuning, VF Enginering, Infinitas robia kity tylko do silnikow 2.5, 2.8 i M3.

Oczywiscie mozesz uturbic czy wrzucic kompresor do 320 + dostrojenie komputera na zamowienie ale pytanie czy to w ogole sie oplaca? Taniej wyjdzie zmienic na poczatek silnik na (naj)wiekszy a potem sie zastanowic nad doladowaniem.

 

ritos:

Mieszkam w Berlinie a tu jest nieco inne 'tlo' na drogach. Zreszta mi nawet nie chodzi o bycie najszybszym, po prostu lubie miec pod noga zapas mocy wiekszy niz potrzebuje nawet w 95% przypadkow.

Zreszta gadasz jak moja zona...

"Po co ci to doladowanie, dopiero co zmieniles samochod" ;>

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam pytanie 'techniczne': Lukasz, czy przy kupnie czesci na export, tj poza USA cena spada o VAT ? Jaka macie stawke?

W Niemczech jest tak, ze jak zadeklaruje wywoz kupno na export cena spada o 16% VAT ale w US jest podatek obrotowy wiec nie wiem czy da sie tak zamieszac.

 

 

Wyglada to tak ze kupujac jakas czesc ktore jest wysylana do innego stanu lub innego kraju podatek nie jest doliczany. W cene produktu nie jest wliczony zaden podatek.

Przykladowo mieszkam w NJ i jezeli kupie cos w sklepie musze zaplacic 7% tax. Tak samo jest jezeli kupie cos w sklepie internetowym ktory fizycznie jest zlokalizowany na terenie mojego stanu.

W przypadku gdy np zamowie czesc ze sklepu ktory znajduje sie poza NJ (np w Kalifornii) to sprzedajacy nie dolicza zadnego dodatkowego tax-u do ceny produktu.

Tak samo bedzie w przypadku wysylki towaru do innego kraju. Placisz tylko cene netto plus koszty przesylki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

just:

proponujesz wymiane silnika,ale w Hiszpanii do przegladu technicznego auto nie moze miec innej jednostki napedowej jak przewiduje dany model tzn. swoja pojemnosc,czyli w moim przypadku 2litry.wiec wymiana silnika na wiekszy nie wchodzi w gre.Musze kupic 325-8,albo M3.

Tez czuje sie lepiej majac wiekszy zapas mocy.

te gusta conducir? BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie przesiadlem z 318 na 328 bo mi bylo 318-ki szkoda: za czesto jezdzilem maksymalnie wysilajac silnik.

328 nie musze tak cisnac zeby mi sie przyjemnie jezdzilo po miescie.

Poza tym wyprzedzanie przy 200 koniach jest bezsstresowe, szczegolnie jak zajezdzam do Polski na drogowy 'survival'.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.